هايك ويژن در نمايشگاه Essen ، تجربه هوش مصنوعي را براي مشتريان خود ارائه كرد

هايك ويژن در نمايشگاه Essen ، تجربه هوش مصنوعي را براي مشتريان خود ارائه كرد !

هايك ويژن به عنوان يكي از رهبران و توليد كنند گان دوربين مدار بسته در دنيا در نمايشگاه اسن سال 2018 ، محصولات مدار بسته مبتني بر هوش مصنوعي ( AI ) را ارائه كرد اين نمايشگاه بين المللي ، يك مكان مناسب براي معرفي محصولات هوش مصنوعي هايك ويژن مي باشد . در اين نمايشگاه همچنين شركت هايي كه در حوزه هوش مصنوعي با هايك ويژن همكاري مي كنند معرفي شدند .

جديد ترين محصولات مدار بسته مبتني بر هوش مصنوعي Hikvision  ارائه شده در اين نمايشگاه به مشتريان كمك مي كند
تا نياز هاي امنيتي خود را پوشش دهند .
بازار هاي مختلف مانند خرده فروشي ، فروشگاه ها و مراكز خريد ، فرودگاه ها ، استاديوم ها ، مدارس ، دانشگاه ها ، هتل ها ، بيمارستان ها و بسياري از حوزه هاي ديگر را مي توان با استفاده از محصولات نظارت تصويري هايك ويژن پوشش داد .

 

  نمايندگي هايك ويژن  در نمايشگاه Essen ، تجربه هوش مصنوعي را براي مشتريان خود ارائه كرد !

 

استفاده از الگوريتم هاي هوش مصنوعي هايك ويژن براي آناليز تصاوير دوربين مداربسته ، امكان پردازش اطلاعات زياد را در زمان كوتاهي دارد ، اين توليد كننده برتر دوربين مدار بسته در دنيا براي راهكارهاي هوش مصنوعي ، جمعي از شركاي خود را معرفي كرد كه عبارتند از :

هايك ويژن با يكي از رهبران حوزه نرم افزاري در دنيا يعني مايلستون ( Milestone ) براي اجراي راهكار هاي VMS خود همكاري مي كند ، برخي از جديد ترين قابليت هايي كه روي اين نرم افزار براي هايك ويژن فعال شده است شامل:
اضافه كردن دوربين پلاك خوان ( ANPR ) ، دوربين فيش آي يا پانوراما و امكان Metadata مي باشد .

تجربه 10 ساله شركت سيگيت ( Segate ) در زمينه توليد هارد ديسك هاي مخصوص ضبط تصوير دوربين مدار بسته مقدمه اي براي توليد هارد هاي ويژه ضبط تصاوير دوربين هوش مصنوعي هايك ويژن است .

شركت Eagle Eye Networks به عنوان ارائه كننده راهكارهاي امنيتي سايبري تجهيزات نظارت تصويري مبتني بر ابر اطلاعات ( Cloud ) به عنوان يكي از شركاي هايك ويژن در نمايشگاه معرفي شد .

شركت IPS به عنوان توليد كننده ماژول هاي آناليز هوشمند ويديو با بيش از 50 سال سابقه در اين زمينه با هايك ويژن همكاري مي كند .

بيشتر بخوانيد : نصب دوربين مداربسته   

شركت سي تك ( See Tec ) به عنوان پيشگام در ارائه راه حل هاي نرم افزاري VMS با هايك ويژن در زمينه راهكار هاي مدار بسته در حوزه حمل و نقل ، خودرويي و خرده فروشي ها همكاري مي كند .

و در نهايت شركت سيكلو ( Siklu ) در زمينه انتقال تصاوير دوربين مدار بسته در بستر فيبر نوري و تجهيزات بي سيم با فركانس  بالا با هايك ويژن همكاري مي كند و در انتقال تصوير دوربين هايك ويژن بين شهر ها مورد استفاده قرار مي گيرد .

همچنين بازديد كنندگان از آخرين محصولات هايك ويژن شامل:
محصولات ColorVu ، AcuSense ، دوربين هاي حرارتي ، محصولات DarkFighter و محصولات پانو ويو ( PanoVu ) ،  همچنين راه حل هاي نظارت تصويري در حوزه هايي مانند صنعت ، ساختمان هوشمند و كنترل دسترسي ديدن كردند .

منابعي براي مطالعه بيشتر: دوربين مداربسته تي وي تي

آلن ژو مدير منطقه اي هايك ويژن در اين زمينه گفت :
اينكه ما در هايك ويژن توانسته ايم از هوش مصنوعي براي حل نياز هاي مشتريانمان استفاده كنيم بسيار هيجان انگيز است ، هايك ويژن همواره راهكارها و محصولات مدار بسته خود را بر اساس نياز مشتريان خود توليد و روانه بازار مي كند .

 

 

نكاتي درباره دوربين مداربسته

نكاتي درباره دوربين مداربسته

 

آيا دوربين مداربسته بدون برق هم كار مي كند؟

در طي ساليان اخير نصب سيستم هاي نظارتي در اماكن و فضاهاي مختلف، با اهداف و انگيزه هاي مختلفي صورت گرفته است. محافظت از خانه، دارايي و اموالمان يكي از اولويت هاي ما در زندگي به شمار رفته كه به صورتي مداوم در راستاي ايجاد آن تلاش نموده ايم. همچنين با پيشرفت روز افزون تكنولوژي، راه حل هايي زيادي در جهت ايجاد امنيت در مقابل ما قرار گرفته است كه از جمله آن ها مي توان به نصب و بهره گيري از دوربين هاي مدار بسته اشاره كرد. يكي از مهم ترين وظايف دوربين مداربسته، نظارتي جامع و مستمر مي باشد كه كنترل و نظارت محيط را به خوبي در اختيار كاربر قرار مي دهد. با اين حال زماني كه بحث خريد دوربين مداربسته جهت ايجاد يك پروژه نظارتي به ميان مي آيد و با توجه به كارايي و موقعيتي كه قرار است دوربين ها نصب و راه اندازي شوند، سوالات متداولي مطرح مي شود كه از جمله آن ها مي توان به كاركرد دوربين مدار بسته در هنگام قطعي برق اشاره كرد. آيا دوربين مدار بسته بدون برق هم مي تواند كار كند؟ در واقع اين سوالي است كه در اين مقاله قصد داريم تا پاسخ آن را به شما بدهيم. همراه ما باشيد.

اطلاعاتي مختصر از نحوه كاركرد دوربين مدار بسته

پيش از آن كه به پاسخ سوال مطرح شده بپردازيم، لازم است بدانيم كه دوربين مداربسته همانند ساير دستگاه هاي الكتريكي، براي كار كردن نياز به يك منبع انرژي دارد. عموما دوربين هاي مداربسته جهت برقراري ارتباط از دو نوع كابل بهره مي برند، كه به واسطه يكي از آن ها به برق شهر متصل شده و انرژي (برق) خود را دريافت مي كنند و به واسطه كابل ديگر كه به سمت دستگاه ضبط تصوير هدايت مي شود، امكان انتقال داده ها ميسر مي شود. البته در اينجا ذكر اين نكته بديهي مي باشد كه در برخي از دوربين هاي آنالوگ توسط منبع تغذيه POC و در دوربين هاي تحت شبكه به واسطه منبع تغذيه POE، انتقال داده هاي تصويري و برق به صورت همزمان توسط يك كابل صورت مي پذيرد. گفتني است جهت اين كه دوربين مدار بسته AHD و IP، بتواند تصاوير را به صورت درست ثبت و ضبط نمايد، هم دستگاه ضبط كننده تصاوير آن ها و هم خود دوربين ها بايستي از انرژي برق بهره مند باشند. با قطع برق به هر دلايلي برقراري ارتباط دوربين مدار بسته با دستگاه هاي ضبط كننده تصوير و سرور از بين رفته و كاركرد دوربين به طور كامل مختل مي شود.

آيا دوربين هاي نظارتي مي توانند بدون برق هم كار كنند؟

پس از خاموش شدن برق، دوربين هاي امنيتي كه منبع تغذيه آن ها از نوع آداپتور مي باشد، متوقف شده و از كار مي افتند، به دليل آن كه اين همان چيزي است كه سبب مي شود اين دوربين هاي مداربسته كار كنند. اما در هنگام قطع برق چگونه بايد اين مشكل را حل و فصل نماييم؟ در نظر بسياري از مردم، در زماني كه برق وجود ندارد كاركرد اين دستگاه ها غير ممكن است، كه در برخي از موارد ممكن است چنين باشد، اما در مواردي ديگر، راه كارها و دوربين مداربسته هايي وجود دارند كه بدون برق نيز مي توانند وظيفه نظارتي خود را پيش ببرند. در واقع اين امر كاملا بسته به نوع سيستم امنيتي مي باشد كه شما در پروژه نظارتي خود به كار گرفته ايد. حال مي خواهيم با ارائه چند راهكار شما را در نظارتي مستمر و شبانه روزي به واسطه دوربين هاي مداربسته تان راهنمايي كنيم.

استفاده از دوربين مداربسته بي سيمي كه در خود باتري دارد

اگر به دنبال خريد دوربين مداربسته اي مي باشيد كه بدون نياز به برق كار كند، دوربين هاي بي سيم و تحت شبكه اي كه منبع انرژي آن ها باتري مي باشد مي تواند گزينه مناسبي براي شما قلمداد شود. با اين تفاصيل در هنگامي كه برق برود، شما همچنان مي توانيد از دوربين مدار بسته تحت شبكه خود استفاده نماييد و تا زماني كه باتري آن خالي نشده و نياز به شارژ مجدد نداشته باشد، مي تواند به خوبي برايتان كار كند. در واقع دوربين مدار بسته بي سيم شما از لحاظ نياز اتصال به رسيور و منبع انرژي، به هيچ گونه سيمي احتياج نخواهد داشت. باتري هاي پشتيباني كه در اين نوع دوربين ها به كار گرفته مي شود، از نوع ليتيوم يون بوده كه به صورتي هميشگي در خود مقداري برق ذخيره نگه مي دارد. اين دوربين ها عمدتا داراي سيستم ضبط تصاوير بر روي يك يا دو عدد Micro SD مي باشند كه اين كارت ها درونِ خود دوربين جاي داده مي شود و مدت زماني كه آن ها قادرند تصاوير را بر روي اين حافظه هاي جانبي ثبت و ضبط نمايند، كاملا بستگي به ظرفيت باتري و ميزان حجم حافظه ذخيره سازي دارد كه از آن پشتيباني مي كنند.

تي وي تي   نصب دوربين مداربسته

استفاده از باتري پشتيبان يو پي اس (UPS)

به عنوان يكي از راه كارهاي موجود در هنگام قطعي برق، مي توان به استفاده از باتري هاي پشتيبان و UPS ها در جهت راه اندازي مجدد دوربين هاي مدار بسته اشاره كرد. UPS ها در واقع سيستم هاي تغذيه الكترونيكي مي باشند كه از اجزاي مختلفي تشكيل شده اند و وظايف اصلي آن ها تامين بدون وقفه توان مورد نياز دستگاه هاي مصرف كننده مي باشد. اين نوع سيستم در بين برق شبكه و مصرف كننده ها قرار گرفته و علاوه بر تنظيم و تثبيت ولتاژ شبكه، از نفوذ اختلالات و نوسانات شبكه به تجهيزات حساس جلوگيري به عمل مي آورد. همچنين توان مورد نياز تجهيزاتي از قبيل سيستم هاي كامپيوتري و يا سيستم هاي مدار بسته كه تاثير پذيري بيش تري از نوسانات را دارا مي باشند، به وسيله ي انرژي ذخيره شده در باتري ها تامين مي كند.
از طرفي بايستي در نظر داشت كه با افزايش هزينه تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري، استفاده از سيستم هاي برق اضطراري UPS به امري كاملا اجتناب ناپذير بدل گشته است و امروزه از جايگاه ويژه اي برخوردار است. مي توان گفت كه فرقي نمي كند كه سيستم مداربسته اي كه جهت پروژه نظارتي خود استفاده كرده ايد از نوع آنالوگ و يا تحت شبكه باشد. در هر صورت به واسطه ي باتري هاي پشتيبان UPS قادر خواهيد بود كه در هنگام قطعي برق، برق اضطراري را به دوربين هاي مداربسته خود انتقال دهيد. لازم به ذكر است كه اگر قصد استفاده از اين باتري هاي پشتيبان براي مجموعه اي از سيستم هاي امنيتي خود را داريد (دستگاه ضبط كننده تصوير، مانيتور، روتر، دوربين مداربسته Turbo HD) بهتر است از UPS هاي چند كاناله استفاده نماييد. اين امر باعث مي شود صرفه جويي قابل توجهي در وقت و زمان كابل هاي طولاني صورت پذيرد.

استفاده از ژنراتور برق

يكي ديگر از بهترين گزينه هاي روي ميز، مي تواند استفاده از ژنراتورهاي آماده به كاري باشد كه دوربين هاي امنيتي شما را با وجود قطع برق مجددا راه اندازي نمايد. در بعضي از پروژه هاي نظارتي كه تعداد دوربين هاي مداربسته شما بيش از اندازه مي باشد، مجاب هستيد كه جهت تامين نظارتي شبانه روزي و مداوم، متقابلا باتري هاي پشتيبان بيش تري تهيه و به كار بگيريد كه اين مشكل باعث ايجاد هزينه اي گزاف در جهت تامين برق اضطراري شما مي شود. همچنين از طرفي ديگر باتري هاي UPS نيز از عمر نسبتا محدودي برخوردار بوده و بعد از مدتي خود به خود فاسد مي شوند و از كار مي افتند. در اين زمان است كه وجود تمامي اين مشكلات، افراد را به استفاده از يك ژنراتور سوق مي دهد. توجه داشته باشيد كه اين ژنراتورها بايستي به صورتي هوشمند در مدار برق قرار بگيرند تا در زمان قطعي برق به صورت كاملا اتوماتيك روشن شده و برق دوربين مدار بسته را تامين نمايند.

دوربين مداربسته  

استفاده از پنل هاي خورشيدي

به كارگيري از اين تكنولوژي مدرن راه حلي ديگر است كه مي توان به منزله برقراري و تامين انرژي دوربين هاي خود در زمان قطعي برق، از آن به نحو احسن بهره برد. شما مي توانيد با تحليل و همچنين ارزيابي ابعاد پروژه خود، در جهت راه اندازي اين نوع از سيستم هاي برق رساني اضطراري اقدام به عمل آوريد. با توجه به مزاياي اين نوع انرژي، پنل هاي خورشيدي را مي توان جزو گزينه هاي ايده آل و كاملا عاقلانه تلقي كرد، با اين اوصاف كه هزينه بالاي راه اندازي اين نوع سيستم ها را بايد در نظر گرفت.
دوربين هايي كه انرژي خود را از اين نوع سيستم دريافت مي كنند (به صورت پيش فرض و يا در زمان اضطراري)، نياز به يك باتري جهت ذخيره سازي انرژي و يك پنل خورشيدي به منظور شارژ نمودن باتري را در خود مي بينند. شما مي توانيد با خريد پنل هاي خورشيدي به صورت جداگانه آن ها را به راحتي با دوربين هاي مداربسته خود تنظيم نماييد. استفاده از دوربين مداربسته با انرژي خورشيدي گزينه اي مي باشد كه پيش بيني مي شود در آينده اي نه چندان دور، به ميزان قابل توجهي مورد استفاده قرار گيرد، چرا كه استفاده از انرژي خورشيدي روز به روز در حال افزايش است.

آيا دوربين مدار بسته بدون اينترنت هم كار مي كند؟

 

دوربين مدار بسته امروزه جزو سيستم هايي به شمار مي رود كه شاهد پيشرفت روز افزون تكنولوژي در آن مي باشيم. از اين رو طبيعي است كه سوالات بسياري در هنگام خريد و تهيه اين نوع محصولات در ذهن كاربران پديدار شود. تنوع و پيچيدگي در نوع كاركرد و همچنين عملكرد اين سيستم هاي نظارتي به گونه اي بوده كه در صورت نداشتن اطلاعات كافي، شما را از خريد كالاي مد نظرتان دور مي نمايد. در طي ساليان اخير يكي از سوالات رايج و متداولي كه در هنگام خريد دوربين مدار بسته از جانب مصرف كنندگان مطرح شده است، در حوضه كاركرد و ثبت و ضبط تصاوير آنان، به واسطه ي اتصال به اينترنت بوده است. آيا دوربين مدار بسته بدون اينترنت هم مي تواند كار كند؟ جواب اين سوال كاملا واضح و روشن است، بله.
در باور عموم شايد اينطور به نظر برسد كه راه اندازي و نصب دوربين مدار بسته بدون اينترنت غير ممكن است اما اغلب دوربين هاي مداربسته امكان مشاهده و ضبط تصاوير را بدون اتصال به اينترنت مي توانند براي شما فراهم آورند. در واقع انتخاب با شما مي باشد كه بخواهيد كارايي دوربين مداربسته خود را به چه مواردي محدود نماييد. همراه ما باشيد تا به صورت دقيق تر به بررسي اين مسئله بپردازيم.

دسته بندي دوربين هاي مدار بسته از لحاظ كاركرد بر حسب تكنولوژي

دوربين هاي امنيتي با وجود انواع و اقسام مختلفي كه دارند، قابليت ها و امكانات متفاوتي را در اختيار شما قرار مي دهند. به طور كل سيستم هاي نظارتي در دو شاخه اصلي دوربين هاي آنالوگ و دوربين هاي تحت شبكه (IP) دسته بندي مي شوند. تمامي دوربين هايي كه در زير شاخه اين دو فناوري جاي گرفته اند امكان ضبط و مشاهده تصاوير را به واسطه اينترنت و يا بدون اتصال به آن فراهم مي سازند. تنها مسئله اي كه در اين ميان مي بايست به آن توجه شود، اين است كه اتصال دستگاه ها و تجهيزات در سيستم هاي آنالوگ و همچنين تحت شبكه، چگونه بايد انجام پذيرد كه ثبت تصاوير بدون اتصال به اينترنت مهيا شود. در ادامه چگونگي كاركرد اين دو سيستم مدار بسته را بدون اتصال به اينترنت بررسي خواهيم كرد.

هايك ويژن

نحوه نصب دوربين مدار بسته بدون اينترنت در بستر آنالوگ و ضبط كننده هاي XVR/DVR

دوربين هاي امنيتي كه همگام با تكنولوژي آنالوگ طراحي و به بازار عرضه شدند را مي توان از سري دوربين هاي اوليه در حوزه نظارت تصويري به شمار آورد. با گذشت زمان، به منظور ارتقا كيفي اين نوع سيستم ها و همچنين رقابت با سيستم هاي مدار بسته تحت شبكه، بسياري از كمپاني هاي مطرح روي به نوآوري و خلاقيت هاي شگرفي آوردند كه نواقص پيشين اين سيستم ها (آنالوگ) را برطرف نمايند. از اين رو راه كارها و خلاقيت هاي ارائه شده منجر به خلق تكنولوژي هايي همچون AHD ، HDTVI و HDCVI در سيستم هاي آنالوگ گرديد.

در اغلب سيستم هاي مدار بسته آنالوگ، با اتصال 2 كابل مجزا مي توانيد در جهت راه اندازي آن ها اقدام به عمل آوريد. كابل اول كه به عنوان كابل تصوير مي باشد، وظيفه انتقال تصوير دوربين مدار بسته را به XVR/DVR داشته و مي تواند از نوع RG6، RG11، RG59 و يا 2/5C2V باشد. كابل دومي كه بايد از محل نصب XVR/DVR به سمت دوربين مداربسته AHD شما كشيده شود، كابل برق مي باشد. البته لازم به ذكر است كه برخي از دوربين هاي مدار بسته پيشرفته آنالوگ كه از درگاه POC پشتيباني مي كنند، انتقال برق و تصاوير را به صورت يكجا انجام مي دهند. حال مي توانيد با برقراري ارتباط اين دو كابل و همچنين اتصال كابل HDMI و يا VGA از دستگاه ضبط كننده به نمايشگر، سيستم دوربين مدار بسته بدون اينترنت خود را راه اندازي و تنظيم نماييد.

اگر قصد ثبت تصاوير خود را بر روي دستگاه هاي ضبط كننده XVR/DVR نداريد و تنها مي خواهيد تصاويري زنده از محيط خود در اختيار داشته باشيد، مي توانيد به راحتي تنها با سيم كشي و اتصال كابل تصوير به نمايشگر (يا لپ تاپ خود) و همچنين با تامين برق دوربين مدار بسته، دوربين نظارتي خود را راه اندازي كنيد و شاهد تصاوير زنده و 24 ساعته آن باشيد.

نحوه نصب دوربين مدار بسته بدون اينترنت در بستر تحت شبكه و ضبط كننده هاي XVR/NVR

دوربين مدار بسته تحت شبكه يا IP، نوع ديگر و همچنين نسل جديدتر سيستم هاي مداربسته نظارتي به شمار مي روند. پايه و اساس كار اين نوع سيستم، اتصال دوربين مداربسته و ضبط كننده هاي آن ها (XVR/NVR) به شبكه هاي اينترنتي مي باشد. اما جاي هيچ گونه نگراني نيست. زيرا به راحتي مي توانيد از اين نوع دوربين مدار بسته بدون اينترنت بهره ببريد و در جهت مشاهده و ثبت تصاوير اقدام كنيد. تغذيه برق دوربين هاي تحت شبكه و همچنين انتقال اطلاعات ويدئويي آن ها، تنها به واسطه يك كابل شبكه صورت مي گيرد كه مي تواند از نوع CAT6 ، CAT5E و يا CAT5 باشد. از اين رو سيم كشي در سيستم هاي مدار بسته تحت شبكه نسبت به سيستم هاي مدار بسته آنالوگ، صرفه جويي زيادي را در زمان و هزينه براي شما به ارمغان مي آورد.
اگر قصد داريد سيستم مداربسته تحت شبكه خود را به صورتي راه اندازي كنيد كه بدون اتصال به اينترنت تصاوير دوربين خود را مشاهده و ثبت نماييد، راه سختي در پيش نداريد. شما علاوه بر دوربين مدار بسته IP خود به تجهيزاتي اعم از يك سوئيچ شبكه، ضبط كننده تصوير XVR/NVR و يك نمايشگر نياز پيدا خواهيد كرد. لازم به ذكر است كه سوئيچ شبكه دستگاهي مي باشد كه نقش انشعاب دهنده را ايفا مي كند و لازمه پروژه هاي نظارتي مي باشد كه در آن ها بيش از دو دوربين مداربسته تحت شبكه استفاده شده است. همچنين اين دستگاه به عنوان انژكتور POE و يا منبع تغذيه دوربين هاي مداربسته نيز عمل مي كند.
به منظور انتقال تصاوير دوربين مداربسته IP به دستگاه ضبط كننده تصاوير، در وحله اول بايستي از هر دوربين يك كابل شبكه به دستگاه سوئيچ شبكه كشيده شود و پس از آن يك كابل به ضبط كننده XVR/NVR متصل گردد. پس از آن به راحتي مي توانيد همانند سيستم هاي آنالوگ تنها با متصل نمودن دستگاه ضبط كننده با كابل هاي VGA و يا HDMI به نمايشگر خود، علاوه بر ثبت تصاوير توسط دستگاه NVR، به تماشاي تصاوير دوربين مداربسته (بدون اينترنت) بپردازيد.

قيمت دوربين مداربسته

لازم است بدانيد:
در صورت نياز به اينترنت ملزم به استفاده از دستگاهي به نام Router مي باشيد. روتر ها وظيفه ارسال بسته هاي داده اي موجود در شبكه را به مقصد مناسب دارند، كه در نهايت با اين كار، امكان اتصال دستگاه ها به اينترنت را مهيا مي سازند. حضور اين سيستم جهت برقراري ارتباط بين دستگاه هاي موجود در شبكه شما، امري ضروري به حساب مي آيد. به اين وسيله، Router امكان و اجازه انتقال داده ها به جاهاي مختلف، كه توسط مودم و دستگاه هاي شما انجام مي پذيرد را مي دهد.

دوربين مداربسته سيم كارتي

مي توان گفت كه استفاده و بهره بري از دوربين مداربسته سيم كارتي، روشي ديگر است كه مي تواند شما را در ثبت تصاوير (بدون مشاهده زنده) در صورت نبود اينترنت سيم كارت همراهي كند. علاوه بر استفاده از اين محصولات به جاي دوربين مداربسته آنالوگ و تحت شبكه مي توانيد امكانات و مزاياي زيادي را براي خود به ارمغان آوريد. اين نوع از دوربين ها با كمك شبكه تلفن همراه (توسط انتقال سيگنال هاي ويدئويي) به تجهيزاتي همچون گوشي موبايل هوشمند، لپ تاپ ها و كامپيوتر هاي خانگي مي پردازند. استفاده از سيم كارت در اين نوع دوربين مدار بسته تنها جهت مشاهده تصاوير به صورت زنده است و در صورت عدم وجود اينترنت با كمك اين سامانه ها مي توانيد تصاوير را به صورت آفلاين بر روي Micro SD ذخيره سازي كنيد.
در دوربين مداربسته سيم كارتي دو اسلات به منظور قرار گيري كارت حافظه و همچنين جاي گذاري سيم كارت در نظر گرفته شده است. شما مي توانيد با قرار دادن سيم كارت در درون دوربين مدار بسته و همگام سازي گوشي هوشمند خود با آن، دستگاه را روشن و راه اندازي نماييد. اين دوربين با ارسال سيگنال هاي ويدئويي به ايستگاه هاي نظارتي، تصاوير را از طريق نرم افزار هاي انحصاري دوربين در زمان وجود اينترنت، به گوشي هوشمند شما ارسال مي كند.

مقايسه دوربين مدار بسته بدون اينترنت با دوربين هاي كه به اينترنت دسترسي دارند

امروزه تجهيزات نظارتي همچون دوربين مدار بسته بدون اينترنت مي تواند به عملكرد از پيش تعريف شده خود به خوبي عمل كند. اما در اين ميان استفاده از دوربين ها و در كل سيستم هايي كه مرسوم به اتصال اينترنت مي باشند، بسيار محبوب و كاربردي تر هستند. با اين تفاصيل نمي توان مقايسه صحيح و يا دقيقي در اين زمينه انجام داد. زيرا شرايط هر محيطي كه به منظور راه اندازي يك پروژه نظارتي در نظر گرفته مي شود، خاص آن محيط مي باشد و گاها پيش مي آيد كه در آن مكان از دوربين مدار بسته بدون اينترنت استفاده شود.
به طور كل با اتصال به اينترنت مي توانيد چه از راه دور و يا به صورت محلي به دوربين مدار بسته Turbo HD خود دسترسي پيدا كنيد. در حقيقت بدون توجه و در نظر گرفتن موقعيت مكاني كه در آن قرار داريد (در سفر و يا محل كار خود) ، فيلم هاي زنده دوربين مداربسته را بر روي گوشي موبايل خود تماشا و به راحتي به آن ها دسترسي داشته باشيد. از ديگر مزيت هاي اتصال به اينترنت مي توان به اطلاع و اعلان هشدار هايي اشاره داشت كه توسط لنز دوربين مدار بسته مشاهده و به صورت كاملا مستقيم با كمك شبكه جهاني به گوشي هوشمند شما ارسال مي شود. همچنين مي توانيد جهت ذخيره سازي فايل ها و ويدئو هاي گرفته شده از فضاي ابري به بهترين شكل ممكن استفاده كنيد كه اين امر مي تواند يكي از مقرون به صرفه ترين روش ها جهت ذخيره سازي فيلم هاي دوربين مدار بسته شما تلقي شود.
البته نبايد از اين مهم غافل شد كه با استفاده از دوربين مدار بسته سيم كارتي نيز مي توانيد بدون اتصال به اينترنت به فيلم هاي خود دسترسي پيدا كنيد. از طرفي ديگر تنها راه پيش رو جهت نمايش تصاوير دوربين مدار بسته بر روي گوشي همراه شما، از طريق اينترنت مي باشد. نا گفته نماند كه يكي از معايب دوربين مدار بسته سيم كارتي و وايرلس، محدوديت مكاني و مسافتي دستگاه از مودم مي باشد. هر كدام از دوربين هاي مداربسته بي سيم از ميزان متفاوتي مسافت پشتيباني كرده و قادرند تا يك شعاع مشخص انتقال تصاوير را بر روي گوشي هوشمند شما با كمك اينترنت ممكن سازند.

سخن پاياني

لزوم استفاده از دوربين مدار بسته به هر نحوي، در جوامعي كه امروزه شاهد انواع رخدادها و جنايت ها در آن مي باشيم، به امري اجتناب ناپذير تبديل شده است، از اين جهت كه سيستم هاي امنيتي به عنوان يكي از مهم ترين تجهيزات دنياي امروزي در راستاي تامين امنيت توسط شركت هاي پيشرفته معرفي شده اند. از طرفي با رشد تكنولوژي هاي موجود در اين محصولات، افراد در محافظت از اموال و دارايي شان نسبت به زمان هاي قبل چالش هاي كمتري را در پيش رو دارند. استفاده از دوربين مدار بسته بدون اينترنت يا همراه با آن، تنها به خواسته شما بستگي دارد. به كار گيري هر كدام از اين روش ها منطبق با سبك، سنگين كردن پروژه نظارتي شما صورت مي گيرد. شما بايستي تمامي جوانب و احتمالات را در نظر بگيريد تا بر حسب نيازتان به بهترين روش نظارتي در محيط خود دست پيدا كنيد.

 

 

 

كولر گازي چيست و چگونه كار مي كند؟

كولر گازي چيست و چگونه كار مي كند؟

مشاهده تصوير در اندازه واقعي كولر گازي چيست و چگونه كار مي كند؟

كولر گازي چيست و چگونه كار مي كند؟ فقط گفت كه كولر گازي كولر گازي است كه داراي دو قابليت است. كولرهاي گازي در تمام فصول سال قابليت خنك سازي و گرمايش محيط را دارند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين دستگاه ، بايد با زرين سرويس تماس بگيريد. (از طريق اين مقاله ، خدمات زرين ، به هر آنچه در مورد كولر گازي درخواست مي شود مراجعه كنيد.)

 

كولر گازي چيست و چگونه كار مي كند؟

كولر گازي نوعي دستگاه يا تهويه هوا (سيستم فعلي) است.

كليه سيستم هاي تهويه مطبوع براي كمك به چرخه تبريد تراكمي و كنترل محيط طراحي شده اند.

برخي از كولرهاي گازي داراي كنترل ضد عفوني كننده و رطوبت نيز هستند.

در ادامه مي خواهيم اجزاي كولر گازي را به شما معرفي كنيم:

 

كمپرسور

شير انبساط

كندانسور

لوله مويين

اپراتور

اما وظيفه اصلي تهويه مطبوع چيست؟

تهويه مطبوع وظيفه دارد با خنك كردن اواپراتور در اواپراتور ، هواي گرم داخل ساختمان را به تهويه هوا تبديل كند.

اگر بخواهيم سيستم تهويه مطبوع را دسته بندي كنيم ، با توجه به اين دسته ، دو نوع كولر گازي داريم:

 

كولرهاي گازي يك تكه

كولرهاي دو تكه

تاريخچه كولرهاي گازي

انواع كولر گازي قابل سفارش در فروشگاه تيز فروش:

كولر گازي بوش

كولر گازي هايسنس

كولر گازي اجنرال

كولر گازي هيونداي

 

 

 

تاريخچه كولرهاي گازي

كولر گازي چيست و چگونه كار مي كند؟

 

در سال 1840 اتفاق بزرگي افتاد.

در سال 1840 ، جان گور ، پزشك و پزشك ، كشف كرد كه هواي گرم باعث بيماري هاي پوستي ، مالاريا و تنگي نفس مي شود.

بسياري از مردم فلوريدا بر اثر گرمازدگي جان خود را از دست داده اند و بيماري ها در اين شهر بسيار رايج شده است.

اين امر باعث شد جان گور ، پزشك فلوريدا ، بيمارستان خود را براي خنك سازي محيط تأسيس كند.

به همين دليل جان گور به مردم فلوريدا دستور داد از سيستم هاي خنك كننده استفاده كنند.

اما در آن زمان ، هيچ سيستمي براي خنك سازي محيط خانه ساخته نشده بود.

 

به همين دليل مردم بايد از بيشترين مزاياي محيط برخوردار شوند.

بيشتر يخ هاي درياچه يخ زده آنها در آمريكاي شمالي براي رسيدن به فلوريدا با صرف هزينه زياد بود.

بنابراين جان گوري تصميم گرفت يك سيستم مصنوعي براي خنك سازي محيط بسازد.

براي اولين بار جان گور توانست با ساخت كمپرسور آب و بخار را به يخ تبديل كند.

اين اولين جرقه در تاريخ كولرهاي گازي ارزان قيمت است و در سال 1851 اين اختراع توسط جان گور ثبت اختراع شد.

 

انواع كولر گازي

تمام كولرهاي گازي عينك را در اندازه و قدرت يكسان نگه داريد.

بسياري از افراد نياز به استفاده از سطح بالاتر و استفاده از كولر گازي كوچك براي اتاق دارند.

اما اگر همه مدل ها يك نفر داشته باشند ، اين شخص خريد كولر را متوقف كرده است.

بنابراين سازنده كولرهاي گازي كولرهاي گازي را در انواع مختلف طراحي كرده است تا خود را از دست ندهد و هر شخص مي تواند از اين دستگاه در محيط هاي مختلف استفاده كند.

در زير انواع كولر گازي موجود در بازار جهاني آورده شده است.

 

مدل يك يا پنجره

مدل اسپليت يا دو تكه

كولر گازي مدل پورتال

داكت اسپليت

كولرهاي گازي مولتي اسپليت

مدل سقف و كف

كولرهاي گازي مركزي (ايستاده)

مدل يك يا پنجره

 

 

مدل يك يا پنجره

كولر گازي چيست و چگونه كار مي كند؟

 

 

 

همانطور كه در بالا ذكر شد ، اگر از فضا براي نصب كولرهاي گازي استفاده شود ، فقط براي مدل ديگري براي خنك سازي محيط خانه استفاده مي شود.

براي نصب كولرهاي گازي پنجره اي ، نصب اين دستگاه به صورت استاندارد در پشت پنجره يا در حفره داخلي ديواره هاي خارجي ساختمان ضروري است.

سيستم اين واحد به گونه اي طراحي شده است كه يك فن براي مكش هواي گرم در پشت كمپرسور داخل پنل جلوي كولر قرار مي گيرد.

با تغيير دما از گرم به سرد ، ساختمان با اين دستگاه كوچك كاملاً سرد مي شود.

جالب است بدانيد كه اين مدل پنجره داراي انواع مختلفي از قدرت كم و زياد است كه اين اطمينان را مي دهد كه شما مي توانيد نوع ديگري از كولر را بر اساس نيرويي كه از كولر گازي درخواست كرده ايد ، خريداري كنيد.

 

مدل اسپليت يا دو تكه

 

 

مدل اسپليت يا دو تكه

كولر گازي چيست و چگونه كار مي كند؟

 

 

 

كولر گازي بدون داكت و ميني اسپليت نامي است كه بيشترين تخصص را در مدل هاي كولر گازي اسپليت دارد.

اكثر اين مدل هاي كولر گازي براي مكان هاي بزرگتر مناسب هستند زيرا دماي محيط در همه مناطق صورت يكنواخت است.

بنابراين ، اگر از اين مدل دستگاه استفاده مي كنيد ، در سالن هاي بزرگ هتل ها و مجتمع هاي مسكوني ، دماي محيط بايد يكنواخت باشد.

يكي از مزاياي كولرهاي گازي اسپليت اين است كه باعث مي شود در تابستان و زمستان از آنها استفاده كنيد و از دستگاه براي گرم كردن سالن و ساختمان استفاده كنيد.

اين مدل كولر گازي در انواع مختلف به بازار عرضه مي شود كه ما به مدل هاي زير نيز اشاره مي كنيم.

 

ديوار

سقف و كف

كانال

كمبودها

ايستاده

Split Mini

كولر گازي مدل پورتال

 

 

كولر گازي مدل پورتال

كولر گازي چيست و چگونه انجام مي شود؟

 

چگونه Netflix را با اين نام مجاز نمي باشد تماشا كنيم

چگونه Netflix را با اين نام مجاز نمي باشد تماشا كنيم

آيا مي خواهيد محتواي ارائه شده توسط Netflix را تماشا كنيد؟ بنابراين اين مقاله را بخوانيد.

آيا براي تماشاي Netflix به اين نام مجاز نمي باشد نياز داريد؟ براي تماشاي بهترين فيلم ها ، سريال ها و محتواي مسدود شده در منطقه يا كشور خود - مانند محتواي موجود در ايالات متحده و انگلستان - به اين نام مجاز نمي باشد نياز داريد كه اگر در آن كشورها نباشيد Netflix به شما نشان نمي دهد . .

 

چگونه Netflix America را از هر كشوري تماشا كنيم

يك حساب Chitaاين نام مجاز نمي باشد انتخاب كنيد

يك سرور انتخاب كنيد

هنگامي كه اين نام مجاز نمي باشد خود را روشن كرديد ، مي توانيد محل اتصال را انتخاب كنيد. اگر مي خواهيد نمايش ها و محتوا را در ايالات متحده تماشا كنيد ، يك سرور پراكسي در هر نقطه از ايالات متحده انتخاب كنيد يا اگر مي خواهيد به جاي آن نمايش از كشورهاي ديگر را تماشا كنيد ، سرورهاي كشورهاي ديگر را انتخاب كنيد. بعضي از كشورها مانند آلمان و ايالات متحده حتي سرورهاي Chitaاين نام مجاز نمي باشد را براي پخش آنلاين يا پخش آنلاين بهينه كرده اند!

 

 

 

به تماشاي!

وقتي اين نام مجاز نمي باشد متصل شد ، آماده كار هستيد. وارد Netflix شويد و تماشا را تا آنجا كه مي خواهيد شروع كنيد ، بدون هيچ محدوديت و مشكلي!

 

 

 

چرا براي تماشاي Netflix از اين نام مجاز نمي باشد استفاده مي كنيم؟

پاسخ اين سوال ساده است: فرصت هاي بيشتري براي تماشا و تفريح ??پيدا خواهيد كرد! قانون كپي رايت اغلب به اين معني است كه بسياري از نمايش ها يا موارد دلخواه مورد علاقه شما بسته به محل زندگي يا مسافرت شما در دسترس نيستند. اين نام مجاز نمي باشد به شما امكان مي دهد با دسترسي بدون فيلتر به هر نمايش Netflix در كتابخانه جامع خود ، اين محدوديت ها را دور بزنيد.

شايد تعجب كنيد ... اما واقعيت اين است كه كپي رايت و پول در دنياي امروز حرف اول را مي زند (البته تعجب آور نيست!)

 

 

 

چگونه مي توان از كدهاي خطاي Netflix اين نام مجاز نمي باشد / غير مجاز مي باشد جلوگيري كرد

اين خبر ناراحت كننده اي است - Netflix نمي خواهد شما براي دسترسي به تمام محتواي آن از اين نام مجاز نمي باشد استفاده كنيد. اين يك محدوديت قانوني است. اما اگر با Netflix كد خطايي دريافت كرديد ، ناراحت نشويد: فقط كافي است از يك سرور ديگر در كشور مورد نظر خود براي گرفتن آدرس IP كاملاً جديدي كه Netflix آن را تشخيص نمي دهد ، استفاده كنيد و مي توانيد به تماشاي محتواي مورد علاقه خود ادامه دهيد.

 

براي خريد فيلتر شكن Netflix كليك كنيد

 

نحوه تغيير كشورها در Netflix با استفاده از اين نام مجاز نمي باشد

اين يكي از موارد بسيار آسان است. ابتدا از Netflix خارج شويد ، سپس مكان سرور پروكسي Chitaاين نام مجاز نمي باشد خود را در كشوري كه مي خواهيد Netflix را از آنجا تماشا كنيد تغيير دهيد. پس از اتصال به Netflix بازگرديد - مكان شما بايد به طور خودكار به روز شود.

 

 

 

آيا اين نام مجاز نمي باشد واقعاً با NETFLIX كار مي كند؟

آره. اگر نه در اينجا يك محصول جديد فقط براي شما وجود دارد! اگر مشكلي داريد مي توانيد با ما تماس بگيريد.

 

 

 

آيا تماشاي NETFLIX با اين نام مجاز نمي باشد قانوني است؟

 

 

بله ، اما نتفليكس آن را دوست ندارد. در حقيقت ، اين شرايط استفاده از آنها را نقض مي كند و در صورت شناسايي اين نام مجاز نمي باشد ، مي توانند آدرس IP شما را مسدود كنند. اما نه آنطور كه به نظر مي رسد بد است.

 

 

 

آيا NETFLIX مي تواند استفاده از اين نام مجاز نمي باشد را مسدود كند؟

 

 

اگر آنها بخواهند ، از نظر فني مي توانند ، اما آنها نمي خواهند. آنها دست شما را برمي گردانند و برخي از كدهاي خطا را به شما نشان مي دهند (احتمالاً m7111-1331-5059 يا f7111-1331-5059) و ممكن است آدرس IP فعلي شما را مسدود كنند ، اما اين كل موضوع است. آنها به دنبال قطع دسترسي كامل شما نيستند.

 

 

 

آيا استفاده از اين نام مجاز نمي باشد سرعت تماشاي Netflix را كاهش مي دهد؟

 

 

اين ممكن است اتفاق بيفتد اين نام مجاز نمي باشد به عنوان يك واسطه بين شما و Netflix عمل مي كند ، به اين معني كه جريان و داده هاي آنلاين شما بايد توسط سرورهاي اين نام مجاز نمي باشد پردازش شوند. اگر اين نام مجاز نمي باشد سرورهاي كندي داشته باشد ، به اين معني است كه Netflix نيز كندتر و يا از كيفيت پايين تري برخوردار خواهد بود. با اين حال ، سرورهاي اين نام مجاز نمي باشد چيتا با سرعت بالايي كار مي كنند و تا حد ممكن كندي را كاهش مي دهند.

 

 

 

آيا NETFLIX مي تواند Chita اين نام مجاز نمي باشد را تشخيص دهد؟

 

 

مطمئن باشيد مي توانيد. نمي توانم بگويم كه تاكنون چنين اتفاقي نيفتاده است. اما با ويژگي جديد و جذاب IP ما آنها را براي مدت طولاني نمي شناسند.

 

 

 

آيا NETFLIX در هر كشور متفاوت است؟

 

 

بله ، قطعاً همينطور است. در واقع ، نتفليكس مسئوليت مستقيم كارگرداني يا توليد هر چيزي را بر عهده ندارد ، بنابراين آنها حق پخش آن را دارند. غالباً ، دارندگان اين مجموعه ها / نمايش ها / مستندها / فيلم ها به Netflix حق توزيع محتواي خود را در مناطق خاص نمي دهند ، معمولاً به اين دليل كه موجوديت ديگري در آن منطقه قبلاً از اين حقوق برخوردار است يا هيچ گونه حوزه مالي بدست نمي آيد. به همين دليل Netflix بسته به محل زندگي شما بسيار بسيار متفاوت است.

 

 

 

چگونه مي توانم از اين نام مجاز نمي باشد براي تماشاي NETFLIX در دستگاه هاي تلفن همراه استفاده كنم؟

 

 

تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد نصب آن است ، سپس Chita اين نام مجاز نمي باشد را روشن كنيد و سپس Netflix را تماشا كنيد.

 

 

 

اگر NETFLIX كار نكند چه كاري مي توانم انجام دهم؟

 

 

اين نام مجاز نمي باشد خود را روشن و خاموش كنيد. اگر Netflix شروع به كار نكرد ، آدرس IP خود را با استفاده از نرم افزار IP تغيير دهيد يا يك سرور جديد براي اتصال به Chitaاين نام مجاز نمي باشد انتخاب كنيد ، سپس دوباره امتحان كنيد. اگر اين كمكي نكرد ، كتاب بخوانيد. ??

 

 

 

آيا مي توانم از اين نام مجاز نمي باشد با ساير سرويس هاي جرياني استفاده كنم؟

 

 

مطمئن! از Amazon Prime Video گرفته تا BBC iPlayer ، اين نام مجاز نمي باشد براي همه آنها كار مي كند. اينكه صفحاتي را به اين سرويس ها اختصاص داده ايم هيچ ارتباطي با انتخاب آنها به عنوان نمونه ندارد. ??

منابع و مآخذ:

چيتا وي پي ان : نحوه تماشاي Netflix با اين نام مجاز نمي باشد - خريد اين نام مجاز نمي باشد نتفليكس

 

هايك ويژن جايزه Red Dot را كسب كرد

هايك ويژن جايزه Red Dot را كسب كرد

روبات هوشمند سري MR-Q3-LR  طبق اعلام نظر استفاده كنندگان اين تجهيزات در ?? كشور دنيا توانست جايزه Red Dot  را در زمينه طراحي ويژه كسب كند.

معمولا ربات ها از طراحي ويژه و جمع و جوري برخوردار هستند، ربات سري MR-Q3-LR   هايك ويژن  از جمله ربات هاي هوشمند هستند كه كاربران مي توانند برنامه هاي پيچيده و مختلفي را روي آنها برنامه ريزي و اجرا كنند. در واقع ربات ها عمليات پيچيده را به سادگي و با دقت اجرا مي كنند از اين رو مورد توجه قرار گرفته اند، علاوه بر اين قابليت سفارشي سازي و همچنين انعطاف پذيري قابل قبول آن باعث شد تا ربات هايك ويژن بتواند رضايت هيئت داوران را جلب نمايد.

بدنه ربات هايك ويژن از آلياژ آلومينيوم است و بدنه ي زيباي آن توجه را جلب مي كند دو ديفرانسيل و دو چرخ در هر طرف ربات، حركت كردن و تعادل ربات هايك ويژن را تضمين مي كند ميدان ديد مناسب آن در كنار ناوبري و موقعيت مكاني دقيق از ويژگي هاي اين وسيله هوشمند مي باشد. پشتيباني از پروتكل  IP54 باعث شده بتوان از اين ربات ها در موقعيت هاي پر گرد و غبار و مرطوب استفاده كنيم و عملكرد ربات ها مطلوب باشد.

ربات هوشمند مخصوص انبار هايك ويژن يك نمونه اصلي از روبات هاي متحرك به حساب مي آيد كه در مقياس وسيع مورد استفاده قرار مي گيرد. همزمان با توسعه بازار استفاده از تجهيزات الكترونيك مانند ربات روز به روز در حال افزايش است معمولا ربات ها در حوزه هايي مانند توليد تجهيزات الكترونيكي، توليد خودرو، انبار قطعات حجيم، خرده فروشي، غذا و نوشيدني، پزشكي و مواردي شبيه به آن استفاده مي شود.

براي آگاهي از قيمت دوربين مداربسته  به وبسايت شركت مهر تجارت مراجعه كنيد.

تقريبا ??? ربات هوشمند مخصوص انبار هايك ويژن در پروژه انبار تانگو در غالب دو فاز استفاده مي شوند تا تامين تجهيزات و پشتيباني از قطعات را با توجه به نياز مشتريان انجام دهند، آنها روزانه بيش از يكصد ميليون يورو كالا جابجا مي كنند بدون اينكه هيچ اعتراضي داشته باشند، استفاده از اين راهكار باعث كاهش ساعت هاي پيك كار و افزايش كارايي و همچنين كيفيت خدمات ارائه شده شده است. علاوه بر آن آخرين تكنولوژي هاي بهينه سازي محصولات بزرگ به كار گرفته شده و در حدود ?? درصد در نيروي انساني صرفه جويي مي شود و ?? درصد بهره وري سيستم افزايش پيدا مي كند كه اين موضوع يك خبر خوب براي صاحبان اين صنعت مي باشد.

جايزه طراحي Red Dot در سال ???? در آلمان بنا نهاده شد و يكي از سه جايزه برتر در زمينه طراحي صنعتي مي باشد ، از جوايز ديگر مهم جايزه iF Design Award  آلمان و همچنين جايزه IDEA Awards  آمريكا مي باشد. شهرت جايزه Red Dot بخاطر معيارهاي دقيق ارزيابي محصولات آن مي باشد. اين شامل سه جايزه در قسمت طراحي محصول ، طراحي مدل ارتباط و انتقال اطلاعات و مفهوم طراحي مي باشد. محصول انتخاب شده بايد ويژگي هاي متفاوتي از جمله ويژگي هاي نو آورانه داشته باشد ويژگي هايي كه آن را از محصولات مشابه خود ممتاز كرده و به عنوان بهترين محصول معرفي كند.

بعد از آنكه شما اقدام به خريد دوربين مداربسته كرديد، نيازمند خدمات نصب دوربين مداربسته   خواهيد بود. پيشنهاد ما اين است كه كل پروسه خريد تا نصب را به شركت مهر تجارت واگذار كنيد.

هايك ويژن از همكاري خود با باشگاه كورينتيانس برزيل خبر داد

هايك ويژن از همكاري خود با باشگاه كورينتيانس برزيل خبر داد

 

شركت هايك ويژن چين از انعقاد قرار داد با باشگاه فوتبال كورينتيانس برزيل براي تجهيز استاديوم و سازه هاي اين باشگاه فوتبال برزيلي خبر داد. شركت هايك ويژن اعلام كرد اين قرار داد سه ساله بوده و در آن راهكارهاي جامع امنيتي توسط متخصصان هايك ويژن طراحي شده و اجرا خواهند شد. اين شركت چيني چندي پيش پروژه تجهيز استاديوم آژاكس هلند را انجام داده بود و اين دومين پروژه آنها در اين حوزه است، به نظر مي رسد كه تيم هايك ويژن به دنبال يك بازار ويژه در حوزه استاديوم ها هستند و اين حوزه براي آنها از جذابيت ويژه اي برخوردار است.

تجهيز باشگاه فوتبال كورينتيانس برزيل

همانگونه كه اشاره شد هايك ويژن در يك قرار داد سه ساله متعهد به تجهيز استاديوم باشگاه فوتبال برزيلي شده است. در يك بخش از اين قرار داد سه ساله استاديوم ?? هزار نفري كورينتيانس با استفاده از راهكار هاي هوشمند برند هايك ويژن شامل مختلف راهكار دوربين تشخيص چهره هايك ويژن مبتني بر هوش مصنوعي ( AI ) ، راهكار دوربين Dark Fighter هايك ويژن  براي ارائه تصاوير رنگي و با كيفيت حتي در تاريكي كامل ، راهكار دوربين پلاك خوان هايك ويژن ، راهكار دوربين پانو ويو هايك ويژن ( HIKVISION PanoVu ) ، راهكار دوربين پانوراما هايك ويژن ، راهكار جامع اكسس كنترل هايك ويژن و بسياري از راهكارهاي امنيتي براي تجهيز سيستم امنيتي استاديوم آرنا كورينتيانس برزيل مي باشد.

ماركو مايرلس مدير بخش بازاريابي هايك ويژن برزيل اعلام كرد: ” انعقاد قرار داد همكاري در زمينه سيستم دوربين مدار بسته مايه خوشحالي ماست پيوند نام تجاري ما در كنار يك باشگاه فوتبال مشهور دنيا مي تواند زمينه را براي رشد و توسعه بيشتر ما در حوزه سيستم هاي امنيتي هوشمند باشد. هايك ويژن در اين پروژه پيشرفته ترين محصولات خود را پيشنهاد داده است تا به بهترين نحو امنيت استاديوم كورنتيانس را برقرار نمايد. پيش از اين ما يك پروژه موفق با باشگاه فوتبال آژاكس هلند اجرا كرديم كه تجربيات گرانبهاي ناشي از آن به ما كمك  مي كند تا بهترين پيشنهاد ها را براي مشتريان جديد خود داشته باشيم ” .

يكي از مزيت هاي مهم هايك ويژت براي استفاده شركت ها و باشگاه هاي بزرگ  قيمت ارزان آن نسبت به ديگر برند ها است. قيمت دوربين مداربسته  هايك ويژن در بسياري موارد نصف برند هاي معتبر اروپايي است.

لوئيز پائولو روزنبورگ مدير بازاريابي باشگاه كورينتيانس گفت: ” ما با شركت هايك ويژن براي اجراي پروژه نظارت تصويري در باشگاه رسيده ايم. از زمان ساخت استاديوم آرنا تاكنون بيش از ? ميليون هوادار از مسابقات از باشگاه كورينتيانس ديدن كرده اند، ما نياز به يك راهكار جامع امنيتي براي مديريت اين حجم از طرفداران هستيم، نظارت بر رفتار آنها ، برقراري امنيت و پيشگيري از وقوع بحران در مواقع اضطراري از ابعاد مختلفي براي اهميت دارد. بايد بگويم كه هايك ويژن تمام آنچه را كه ما براي پوشش نيازهاي خود لازم داريم به ما ارائه نموده است ” .

همچنين يك رقيب چيني براي هايك ويژن در اين صنعت وجود دارد. تي وي تي ، برندي است كه اين روز ها هم تراز شركت هايك ويژن در حال توسعه بازار خود است.  براي آشنايي با  دوربين مداربسته تي وي تي   مي توانيد به وبسايت شركت مهرتجارت مراجعه كنيد.

 

 

اثرات زعفران بر درمان بيماري‌هاي تنفسي

اثرات زعفران بر درمان بيماري‌هاي تنفسي

 

 

از آنجايي كه گياهان دارويي اثرات و عوارض جانبي كمتري نسبت به داروهاي شيميايي دارند، امروزه استفاده از آن‌ها در طول روند درمان انواع بيماري‌ها مورد توجه بيشتري قرار گرفته است. زعفران به عنوان يكي از گياهان دارويي جايگاه ويژه‌اي در كشورهاي مختلف بخصوص ايران پيدا كرده است. كلاله زعفران از گياهي با نام علمي crocus sativus گرفته مي‌شود كه از خانواده زنبقيان به شمار مي‌رود. علاوه بر استفاده از زعفران به عنوان چاشني و طعم‌دهنده انواع غذاها و نوشيدني‌هاي مختلف، اين گياه از ديرباز تاكنون به عنوان دارو در درمان بيماري‌ها و اختلالات متعددي استفاده مي‌شده است. از جمله اين اختلالات مي‌توان به مواردي همچون سرفه، آسم، برونشيت، اختلالات معده، افسردگي، آلزايمر، نفخ، اختلالات قاعدگي و حتي سرطان اشاره نمود.

براي اطمينان در خريدي بدون واسطه و با قيمت مناسب به صفحه خريد زعفران بهرامن مراجعه كنيد. قيمت زعفران بهرامن در مقايسه با كيفيت اين محصول عامل رقابتي در فروش اين ادويه گرانبهاست.

 

 

آسم يك بيماري تنفسي است كه به صورت التهاب در مجاري تنفسي نمايان مي‌شود. اين التهاب در برخي افراد باعث بروز حملات متعدد تنفسي، تنگي نفس، خس خس و گرفتگي سينه و سرفه‌هاي مداوم بخصوص اوايل روز و نيمه‌هاي شب مي‌شود. اين بيماري منجر به افزايش راديكال‌هاي آزاد در بدن شده و نهايتا تنفس را در فرد مبتلا دچار مشكل مي‌نمايد. پژوهش‌هاي اخير نشان داده‌‍اند افزايش مصرف مواد حاوي آنتي اكسيدان در كاهش اثرات ناشي از بيماري آسم بسيار موثر است. كلاله زعفران به عنوان يكي از مواد غذايي شناخته شده داراي عناصر بسيار زيادي است. مطالعات متعددي در رابطه با تشخيص تركيبات متعدد زعفران انجام شده و تاكنون حدود 150 تركيب فعال در زعفران شناسايي شده كه مهمترين آن‌ها كروسين، پيكروكروسين و سافرانال است؛ زعفران سرشار از آنتي‌اكسيدان و ريبوفالوين نيز مي‌باشد. در طب سنتي كشورهاي مختلف از جمله يونان، ايران و ... از زعفران به عنوان يك داروي آرام‌بخش و مسكن استفاده مي‌شده است. از خواص ديگر زعفران مي‌توان به ضد اسپاسم و گرفتگي، ضد افسردگي، ضد تورم و التهاب و تسكين‌دهنده سرفه در آسم و سياه سرفه و به طور كلي درمان بيماري‌هاي ريوي اشاره نمود. در پژوهش ديگري ثابت شده است كه زعفران و سافرانال موجود در آن اثرات ضد سرفه داشته و در درمان گلو درد، سر درد و ... به صورت مسكن عمل مي‌نمايد و منجر به افزايش اكسيژن‌رساني به بافت‌هاي متعدد بدن مي‌شود.

 

به طور كلي مي‌توان نتيجه گرفت زعفران به اين دليل كه حاوي آنتي اكسيدان زيادي مي‌باشد، در كاهش اثرات ناشي از بيماري‌هاي تنفسي گوناگون و كاهش سرفه به شكل موثري عمل مي‌نمايد.

 

منبع : نامه نيوز

دانلود جزوه مدار 2 مير محسني ( رشته برق ) دانشگاه شريف

دانلود جزوه مدار 2 مير محسني ( رشته برق ) دانشگاه شريف

دانلود جزوه مدار 2 مير محسني

4,900تومان

  • فرمت فايل : pdf
  • تعداد صفحات : 39
  • حجم فايل : 4 مگابايت
  • موضوع جزوه : مدار 2
  • تهيه و تنظيم : استاد مير محسني
  • نوع نوشته : دست نويس
  • كيفيت جزوه : متوسط
  • تاريخ نگارش جزوه : 97
  • دانشگاه : صنعتي شريف
  • رشته : برق
  • ويژگي نمونه سوالات : دست نويس نسبتا  خوانا

منبع : https://file4dl.ir/product/electrical-circuit-2-booklet-mir-mohseni/

معرفي دوربين مداربسته تحت شبكه هايلوك

معرفي دوربين مداربسته تحت شبكه هايلوك

 

دوربين مداربسته تحت شبكه HILOOK

دوربين مداربسته هايلوك تنها با داشتن يك سال سابقه در توليد تجهيزات امنيتي و نظارتي همچون دوربين مداربسته IP در كمترين زمان ممكن سهم قابل توجهي از بازار را در اختيار گرفته است. تجهيزات الكترونيكي به طور كل يكي از محصولات قابل بحث در نزد كاربران و خريداران و ارائه كنندگان اين محصولات بوده است به اين صورت كه مصرف كنندگان در جستجوي محصولي با بهترين كيفيت در كنار قيمت مناسب هستند و توليد كنندگان با انديشيدن به رفع نياز مشتريان در كنار خدمات بي نظير به ارائه اين تجهيزات ميپردازند. تنوع محصولات دوربين مداربسته تحت شبكه هايلوك در 4 نوع مختلف دوربين گردان PTZ، دوربين مداربسته دام، دوربين مداربسته بولت و ضبط كننده آي پي NVR تقسيم مي شود كه در ادامه اين مقاله به معرفي آن ها مي پردازيم.

دوربين مدار بسته گردان (PTZ)

دوربين مداربسته اسپيد دام هايلوك با استفاده از پردازنده CMOS رزولوشن 2 و 4 مگاپيكسل را در بستر شبكه انتقال مي دهد. در بعضي مدل هاي دوربين آي پي به دليل استفاده از 3 لنز و تصويري برداري آن ها به صورت همزمان، مي توانيد تصوير هاي پانوراما را داشته باشيد تا در خروجي تمام محيط مورد نظر به راحتي نظارت كنيد. از قابليت هاي جالب توجه اين مدل سيستم نظارتي چرخش دوربين ها به صورت 360 درجه مي باشد. زوم اپتيكال دوربين مداربسته PTZ هايلوك بين 4 تا 25 برابر است و زوم ديجيتال آن 16 برابر است. در بعضي نسخه هاي دوربين مداربسته توانايي اضافه كردن تا 256 گيگا بايت را داريم تا بدون نياز به تهيه هارد جداگانه، داده مورد نياز را در آن ذخيره سازي كنيم. فرمت فشرده سازي H.265+ از پر كاربرد ترين ابزار هاي نرم افزاري دوربين آي پي است تا تصاوير در حال ذخيره سازي را فشرده كرده و در فضاي هارد صرفه جويي قابل توجهي را انجام دهد. ميزان ديد در شب پشتيباني شده توسط لنز ها بين 20 تا 100 متر است تا در تاريكي مطلق تصاوير را همان محيط روشن مشاهده كنيم.

 

دوربين تحت شبكه بولت

دوربين آي پي بولت HILOOK جزو متداول ترين سيستم ها براي خريد در نزد مصرف كنندگان طي بررسي تيم فروش بوده و استقبال بهتري نسبت به ديگر مدل ها داشته است. لنز به كار رفته در بدنه دوربين آي پي بولت، متغير و از انواع 2.8 ثابت و 2.8 تا 12 موتور دار قابل انتخاب است اما ديد در شب 30 متري در همه آن ها ثابت مي باشد. استاندارد IP67 محصولات در برابر گرد غبار و فشار آب بسيار بالا از خود مقاومت كاملي را نشان مي دهد چرا كه جنس بدنه دوربين هايلوك پلاستيك و فلزي مي باشد.

دوربين مداربسته آي پي دام

دوربين دام هايلوك IP از پر استفاده ترين محصولات در نزد كاربران بوده است كه در اين قسمت با قابليت هاي آن آشنايي كامل تري پيدا مي كنيم. لنز به كار رفته در بدنه دوربين آي پي دام 2.8 ثابت و 2.8 تا 12 موتورايز است كه ديد در شب 30 متري در هنگام فعاليت تصويربرداري مي كند. فرمت H.265+ ابزاري است كه پس از فعال شدن شروع به زير نظر گرفتن تمام پيكسل هاي عبوري مي كند و با فيلتر كردن داده هاي تكراري از ذخيره آن در هارد جلوگيري مي كند. استاندارد IP67 محصولات در برابر گرد غبار و فشار آب بسيار بالا از خود مقاومت كاملي را نشان مي دهد.

ضبط كننده تصاوير آي پي NVR

ضبط كننده تحت شبكه hilook در سه نوع 4، 8 و 16 كانال ارائه مي گردد. پردازنده پر قدرت ضبط براي سيستم تحت شبكه دوربين هايي با رزولوشن 6 تا 8 مگاپيكسل را با سرعت بسيار بالا بررسي مي كند و به ذخيره آن ها مي پردازد. پهناي باند انتقال اطلاعات 40 مگابايت بر ثانيه است تا در صورت قرارگيري ترافيك سنگين اطلاعاتي از كندي سيستم جلوگيري شود. فرمت فشرده سازي تصاوير با فرمت H.264+ و H.265+ است كه باعث صرفه جويي فضاي هارد مي شود. اين ضبط كننده از 1 هارد SATA تا 6 ترابايت پشتيباني مي كند. اين سيستم از سيستم عامل هاي MAC و iOS ،ANDROID ،WINDOWS را پشتيباني مي كند تا تصاوير بر روي دستگاه هايي همچون گوشي موبايل و كامپيوتر مشاهده كنيد.

جمع بندي

دوربين تحت شبكه هايلوك با استفاده از به روز ترين خط توليد و به كارگيري نخبگان و مهندسان چيني توليد شده است. دوربين IP اين كمپاني با قابليت هاي منحصر به فردي همچون رزولوشن 2 مگاپيكسل، پهناي باند گسترده، فشرده سازي داده، خروجي HDMI و VGA، ضبط حساس به حركت، چرخش 360 درجه را در كنار خدمات پس از فروش و گارانتي مطمئني را در اختيار خريداران محصولات خود مي گذارد. با در نظر گرفتن تمامي خدمات ارائه شده مقرون به صرفه بودن قيمت دوربين مداربسته هايلوك باعث انتخاب آن در سبد خريد مشتريان گشته است.

نمايندگي هايك ويژن   نصب دوربين مداربسته    

معرفي دوربين مداربسته توربو اچ دي هايلوك

 

دوربين مداربسته Turbo HD هايلوك

دوربين مداربسته هايلوك يكي از بهترين انواع دوربين هاي نظارتي به شمار مي رود. هايلوك از جوان ترين شركت ها در توليد تجهيزات امنيتي است كه با توليد قطعات و محصولات متنوع در مدت زمان 1 سال در تمام بازار هاي داخلي به برندي شناخته شده تبديل شده است. محصولات تكنولوژي توربو اچ دي هايلوك در چهار نوع متفاوت توليد شده كه شامل دوربين مداربسته توربو اچ دي دام، دوربين مدار بسته بولت، دوربين PTZ يا گردان و ضبط كننده تصاوير DVR مي باشد، در ادامه اين متن به صورت ويژه به نحوه كاركرد و معرفي اين محصولات ميپردازيم.

دوربين مداربسته دام

دوربين مدار بسته دام توربو اچ دي Hilook در دو رزولوشن 2 و 4 مگاپيكسل با لنز هاي 2.8 ثابت و وري فوكال 2.8 تا 12 ساخته مي شود تا تمام نقاط را با شفافيت بالا نمايش دهد. ديد در شب به كار رفته در اين دوربين مدار بسته turbo hd بين 20 تا 40 متر متغير است تا امنيت محيط مورد نظر همانند روشنايي در بالاترين حد خود بماند. سري محصولات hilook به دليل قاب بيروني فلزي و وجود استاندارد مقاومتي IP66 در مقابل هرگونه گرد و غبار و فشار آب شديد از خود مقاومتي چشمگير نشان مي دهد و باعث اطمينان خاطر شما براي عدم خرابي آن ها مي گردد. انتقال تصاوير در اين دوربين مداربسته از طريق فيش هاي BNC صورت مي گيرد.

 

 

دوربين مداربسته بولت

دوربين هاي بولت HILOOK همانند سري دام از رزولوشن 2 و 4 مگاپيكسل با لنز هاي 2.8 ثابت و وري فوكال 2.8 تا 12 استفاده مي كند تا تصاوير پخش شده در خروجي را با وضوح بالا به تماشا بپردازيد. ديد در شب آزمايش شده دوربين آنالوگ اچ دي بين 20 تا 40 متر است تا امنيت محيط مورد نظر همانند روشنايي در بالاترين حد خود بماند. قاب اين مدل دوربين از جنس فلز است و با وجود استاندارد مقاومتي IP66 در مقابل هرگونه گرد و غبار و فشار آب شديد از خود مقاومت بسيار زيادي نشان ميدهد.

دوربين تي وي تي 

دوربين PTZ گردان

دوربين مداربسته گردان آنالوگ هايلوك با لنز بسيار پر قدرت و چرخش 360 درجه در كنار قيمت زياد كاركرد بسيار بالايي را هم ارائه مي دهد. كيفيت لنز دوربين مدار بسته هايلوك 2 مگاپيكسل است و قدرت زوم كردن آن در حالت اپتيكال تا 25 برابر و زوم ديجيتال آن 16 برابر ارزيابي شده است. در كنار تمام موارد سخت افزاري، عملكرد هر كدام از اين گزينه ها نياز به يك نرم افزار خاص دارد كه از جالب توجه ترين آن ها مي توان به تكنولوژي WDR براي كاهش نور ورودي به لنز و جلو گيري از افت كيفيت تصاوير،DAY & NIGHT براي تنظيم ميزان نور در تاريكي و روشنايي، يكسان كردن نور از طريق ابزار BLC و كاهش نويز تصاوير به صورت هوشمند اشاره كرد.

ضبط كننده تصاوير DVR

در هنگام خريد سامانه نظارتي و امنيتي، اهميت قابليت هاي يك ضبط كننده بسيار زياد است. دي وي آر هايلوك در 3 نسخه 4، 8 ،16 كانال توليد مي شود تا هرگونه محيط با هر اندازه دوربين را پوشش دهد. دوربين هاي پشتيباني شده در اين سامانه تماما 2 مگاپيكسلي هستند كه در تكنولوژي توربو اچ دي جزو بهترين كيفيت تصاوير محسوب مي شود. پورت خروجي تصوير ضبط كننده هايلوك AV، VGA و HDMI است تا از ساده ترين نوع خروجي و يا هوشمندانه ترين آن ها به تماشاي تصاوير بپردازيد. فضاي هارد DVR توربو اچ دي 1 عدد هارد تا 6 ترابايت است كه در كنار فعال فرمت H264+ شاهد دير پر شدن فضاي ذخيره سازي هارد خود هستيد. اين دستگاه داده هاي علاوه بر نمايشگر هايي مانند تلويزيون بر روي دستگاه هايي با سيستم عامل هاي MAC-IOS-ANDROID-WINDOWS نشان مي دهد.

جمع بندي نهايي

با آمدن دوربين مداربسته Turbo HD انقلابي بزرگ در صنعت محصولات نظارتي به وجود آمد تا كاربران با قيمت دوربين آنالوگ و كيفيت دوربين آي پي، ويژگي هاي بي نظيري را دريافت كنند. شركت hilook كه از جوان ترين ها در اين عرصه است انواع محصولات را در اين بستر ارائه داده در كنار خدمات پس از فروش و گارانتي مطمئن ارائه كرده است. اين با توليد دوربين دام، بولت و گردان در كنار دي وي آر هايي با پردازنده بسيار قدرتمند انتقال تصويري پر سرعت را به شما كاربران و مصرف كنندگان عزيز ارائه دهند.

دانلود آهنگ اي اي اي اف اف

دانلود آهنگ اي اي اي اف اف

هم اكنون لذت ببريد با دانلود آهنگ تركي «اي اي اي اف اف» به همراه متن و دو كيفيت ???، ??? با لينك مستقيم در رسانه معتبر آي سانگز

دانلود آهنگ  اي اي اي اف اف

Download New Music: ?lqar Daniz – Ay Ay Of Of With Text And Online And Quality On isongs

نام خواننده: ?lqar Daniz
نام آهنگ:

اي اي اي اف اف

منبع :   https://isongs.ir/اي-اي-اي-اف-اف/