Google Lighthouse چيست؟

Google Lighthouse چيست؟

گوگل مي گويد وب سايت خود را بهينه كنيد تا همه كاربران بتوانند به راحتي از مطالب ، خدمات يا محصول شما استفاده كنند. ساده به نظر مي رسد؟ اين مقاله از seoedu  را به هيچ عنوان از دست ندهيد.

 

ده ها اصلاح در اين نكته ساده وجود دارد كه اگر به موفقيت وب سايت خود فكر مي كنيد نبايد آنها را ناديده بگيريد. راهنماي شما براي اين دريا تاريك ، Google Lighthouse است.

 

اين مقاله راهنماي كاملي براي آزمايش وب سايت با استفاده از Google Lighthouse است. بنابراين اگر مدير وب هستيد ، اكنون آن را باز كنيد و مرحله به مرحله بررسي خواهيم كرد. البته اين ابزار مي تواند هر وب سايتي را كاوش كند ، بنابراين مي توانيد وب سايتي را نيز به دلخواه خود باز كنيد و سعي كنيد آن را ياد بگيريد.

 

توصيه هاي مربوط به فرح به قدري مفصل است كه ممكن است از اهميت آنها تعجب كنيد. اين نكات از نظر تجربه يا رابط كاربري (UX / UI) ، سئو ، عملكرد ، امنيت ، كارايي و كاهش هزينه هاي نگهداري سايت براي به روزرساني و بهينه سازي سايت بسيار مفيد است. البته گرفتن 100 امتياز از Lighthouse كار آساني نيست اما غيرممكن نيست.

هميشه بايد مراقب مطالب خود باشيد، ما در seoedu به شما تمامي مباحث سئو را به صورت كاملا حرفه اي و تخصصي به صورت رايگان آموزش مي دهيم.

بيشتر گزارش هاي Lighthouse تخصصي و مربوط به كار طراحان سايت و مديران سرور است. برخي از اين هشدارها و گزارشات شامل كارهاي ساده اي است كه هر كاربري مي تواند با چند كليك يا كمي تحقيق آنها را حل كند. حتي اگر يك متخصص طراحي وب نيستيد ، ما شما را تشويق مي كنيم كه يك بار اين گزارش را مرور كنيد تا بتوانيد از Google Lighthouse براي ارزيابي كيفيت سايت خود استفاده كنيد.

 

ابتدا بياييد نگاهي كوتاه و مفيد به Google Lighthouse بيندازيم و سپس هر قسمت از آزمون و گزارش آن را باز و توضيح دهيم.

 

Google Lighthouse چيست؟

تصور كنيد كه به يك رستوران مي رويد و غذا سفارش مي دهيد. اما آوردن غذا روي ميز بيش از آنچه انتظار داشتيد طول مي كشد. وقتي غذا را مي آورند ، سالاد كنار آن نيست و نمكي روي ميز نيست. از آنها مي خواهيد آب نمك را پر كنند و 10 دقيقه طول مي كشد.

 

غذا خوشمزه بود اما همين طول ها و ايرادات از لذت غذا مي كاهد و شما را كمي عصباني مي كند.

 

اين رستوران در روزهاي آينده چقدر انتخاب شما خواهد بود؟ آيا آماده هستيد رئيس يا بهترين دوست خود را به اين رستوران دعوت كنيد؟

 

نمونه اي از كار عملي ضعيف رستوران

 

رستوران بسيار خوب رستوراني است كه به جز غذاهاي خوشمزه ، به تمام جزئيات سرويس و خدمات مشتري توجه داشته باشد.

 

Google Lighthouse براي همين منظور ايجاد شده است. سايت هاي با كيفيت بسيار خوب (خوب و عادي نيستند!) محبوبيت بيشتري دارند. اين كيفيت مي تواند سرعت ، عملكرد ، امنيت ، جستجوگرها ، قابليت دسترسي و بسياري ديگر از نكات پشت صحنه و ناچيز باشد.

 

ابزار Google Lighthouse ، با آزمايش بخشهاي مختلف سايت يا صفحه ، به شما مي گويد كه كدام بخشها مشكل ساز هستند و كدام بخشها بايد كمي بهبود پيدا كنند.

 

Google Lighthouse روي 5 موضوع تمركز دارد:

 

بهره وري

بهترين روش ها

دسترسي

سئو

برنامه وب پيشرفته (PWA)

وقت خود را صرف كنيد اگر با كلماتي مانند تجربه عالي ، قابليت دسترسي و برنامه وب پيشرفته آشنا نيستيد. زيرا در هر بخش توضيحات كافي ارائه شده است. هر يك از اين نام ها تعداد زيادي از فهرست ها را فهرست مي كند كه وب سايت را به طور دقيق بررسي و رتبه بندي مي كند. در واقع ، هر عامل و شاخص در گزارش نهايي تأثير دارد و هر بخش جزئيات مشكلات ، كاستي ها و مناطقي را كه نياز به بهبود دارند مشخص مي كند.

 

اكنون مي خواهيم اين آزمون را اجرا كنيم.

 

چگونه از Google Lighthouse استفاده كنم؟

در اينجا چند روش براي آزمايش سايت خود با Google Lighthouse آورده شده است:

 

 مرورگر Chrome DevTools (مانند كليك راست و انتخاب بررسي يا فشار دادن F12)

افزونه Lighthouse را در مرورگر Chrome نصب كنيد

ابزار واسطه اي

از طريق خط فرمان يا اتصال به ماژول هاي برنامه ريزي شده استفاده كنيد

از آنجا كه دو روش اول بسيار ساده هستند و با چند كليك ساده در دسترس هستند ، بعداً از همين روش ها استفاده خواهيم كرد.

 

روش سوم يا ابزارهاي ميانجيگري همان گزارش Lighthouse را پردازش مي كنند و گزارش هايي را به صورت نمودار ، پيام رساني دوره اي و غيره ايجاد مي كنند. به عنوان مثال ، با ابزار foo.software ، مي توانيد به طور مداوم از وب سايت گزارش برنامه ريزي شده داشته باشيد و در صورت افت عملكرد ، اعلان دريافت كنيد.

 

چگونه گزارش تبليغات باعث تغيير رتبه سايت شما در Google مي شود؟ بخاطر داشته باشيد كه بخوانيد: گزارش آگهي چگونه رتبه سايت شما در Google را تغيير مي دهد؟

در روش چهارم ، كه مبتني بر ماژول هاي برنامه نويسي است ، مديران و كارشناسان مي توانند به طور مداوم و خودكار وب سايت را تحت نظر داشته و يا گزارش هاي شخصي را دريافت كنند. براي اطلاعات بيشتر به صفحه GatHub وي مراجعه كنيد.

 

در ادامه نحوه دسترسي به اين ابزار را از دو روش اول خواهيم آموخت. فعلاً براي انجام آزمايش براي توضيح گزينه هاي قابل انتخاب عجله نكنيد.

 

منبع: seoedu.ir

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

«يه عطر مردانه با پخش بوي بالا ميخام »

اين سوالي هستش كه اغلب آقايون از ما ميپرسن. پخش بويي عالي مهمترين عامل جذابيت عطر است و شديدا مورد توجه جنس مخالف قرار ميگيرد. نميدونم براي شما اتفاق افتاده يا نه ولي بعضي وقتها دنبالت تا ته خيابون هستن تا بدونن عطرت چيه يا حتي اتفاق افتاده وقتي تو ماشينم ميپرسن آقا تو رو خدا اسم عطرت رو بگو. معمولا” در انتخاب عطر، رايحه و كيفيت آن حرف اول را مي‌زند و دو گزينه ماندگاري و پخش بو از ملاكهاي اصلي انتخاب عطر هستند. برخي افراد تنها معيار كيفيت عطر را ماندگاري بوي آن در نظر مي‌گيرند، در حالي كه عوامل ديگري نيز در انتخاب عطر موثرند. به علت آنكه آقايون از نت چرم و تلفيق آن با ساير نت ها لذت ميبرند معمولا در يك ادكلن مردانه شاخص اينها ديده ميشن براي مثال كريد اونتوس كه چرمي و وتيوري است و يا ديور هوم اينتنس كه چرمي زنبقي است.

پخش بو يا سيلاج (sillage) در واقع قدرت پراكندگي يك عطر و پر كردن فضاي يك اتاق است.

در يك كلام ردپاي عطر 

پخش بو يا سيلاج (sillage)

در ادامه برخي عطرهاي مردانه كه پخش بوي عالي دارند را به شما معرفي مي‌كنيم. اين ليست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تكميل ميشود.

خريد ادكلن مردانه با سيلاج عالي:

عطر مردانه آمواج اينترلود-Interlude Man Amouage با پخش بوي عالي

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

آمواژ يك برند عماني است كه بيشتر در تلاش است عطرهاي عربي را با سبك اروپايي ارائه دهد. يكي از خصوصيات عطرهاي آن، پخش بوي بالا مي‌باشد. در ميان عطرهاي اين برند اينترلود بالاترين پخش بو را دارد. اين عطر مردانه در سال ???? توسط Pierre Negrin  طراحي و به بازار عرضه شده است. آمواژ اينترلود مردانه عطري است گرم، شيرين و در عين حال تلخ و دودي كه شروعي قدرتمند و پيچيده از رايحه هاي تلخ بخور با حسي دودي و رايحه كاملا مشخص فلفل دارد كه با گرما و شيريني قدرتمندي از كهربا و صمغها مهار و متعادل شده است. با گذر زمان بخور و فلفل آرام گرفته و همزمان عطر حالتي دارچيني، گرم و تلخ و شيرين پيدا ميكند كه بسيار جذاب و دوست داشتني است. آمواژ اينترلود مردانه پخش بو و ماندگاري بسيار بالايي دارد و تنها در فصول سرد سال بايد مورد استفاده قرار بگيرد.

عطر مردانه بلك افغان-Black Afgano با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

اين عطر يكي از شناخته شده ترين عطرها در ايران با پخش بوي بالا است. عود، روايح گياهان دارويي و صمغها حسي سياه ، مرموز و مخوف به اين عطر ميدهد. اين عطر در سال ???? توسط آلساندرو گوالتيري طراحي و به بازار عرضه شد. ناسوماتو بلك افگانو عطري است بسيار سنگين، گرم و تاريك كه شروعي قدرتمند از رايحه سبز، نيمه شيرين و تاريك برگ شاهدانه و رايحه چوبها تركيب با قهوه دارد كه حسي سنگين و بسيار با وقار دارند. با گذر زمان حس سبز از بين رفته و عطر گرمتر ميشود و رايحه چوب عود و بخور نيز به تركيب عطر اضافه ميگردند. رايحه مياني و پايه عطر رايحه اي تلخ و شيرين، گرم، چوبي، عودي و بسيار سنگين ميباشد كه حسي بسيار شكيل به مصرف كننده انتقال ميدهد. ناسوماتو بلك افگانو پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بينظيري جهت مصرف رسمي در فصلهاي پاييز و زمستان ميباشد. 

ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus با پخش بوي عالي

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر ادكلن مردانه كريد اونتوس-Creed Aventus عطري است با رايحه خنك و تلخ. اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر كريد اونتوس عطري است مردانه و بسيار جذاب. محبوب‌ترين و پر فروش ترين محصول برند گران قيمت كريد، در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را به زيبايي هر چه تمامتر نشان داده است.

تضاد و پارادوكس عجيب و غريب اونتوس مردانه جادويي است كه همگان را به سمت خويش ميكشد. عطر اونتوس مردانه بي شك يكي از موفق ترين عطرهاي همه دوران هاست. عطري است بسيار جذاب كه سريعا مورد توجه خانمها قرار ميگيرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاري مناسبي دارد و مخصوص آقايان جوان و ميانسال لوكس پسند است.

اين عطر جديد در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگي امپراطور ناپلئون به زيبايي هر چه تمامتر در قالبي سلطنتي و كاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوكس عجيب و غريب درون اين شيشه جادويي همگان را به سمت خويش مي كشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خيره كننده اي را با خود به يدك مي كشد .

ادكلن مردانه امبر استار زرجف- Amber Star Xerjoff با پخش بوي بالا

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

اين عطر مردانه با رايحه شرقي، چوبي، ادويه اي و شيرين است كه پخش بو و ماندگاري عالي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده است. در اين عطر نت چوب و انواع صمغها برجسته بوده و باعث ايجاد حس كهربايي مانند شده است.

عطر مردانه جووي پرايوت ليبل– Private Label Jovoy با پخش بوي بالا

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

اين عطر رايحه اي بسيار خشك و تيز از چرم و حس كاغذي پاپيروس دارد. اين ادكلن مردانه در سال ???? توسط برند جووي عرضه شده است.جووي پرايوت ليبل عطري است تلخ و رسمي بر پايه رايحه گياهان معطر و چرم. رايحه ابتدايي عطر با بوي تلخ و گياهي خس خس و نعناي هندي آغاز ميشود كه حسي تند و تيز، رسمي و كمي سبز دارند و حضور رايحه مشك و چرم باعث ايجاد تلخي بيشتري در عطر ميگردد. با گذر زمان تغييرات كمي صورت گرفته و مشك قويتر و كمي شيرين ميشود و همزمان چرم نيز بيشر از ابتدا خودنمايي ميكند كه تغييرات حاصله باعث ايجاد رايحه اي چوبي، چرمي و كمي شيرين و مُشكي ميگردد. جووي پرايوت ليبل پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي جهت مصرف رسمي در فصول پاييز و زمستان ميباشد.

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique با پخش بوي بالا

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

جووي اينسيدنت ديپلماتيك عطري است با كيفيت بر پايه رايحه گياهان و چوبها. رايحه ابتدايي عطر با بوي تند و تيز و كمي تلخ از تركيب رايحه نعناي هندي و خس خس آغاز ميشود كه حس شيرين و نيمه شادابي از مركبات نيز با آنها تركيب شده است. با گذر زمان رايحه مركباتي بسرعت محو شده و رايحه نعناي هندي و خس خس قويتر ميگردند كه حسي گياهي و همزمان تلخ و چوبي مانند را بوجود مي آورند. جووي اينسيدنت ديپلماتيك پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي براي مصرف روزانه يا رسمي در فصلهاي بهار و پاييز ميباشد.

خريد ادكلن مردانه توباكو وانيل-Tobacco Vanille Tom Ford 

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

اين ادكلن، يك ادكلن شرقي وانيلي از برند تام فورد است كه تركيبي از رايحه وانيل و تنباكو مي‌باشد. همانطور كه از اسم آن مشخص است بسيار شيرين بوده و پخش بوي بالايي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده و از ادكلن‌هاي بسيار موفق تام فورد بوده است. در ايران نيز اين عطر شناخته شده و طرفداران زيادي دارد.

ادكلن ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion با پخش بوي عالي

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

تيزيانا ترنزي اوريون عطري است عامه پسند و خوشبو كه شروعي شيرين و شاداب از رايحه ميوه آناناس دارد كه حضور رايحه غان و بخور در كنارش حسي تلخ، چوبي و كمي دودي مانند را ايجاد ميكنند. با گذر زمان رايحه غان قويتر شده و حس چوبي قويتري را ايجاد ميكند كه باعث تلخ تر شدن و رسمي تر شدن رايحه ميگردد اما همزمان رايحه شيرين و شاداب آناناس اين تلخي را بخوبي مهار و كنترل مينمايد. تيزيانا ترنزي اورايون پخش بو و ماندگاري مناسبي دارد و به استثناي تابستان در باقي فصول سال بصورت روزانه يا رسمي قابل استفاده است.

عطر مردانه ممو آفريكن لدر-Memo African Leather با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather عطري است گرم و تند.اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather،با رايحه گرمي كه دارد براي روزهاي سرد زمستاني گزينه مناسبي مي باشد.رايحه اوليه: زعفران، ليمو ترش، گل شمعداني   رايحه مياني: هل سبز، زيره سبز    رايحه پايه: چرم ، نعنا هندي، عود، وتيور

منبع: https://liliome.ir

مزيت هاي خريد جاروبرقي بوش

اكثر افرادي كه به دنبال خريد جاروبرقي براي تميز كردن خانه خود هستند، در ميان مدل‌ها و مارك‌هاي مختلف و متفرقه بازار گيج مي‌شوند.

با اين حال مطمئنا با كمي تحقيق، با برند بوش مواجه خواهند شد. تمامي مدل‌هاي جاروبرقي بوش با استفاده از بهترين مواد اوليه و جديدترين تكنولوژي روز دنيا ساخته شده‌اند و كيفيت بالاي آنها در عملكرد موجب شده تا طرفداران زيادي در سرتاسر دنيا داشته باشند. اگر شما نيز در ترديد اين هستيد كه جاروبرقي بوش بخرم يا نه، بهتر است تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد. چرا كه مي‌خواهيم تمامي مزايا و معايب جاروبرقي‌هاي بوش را بيان كنيم.

مزيت هاي خريد جاروبرقي بوش

اگر تصميم داريد براي خانه خود جاروبرقي بوش خريداري كنيد، ابتدا بهتر است از تمامي مزايا و معايبي كه اين برند دارد آگاه باشيد. در حال حاضر جاروبرقي هاي بوش يكي از پرقدرت‌ترين و باكيفيت‌ترين جاروبرقي‌هاي روز دنياست. از جمله ويژگي‌هايي كه باعث شده تا اين برند به اين سطح از شهرت برسد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  1. وجود شركت هاي تعمير جاروبرقي بوش در سرتاسر كشور

يكي از معضلات خريد كالاي برقي خارجي، پيدا كردن تعميركار متخصص جهت تعمير و سرويس دستگاه در كشور است. خوشبختانه شركت هاي  تعمير جاروبرقي بوش در تهران و در اكثر شهرهاي كشور وجود دارند كه مي‌توانند با قطعات اصلي و اورجينال، دستگاه شما را تعمير و عيب‌يابي كنند.

a8_e1uk.jpg

لازم به ذكر است كه تعمير جاروبرقي بوش در تمامي تعميرگاه‌هاي لوازم برقي ممكن نيست و تنها برخي از شركت‌ها دانش آن را دارند. لذا بايد به دنبال شركت‌هاي واقعي و متخصص در اين زمينه باشيد و جاروبرقي خود را به دست هر تعميركاري نسپاريد. چرا كه ممكن است آسيب بيشتري به دستگاه شما وارد شود و يا به دليل استفاده از قطعات غيراورجينال، عملكرد جاروبرقي كاهش پيدا كرده و در بلند مدت نيز شاهد كاهش عمر آن باشيد.

  1. استفاده از پاكت يك بار مصرف

برخي از مارك‌ها به دليل نداشتن تكنولوژي‌هاي جديد، هنوز هم جهت جمع‌آوري آشغال‌هاي جذب شده در داخل جاروبرقي از كيسه‌هاي دائمي استفاده مي‌كنند. اين كيسه‌ها بايد هر چند ماه يك بار تخليه شوند و آشغال‌هاي داخلش تكان دادن كيسه از آن خارج گردد. اين مساله باعث پخش شدن مقدار زيادي گرد و خاك در هوا و به وجود آمدن مشكلات تنفسي و بهداشتي خواهد شد.

جاروبرقي بوش با استفاده از جديدترين تكنولوژي روز دنيا جهت جمع‌آوري آشغال‌ها، از پاكت يك بار مصرف استفاده مي‌كند. در اين حالت تنها لازم است كه كاربر، پاكت جاروبرقي بوش را از دستگاه خارج كرده و دور اندازد سپس پاكت جديد را در جاي خود قرار دهد.

نكته:پاكت جاروبرقي بوش  نوعي فيلتر جهت تصفيه هوا نيز هستند و از ورود ذرات معلق به هوا جلوگيري مي‌كنند. اين در حالي است كه كيسه‌هاي يك بار مصرف ديگر برندها اين قابليت را ندارند. لذا در صورتي كه از كيسه‌هاي غيراورجينال استفاده كنيد احتمال سوختن موتور دستگاه بسيار بالاست.

  1. استفاده از مخزن شيشه‌اي

يكي ديگر از مزاياي خريد از جاروبرقي هاي بوش اين است كه اين مارك به تمامي سلايق توجه مي‌كند. اگر از انباشته شدن آشغال در داخل جاروبرقي خود بيزاريد يا ترجيح مي‌دهيد به جاي توليد زباله بيشتر و دور انداختن پاكت يك بار مصرف از روش ديگري استفاده كنيد، توصيه ما به شما خريد جاروبرقي‌هاي مخزن‌دار بوش است. مخزن اين مدل‌ها از شيشه شفاف و با كيفيت تهيه شده كه به شما امكان جستجو كردن اشيا كشيده شده در داخل دستگاه به صورت ناخواسته را مي‌دهد.

از ديگر مزاياي اين مدل اين است كه مخزن حجم بيشتري دارد اما كاربر به راحتي مي‌تواند آن را پس از هربار استفاده با آب و تميز كننده بشويد تا كاملا تميز و درخشان شود. ظاهر زيبا و مدرن جاروبرقي مخزن‌دار بوش از ديگر مزاياي خريد اين مدل است.

  1. قدرت بالاي موتور

برخي قدرت بالاي موتور را تنها مربوط به ميزان مكش دستگاه مي‌دانند؛ در حالي كه اين طور نيست. هرچه قدرت موتور جاروبرقي شما بيشتر باشد امكان استفاده از آن به صورت طولاني‌تر نيز بيشتر است و دستگاه به سرعت داغ نخواهد كرد. پس هرچه متراژ خانه شما بيشتر باشد احتمالا بايد مدل‌هاي قدرتمندتري خريداري نماييد كه قابليت استفاده طولاني مدت و روشن و خاموش شدن براي چند بار در روز را داشته باشد. خوشبختانه در بسياري از مدل‌هاي جاروبرقي بوش، قدرت موتور چيزي در بين 1800 تا 2500 وات است كه به راحتي مي‌تواند از پس ساختمان‌هاي مسكوني بزرگ نيز برآيد.

  1. ميزان مكش

يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي جاروبرقي بوش كه باعث شهرت آن شده است، ميزان مكش بسيار بالاي آن است. تميز شدن راحت سطوح در كسري از ثانيه تنها زماني اتفاق مي‌افتد كه مكش دستگاه به قدري باشد كه به سرعت آشغال‌ها را در خود بكشد. مكش جاروبرقي بوشچيزي در حدود 1800 تا 220 وات است كه عدد بسيار خوبي است و برخي ادعا مي‌كنند كه توانايي بلند كردن اجسام سنگيني چون فرش نيز با آن ممكن است!

  1. تعداد سري

يكي از مزاياي ديگري كه خريد جاروبرقي بوش دارد، تعداد سري‌هاي متنوع و كاربردي است. اگر شما در خانه‌تان حيوان خانگي داريد و يا دسترسي به برخي از نقاط تنگ و باريك خانه براي شما امكان‌پذير نيست، احتمالا از كاربرد سري‌هاي مختلف جاروبرقي بوش شگفت‌زده خواهيد شد. البته بايد بدانيد كه تعداد سري‌ها در تمامي مدل‌ها يكسان نيست و پيش از خريد بايد از تعداد سري و نوع آنها مطمئن شويد.

  1. استفاده از فيلتر هپا

يكي از بزرگترين معضلات كاربران در هنگام جاروبرقي كشيدن اين است كه جاروبرقي تمامي گرد و خاك موجود در خانه را در هوا پخش مي‌كند كه وارد مسير تنفسي انسان مي‌شود. استفاده از بهترين فيلترهاي روز دنيا ( فيلتر هپا) در داخل جاروبرقي بوش باعث شده تا بيش از 99.9 % ذرات معلق در فيلتر جذب شوند و هواي ساختمان تميز و بهداشتي باقي بماند.

 

معايب خريد جاروبرقي بوش

اگرچه برند بوش يكي از بهترين‌هاست اما باز هم عيب‌هاي كوچكي در جاروبرقي‌هاي ان وجود دارد كه بايد قبل از خريد از وجود آنها باخبر باشيد. البته ذكر اين ايرادات به اين منظور نيست كه مارك‌هاي ديگر از اين مشكلات مبرا هستند. از مهم‌ترين ايرادات جاروبر هاي بوش مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  1. عدم امكان مكش مايعات

بسياري از كاربران ترجيح مي‌دهند كه جاروبرقي‌شان به يك باره مايعات و آشغال‌ها را داخل خود بكشد. اين امكان در هيچ يك از جاروبرقي‌هاي خانگي بوش وجود ندارد و در صورت ورود مايعات به داخل دستگاه، موتور جاروبرقي خواهد سوخت. البته اين ويژگي تا به حال در هيچ يك از جاروبرقي‌هاي خانگي محقق نشده اما به هر حال از بهترين برند لوازم خانگي دنيا انتظار مي‌رود كه به اين تكنولوژي دست پيدا كرده باشد.

  1. وجود جاروبرقي بوش فيك

از انجايي كه جاروبرقي‌هاي بش از كيفيت و محبوبيت زيادي برخوردارند، برخي از كشورها به توليد جاروبرقي‌هايي كاملا شبيه بوش مي‌زنند و دستگاه بي كيفيت خود را به اسم برند بوش به مردم مي‌فروشند. به همين دليل تشخيص جاروبرقي اصلي بوش از غيراورجينال ممكن است افراد را به زحمت بيندازد و آنها ترجيح دهند از برندي خريد كنند كه كپي شده آن در بازار وجود ندارد.

  1. وجود قطعات يدكي غيراورجينال

محبوبيت بالاي جاروبرقي بوش در ميان كاربران باعث شده تا برخي افراد سودجو دست به توليد قطعات يدكي غير اصل مانند فيلتر و پاكت جاروبرقي بوش بزنند. اين مساله باعث مي‌شود كه كاربران در هنگام خريد اين قطعات توجه بيشتري داشته باشند و به راحتي آن را پيدا نكنند. البته اگر از نمايندگي‌هاي مجاز قطعات خود را بخريد احتمالا با اين مشكل كمتر مواجه خواهيد شد.

  1. قيمت بالا

يكي ديگر از معايب جاروبرقي بوش، بالا بودن قيمت آن است. البته نمي‌توان قيمت بالاي دستگاه را نوعي عيب دانست چرا كه استفاده از مواد اوليه با كيفيت، هزينه تمام شده دستگاه را تا حد زيادي افزايش مي‌دهد. به هر حال همين موضوع باعث شده تا برخي از افراد علي رغم ميل باطني خود نتوانند جاروبرقي بوش بخرند.

  1. قابليت فشرده سازي زباله

از ديگر ويژگي‌هايي كه در جاروبرقي‌هاي بوش لحاظ نشده است، مي‌توان به قابليت فشرده سازي آشغال‌هاي به داخل كشيده شده اشاره كرد. در برخي از مدل‌هاي معدود در بازار قابليتي وجود دارد كه آشغال‌ها را در يكديگر متراكم مي‌كند تا مخزن دستگاه به سرعت پر نشود و لزومي به تميز كردن فوري آن نباشد. البته اين ويژگي خيلي مورد استقبال كاربران قرار نگرفت و شايد دليل عدم وجود آن در مدل‌هاي جاروبرقي بوش همين باشد.

منبع : سايت تسنيم

6 دليل داغ بودن بدنه يخچال و راه هاي برطرف كردن عيب

نمايندگي قطعات يخچال ال جي – اگر به بدنه و پشت يخچال دست زده باشيد متوجه گرماي آن شده ايد. اين پديده تا حد زيادي امري طبيعي است. اما گاهي اين گرما خيلي بيش لز حد معمول است. تا جايي كه به داغي مي رسد و مايه نگراني مي شود.

چاره چيست؟ مشكل از كجاست ؟ براي پيشگيري از داغي بيش از حد يخچال چه بايد كرد؟

با ما همراه باشيد.

انباشته كردن بيش از حد داخل يخچال

سيستم عملكرد تمام يخچال ها تقريبا به يك گونه است. گرماي هوا و مواد داخل يخچال را مي گيرند و به ما هواي سرد تحويل مي دهند.

اگر داخل يخچال را از مواد غذايي انباشته كنيد عملا داريد كندانسور را وادار مي كنيد براي سرد كردن اين مواد كار بيشتري انجام داده و داغ كند. اين گرما از طريق لوله هاي مربوطه كه در بدنه و پشت يخچال قرار دارند دفع مي شود.

زياد باز و بسته كردن در يخچال

باز و بسته كردن بيش از حد در يخچال هم مثل همان پر كردن يخچال است. وقتي يخچال زياد و براي طولاني مدت باز مي شود هواي سرد آن به بيرون منتقل شده و هواي سرد جايگزين آن مي شود. باز هم روز از نو و روزي از نو.

كندانسور و كار زياد و از طرف ديگر داغ كردن يخچال.

بسته بودن محيط اطراف يخچال

يخچال بايد از پشت و از طرفين فضاي كافي براي تهويه داشته باشد. اين فضاي كافي براي اين است كه گرماي كندانسور و لوله هاي آن تهويه شود.

در  يخچال هاي قديمي ، گرما بيشتر از پشت و در يخچال هاي جديد بيشتر از طرفين تهويه مي شود. اين موضوع را به خوبي در نظر داشته باشيد.

غذاي داغ داخل يخچال ممنوع

قرار دادن غذاي داغ در داخل يخچال و فريزر آن علاوه بر آن كه براي سلامتي مضر است زحمت كندانسور را براي خنك كردن محتويات داخل يخچال بسيار زياد مي كند.

https://chu-reyes.blogbright.net/8-nkhth-dr-mwrd-hfzt-z-ykhchl-w-twl-mr-an

كار بيشتر مساوي است با داغ كردن بيشتر.

در واقع گرمايي كه از بدنه يخچال خارج مي شود همان گرمايي است كه از هوا و اجسام داخل يخچال گرفته شده و به بيرون ارسال مي شود.

پس به احترام سلامتي خود و يخچال خود از قرار دادن مواد و ظروف داغ در يخچال خودداري نماييد.

نمايندگي قطعات يخچال ال جي

كثيفي كندانسور يخچال

در يخچال هايي كه ساليان سال كار كرده اند معمولا يك لايه ضخيم گرد غبار روي كندانسور آن ايجاد مي شود . اين لايه مانع خنك شدن صحيح كندانسور مي شود.

تميز كردن اين لايه مي تواند كمك زيادي براي جلوگيري از داغي بيش از حد كندانسور شود.

خرابي فن خنك كننده

اگر همه موارد فوق را بررسي كرديد و به نتيجه نرسيديد وقت آن است كه نگاهي به فن خنك كننده بيندازيد. توصيه مي كنيم اگر مهارت فني لازم را نداريد از يك تعميركار ماهر كمك بگيريد.  

منبع :  hamilg.com

قابليت AGC در دوربين هايك ويژن

قابليت AGC در دوربين هايك ويژن

دوربين مدار بسته هايك ويژن براي تصوير برداري به نور مناسب نياز دارد اما برخي مواقع نور محيط به اندازه اي مطلوب نيست كه  دوربين مداربسته  بتواند مناسب ترين وضوح را تصوير برداري كند ، در اين مواقع دوربين  هايك ويژن از فيلتر AGC براي كنترل و اصلاح نور كم محيط و تصوير برداري با كيفيت بالاتر استفاده مي كند . فيلتر Automatic Gain Control بطور خودكار ميزان روشنايي محيط و شدت نور را اندازه گيري مي كند و هنگامي كه شدت نور محيط از سطح معيني ( كه براي دوربين هايك ويژن به عنوان سطح شاخص تعريف شده است ) پايين تر باشد ، دوربين هايك ويژن بطور خودكار سيگنال ويديويي را تقويت مي كند ، اين تقويت باعث مي شود تا كاهش نور تصوير جبران شود .

 

قابليت AGC در دوربين هايك ويژن ( hikvision  )  چيست و چگونه مي توان آن را تنظيم كرد ؟

به زبان ساده تر هنگامي كه دوربين هايك ويژن در حال تصوير برداري در محيط هاي تاريك است ، فيلتر AGC با تقويت ميزان نور محيط باعث مي شود تا دوربين تصاوير قابل شفاف و روشن تري تصوير برداري نمايد .

هنگامي كه كاربر ، فيلتر AGC دوربين هايك ويژن را فعال مي كند ، دامنه دايناميكي بصورت نرم افزاري بهبود يافته و شدت روشنايي محيط بطور مجازي بهبود پيدا مي كند ، اين موضوع باعث مي شود تا قسمت هاي تاريك تصوير پر نور تر شده و تصوير دوربين در اين قسمت ها شامل جزئيات بيشتري باشد . البته نكته ي مهم ديگر اين است كه با تقويت شدت نور توسط فيلتر AGC ، نويز هاي تصوير نيز تقويت شده و مقدار آن در تصوير دوربين افزايش مي يابد .

تمامي دوربين هاي مدار بسته هايك ويژن داراي فيلتر AGC هستند و كاربران مي توانند با توجه به شدت نور محل نصب دوربين ، AGC  را در حالت هاي پايين ، متوسط ، بالا و يا خاموش تنظيم كنند .

گفتني است كه فيلتر AGC مربوط به دوربين هايك ويژن است و براي فعال و غير فعال كردن آن بايد وارد تنظيمات دوربين بشويم.

قابليت AGC در دوربين مداربسته چيست؟

قابليت AGC در دوربين مداربسته باعث مي شود دوربين به صورت خودكار نور را تنظيم كند. AGC مخفف عبارت Automatic Gain Control است. ميزان سطح روشنايي و نور محيطي براي ثبت تصاويري با كيفيت، بسيار با اهميت است. هنگامي كه نور، پايين تر از سطح مشخصي باشد، دوربين مداربسته به صورت خودكار، شروع به تقويت سيگنال ويدئويي مي كند. به اين ترتيب، كمبود نور جبران مي شود.

AGC در دوربين مدار بسته چگونه عمل مي كند؟

با فعال بودن قابليت AGC در دوربين هايك ويژن، دامنه ديناميكي به صورت الكترونيكي، بهبود مي يابد. به طور مثال در اين روش ميزان روشنايي از 16db به 26db مي رسد. همين امر موجب نمايش محيط هاي تاريك با كيفيت بالاتر مي شود. البته بايد بدانيد اين تكنولوژي با بالا رفتن ميزان نور، نويز زياد و يا نقاط رنگي ايجاد مي كند.

در حال حاضر در تمام دوربين هاي مداربسته تكنولوژي AGC وجود دارد و با توجه به نياز كاربر قابل تنظيم است. به اين ترتيب مي توان آن را در صورت نياز در درجات پايين، متوسط، بالا و خاموش قرار داد.

در صورتي كه نياز به خدمات نصب دوربين مداربسته  داريد مي توانيد با كارشناسان شركت مهر تجارت تماس بگيريد.

چطور نويز الكترونيكي ناشي از تقويت را كاهش دهيم؟

به منظور كاهش نويز ايجاد شده به دليل مكانيزم تقويت بهتر است از چيپ تصوير پيشرفته استفاده كنيد. حسگرهاي نوري كه به نور حساس تر باشند، نياز به تقويت سيگنال كمتري دارند.

آيا قابليت AGC باعث افزايش قيمت دوربين مي شود

امروز قابليت AGC در دوربين مداربسته جز ويژگي هاي اوليه و لازم هر دوربيني است. از اين رو قابليت AGC دوربين هزينه اضافي براي كاربر در بر ندارد.

 

 

 

خودروبر تهران

خودروبر تهران

خودروبر امدادي در تهران و خودرو بر در محل بسيار قابل اهميت است كه شركت خودروبر پارس https://khodrobarpars.ir/  به صورت صددرصد آن را پياده سازي كرده است تا مشتريان عزيز هرگز اشكالي در اين باره نداشته باشند. بايد هميشه راحتي مشتري در نظر گرفته شود و ما هميشه در زمينه خودروبر پارس اين نگرش را داريم.

خودرو بر

دوستان عزيزي كه در استان تهران زندگي مي كنند مي توانند با خدمت ويژه خودرو بر در تهران كار خود را با خيال راحت به شركت خودرو بر پارس بسپارند. خودرو بر پارس معتبرترين شركت حمل خودرو و همينطور تعميردر محل در تهران بزرگ است.

بايد بدانيد كه قيمت هاي خودروبر خودروبر پارس پايين و مناسب است و حضور امداد گران در محل شما در كم تر از نيم ساعت است كه اين يك امتياز بسيار بزرگ شمرده مي گردد.

حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد شما يه علت هاي مختلف اعم از خرابي خودرو و يا تصادف براي رساندن خودرو به مقصد از جرثقيل خودروبر استفاده مي كنيد.

انواع خودروبر

  • خودرو بر زنجيري: اين خودروها براي حمل ماشين تصادفي است.
  • خودرو بر چرخگير: خودرو هاي چرخگير براي حمل انواع ماشين هاي ايراني و خارجي كاربرد دارد و هم اكنون بيشتر از اين نوع خودرو بر استفاده مي شود و يكي از مظمئنترين و بي خطرترين سيستم هاي حمل خودرو است.
  • خودرو بر دكل دار: نيسان دكل دار داراي جرثقيل و دكل است و توانايي در آوردن خودرو از جوي آب  پاركينگ و جا به جايي گاوصندوق و دستگاه هاي صنعتي را دارد.

مطمئنترين خودروبر

خودرو بر پارس براي آسايش شما همشهريان عزيز در تهران بزرگ در حال فعاليت است و هميشه سعي داشته به بالاترين كيفيت و بدون هيچ اشكال و آسيبي به ماشين شما حمل خودرو شما را با انواع جرثقيل هاي زنجيري و چرخ گير و خودرو سوار كفي در تهران انجام دهد.

خدمات خودرو بر امدادي رها

خودرو بر پارس افتخار خدمت رساني خودرو بر تهران مخصوصا خودرو بر غرب تهران و خودرو بر شمال تهران رادارد.خدمات خودرو بر شامل باطري به باطري سيار سوخت رساني سيار مكانيك سيار حمل خودرو خودرو بر سياراست.

خودرو بر پارس در كنار شماست تا با مناسب ترين خدمات حمل و نقل خودرو به سراسر ايران را به شما ارائه كند. قيمت هاي يدك كش خودرو بر پارس پايين و مناسب است كه اين امتيازي بزرگ محسوب مي شود. حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد يدك كش خودرو بر پارس براي رساندن خودرو شما به مقصد از كفي خودرو بر تمام هيدروليك و يدك كش چرخگير استفاده ميكند.

در هر ساعتي از شبانه روز در تهران، نياز به استفاده از خدمات خودروبري پيدا كرديد، تنها كافي است با خودرو بر پارس تماس بگيريد و مشكل خودرو موردنظرتان را به كارشناس متخصص و مجرب ما شرح بدهيد. خودرو بر پارس انواع خودروهاي شما را تحويل گرفته و به همه نقاط تهران و شهرستان هاي كشور جابجا مي كند.

خودروبر امدادي در تهران و خودروبر در محل بسيار قابل اهميت است كه شركت خودروبر پارس به صورت صددرصد آن را پياده سازي كرده است تا مشتريان عزيز هرگز اشكالي در اين باره نداشته باشند. بايد هميشه راحتي مشتري در نظر گرفته شود و ما هميشه در زمينه خودروبر پارس اين نگرش را داريم.

از امكانات تفريحي و ضروري ما خودروي شخصيمان است كه رسيدگي و نگهداري آن همواره برايمان قابل توجه بوده و برايمان از اهميت والايي برخوردار است كه صد در صد آن را در اختيار افراد كار آزموده و كار بلد و معتبر قرار دهيم. خودروبر گروهي حرفه اي و كادري با تجربه در حمل و نقل خودرو داخل شهر و خارج شهر است كه با بيش از سالها فعاليت در زمينه خودروبري در كشور هم اكنون در خدمت همشهريان گرامي در امداد رساني براي خودرو و خودروبري با خدمات ويژه مي باشيم.

ارسال خودرو سراسر كشور با مجهزترين ماشين آلات تا خودروي شما به بهترين شكل ممكن به مقصد حمل شود براي آن دسته از افرادي كه خواهان جا به جايي اتومبيل از تهران به ساير شهرستان ها مي باشند مي توانند با تماس با ما جهت خودروبر در خواست كنند و ماشين هاي حمل خودروبراي جا به جايي اتومبيل مورد نظر اقدام كنند.

جزثقيل خودروبر شبانه روزي يكي از خدمات خودروبر پارس است كه با كمك كارشناسان انجام مي گردد. در بعضي از شرايط وقتي با خودرويمان در حال حركت به مقصدي يا مسافرتي مي باشيم، خودروي ما دچار نقص فني ميشود كه امكان راه اندازي مجدد آن از عهده ما خارج است و يا به علت نبودن امكانات و تجهيزات مخصوص قادر به راه اندازي مجدد خودرو و تعمير آن نيستيم. در اين صورت بهترين راه براي برطرف كردن مشكل و راه اندازي مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو يا نزديك ترين جزثقيل خودروبر شبانه روزي است تا در سريع ترين زمان براي ارائه خدمات امداد خودرويي و رفع نقص فني خوردو در محل حاضر شوند.

خودرو بر

دوستان عزيزي كه در استان تهران زندگي مي كنند مي توانند با خدمت ويژه خودروبر در تهران كار خود را با خيال راحت به شركت خودروبر پارس بسپارند. خودروبر پارس معتبرترين شركت حمل خودرو و همينطور تعمير در محل در تهران بزرگ است.

بايد بدانيد كه قيمت هاي خودروبر خودروبر پارس پايين و مناسب است و حضور امداد گران در محل شما در كم تر از نيم ساعت است كه اين يك امتياز بسيار بزرگ شمرده مي گردد.

حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد شما يه علت هاي مختلف اعم از خرابي خودرو و يا تصادف براي رساندن خودرو به مقصد از جرثقيل خودروبر استفاده مي كنيد.

انواع خودروبر

  • خودروبر زنجيري: اين خودروها براي حمل ماشين تصادفي است.
  • خودروبر چرخگير: خودرو هاي چرخگير براي حمل انواع ماشين هاي ايراني و خارجي كاربرد دارد و هم اكنون بيشتر از اين نوع خودروبر استفاده مي شود و يكي از مظمئنترين و بي خطرترين سيستم هاي حمل خودرو است.
  • خودروبر دكل دار: نيسان دكل دار داراي جرثقيل و دكل است و توانايي در آوردن خودرو از جوي آب  پاركينگ و جا به جايي گاوصندوق و دستگاه هاي صنعتي را دارد.

مطمئنترين خودروبر

خودروبر پارس براي آسايش شما همشهريان عزيز در تهران بزرگ در حال فعاليت است و هميشه سعي داشته به بالاترين كيفيت و بدون هيچ اشكال و آسيبي به ماشين شما حمل خودرو شما را با انواع جرثقيل هاي زنجيري و چرخ گير و خودرو سوار كفي در تهران انجام دهد.

خدمات خودروبر امدادي رها

خودرو بر پارس افتخار خدمت رساني خودرو بر تهران مخصوصا خودرو بر غرب تهران و خودرو بر شمال تهران رادارد.خدمات خودرو بر شامل باطري به باطري سيار سوخت رساني سيار مكانيك سيار حمل خودرو خودرو بر سياراست.

خودروبر تهران

خودرو بر پارس در كنار شماست تا با مناسب ترين خدمات حمل و نقل خودرو به سراسر ايران را به شما ارائه كند. قيمت هاي يدك كش خودرو بر پارس پايين و مناسب است كه اين امتيازي بزرگ محسوب مي شود. حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد يدك كش خودرو بر پارس براي رساندن خودرو شما به مقصد از كفي خودرو بر تمام هيدروليك و يدك كش چرخگير استفاده ميكند.

در هر ساعتي از شبانه روز در تهران، نياز به استفاده از خدمات خودروبري پيدا كرديد، تنها كافي است با خودرو بر پارس تماس بگيريد و مشكل خودرو موردنظرتان را به كارشناس متخصص و مجرب ما شرح بدهيد. خودرو بر پارس انواع خودروهاي شما را تحويل گرفته و به همه نقاط تهران و شهرستان هاي كشور جابجا مي كند. ما در تلاشيم به شما اين اطمينان را بدهيم كه كوچك ترين آسيبي به خودروهاي شما وارد نمي شود و ما مسئوليت آن را از لحظه تحويل تا انتقال برعهده مي گيريم.

 

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

راهنماي خريد ماشين لباسشويي ال جي

راهنماي خريد ماشين لباسشويي ال جي

در اينجا قصد داريم قيمت ماشين لباسشويي ال جي تاريچه، تكنولوژي و برنامه هاي شستشوي را مورد بررسي قرار دهيم تا با اطمينان كامل بهترين مدل لباسشويي ال جي خود را انتخاب كنيم.

m5_w5ga.jpg

منتشر شده توسط: بيگ سرچ

همان طور كه مي دانيد ماشين لباسشويي امروزه به يكي از لوازم خانگي بسيار مهم در هر خانه اي تبديل شده است از همين رو انتخاب بهترين ماشين لباسشويي از ميان برند و مدل هاي مختلف كار بسيار دشواري است در اينجا بهترين كار توجه به نيازها و بودجه اي است كه ما براي خريد در نظر گرفته ايم، در اين ميان برند ماشين لباسشويي ال جي با قيمت بسيار مناسب به همراه عملكرد و كيفيت بسيار بالا مي تواند انتخابي بسيار مناسب براي شما باشد به همين جهت مي توانيم به جرئت بگوييم ماشين لباسشويي ال جي جزو بهترين برندهاي موجود در بازار مي باشد كه با برندهاي تخصصي همانند بوش، آ ا گ و ميله آلمان در اين زمينه رقابت مي كند، پس خيالتان از بابت خريد ماشين لباسشويي ال جي كره راحت باشد. شركت ال جي به دليل استفاده از جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا در محصولات خود توانسته علاوه بر اينكه بالاترين كيفيت شستشو را براي شما به ارمغان بياورد از نظر طول عمر و مصرف انرژي نيز توانسته نظر خريداران را به خود جلب كند از همين رو شركت ال جي در مدت زمان بسيار كوتاه توانست به رقيبي جدي براي برندهاي تخصصي همچون بوش، آ ا گ و ميله آلمان تبديل شود، ماشين لباسشويي ال جي با به كارگيري تكنولوژي هاي منحصر به فردي همانند 6Motion و Direct Drive كه با الهام گرفتن از شستشوي دستي توانسته به بالاترين كيفيت شستشو دست پيدا كند اين شش مرحله شامل فيلتراسيون، پيچاندن، آبكشي پله‌ اي، تاباندن، ساييدن و غلتاندن مي‌ باشد كه با صدمه كمتر به الياف لباس و بهبود عملكرد در ماشين لباسشويي مي‌ شود.

 

نگاهي بر چند تكنولوژي ال جي

همان طور كه اشاره كرديم شركت LG با بكارگيري از فناوري هاي انحصاري مانند TurboWash در ماشين لباسشويي ال جي خود توانسته كيفيتي متفاوت را براي شما به ارمغان بياورد. اين قابليت با استفاده از سيستم آب افشان Jet Spray مي تواند آب را به مدت 120 ثانيه آب را بر روي لباس ها اسپري مي كند در واقع اين فناروري مي تواند 40 درصد در مصرف آب و 15 درصد در مصرف انرژي صرفه جويي كند علاوه بر آن شما شاهد كيفيت بالاتر شستشو و پايين آمدن مصرف آب و انرژي خواهيد بود؛ اما فناوري Motion Direct Drive 6 كه در بالا نيز به آن اشاره كرديم با الهام گرفته شده از شستشوي دستي مي باشد مي تواند از طريق 6 نوع حركت پله اي، پيچاندن، فشار دادن، غلتاندن، تاباندن و چرخاندن شبيه سازي شده از شستشو با دست عمل شستشو را براي شما انجام دهد و استفاده از اين حركات در ديگ باعث ايجاد شستشويي بهتر با تميزي فوق العاده مي شود. يكي ديگر تكنولوژي هاي به كار رفته در ماشين لباسشويي ال جي استفاده از موتور اينورتر ™Inverter Direct Drive مي باشد كه از مزيت هاي اين موتور مي توانيم به طول عمر بالا، مصرف انرژي پايين و صداي كم آن اشاره كنيم، يكي ديگر از مزيت هاي ماشين لباسشويي ال جي استفاده از سيستم عيب يابي هوشمند Smart Diagnosis مي باشد كه شما مي توانيد با نصب اپليكيشن مورد نياز بر روي گوشي موبايل هوشمند خود از وضعيت لباسشويي خود مطلع شويد و در صورت بروز هرگونه مشكل آن را به شما اطلاع مي دهد اگر مشكل توسط شما قابل رفع باشد راه حل را به شما نشان مي دهد در غير اين صورت از شما مي خواهد از سرويس كار شركت ال جي كمك بگيريد اين امر باعث مي شود قبل از اينكه ايرادي بتواند مشكلي براي ماشين لباسشويي شما ايجاد كند شما با هزينه بسيار پايين آن را برطرف كنيد.

قابليت بخارشور True Steam مي تواند با استفاده از بخار آب لباس هاي شما را تنها در مدت زمان 20 دقيقه نرم و لطيف، صاف، كاملا تميز و بدون هيچ گونه بوي نامطبوع تحويل شما دهد استفاده از اين روش شستشو براي افرادي كه از آلرژي هاي پوستي رنج مي برند بسيار مفيد است استفاده از اين روش مي تواند تا 40 درصد در مصرف آب و برق صرفه جويي كند. يكي ديگر از رازهاي طول عمر بالا و عملكرد بهتر در ماشين لباسشويي ال جي قابليت TUB CLEAN مي باشد اين فناوري مي تواند ديگ لباسشويي را با دماي 60 آب درجه شسته و محيطي كاملا سالم و عاري از هرگونه آلودگي را براي شما فراهم آورد. فناوري هاي Allergy Care Course و Stain Care Course نيز از ديگر قابليت هاي استفاده شده در انواع ماشين لباسشويي ال جي مي باشد كه مي تواند حداكثر تميزي را براي شما به ارمغان بياورد، اين برنامه با استفاده از دماي آب 60 درجه و يا دماي 40 درجه سانتي گراد بر اساس جنس و بافت پارچه مي تواند لكه ها را به صورت كامل از بين ببرد، اين مواد تنها قسمتي از تكنولوژي هاي به كار رفته در انواع ماشين لباسشويي ال جي مي باشد، اما به ياد داشته باشيد كه هميشه آخرين و بالاترين مدل نمي تواند بهترين انتخاب براي شما محسوب شود چراكه شما بايد بر اساس نياز خود مدل لباسشويي خود را انتخاب كنيد چراكه اگر ماشين لباسشويي شما داراي قابليتي باشد كه شما از آن استفاده نكنيد اين به آن معناست كه شما بابت چيزي هزينه كرده ايد كه كارايي براي شما ندارد مانند بسياري از افراد كه بالاترين و بهترين مارك ماشين لباسشويي را در خانه خود دارند اما براي شستن لباس هاي خود هميشه از يك برنامه شستشو استفاده مي كنند در اين صورت شما نمي توانيد توقع يك كيفيت متفاوت از آن داشته باشيد.

 

تاريخچه شركت ال جي

شركت ال جي (LG Corporation) كه در گذشته با نام Lucky-Goldstar شناخته مي‌ شد يك شركت هولدينگ بين‌المللي در كشور كره‌ جنوبي مي باشد كه چهارمين هولدينگ بزرگ اين كشور به شمار مي رود، شركت ال جي در سال 1974 با نام Rak-Hui Chemical Industries توسط اين هوي كو (In Hwoi Koo) تأسيس شد كه امروز به‌ عنوان شركت ال‌ جي شناخته مي‌شود، اين شركت در سال 1965 زمزمه ‌هاي فرمانروايي او در صنعت پرسود محصولات الكترونيكي و لوازم خانگي به گوش رسيد؛ كه به‌ عنوان اولين توليد كننده‌ يخچال و تلويزيون سياه و سفيد در كره‌ جنوبي به شمار مي رفت اما در سال 1969 اولين ماشين لباسشويي ال جي ساخت كره توسط اين شركت توليد و معرفي شد و از همان ابتدا سعي كرد با استفاده و بكارگيري جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا و توليد محصولاتي بسيار باكيفيت با طول عمر بالا توانست به سرعت لقب بهترين ماشين لباسشويي را به خود اختصاص دهد.

بهترين مدل هاي ماشين لباسشويي ال جي

ما در انتها قصد داريم چند تا از بهترين ماشين لباسشويي ال جي را كه جزو پرفروش ترين مدل هاي اين شركت محسوب مي شود را به شما معرفي كنيم كه اميدوارم براي شما مناسب باشد.

ماشين لباسشويي 9 كيلويي ال جي مدل WM-946S

  • ظرفيت 9 كيلوگرم 1400 دور
  • كشور سازنده: كره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • قابليت: موتور اينورتر دايركت درايو بدون تسمه، 14 برنامه شستشو، سيستم عيب ‌يابي هوشمند Smart Diagnosis، حس‌گر تشخيص وزن لباس، سيستم حباب ساز Bubble Soak، 6 حركت شستشو 6MOTION، برنامه شستشوي سريع TurboWash، برنامه بخار شور TrueSteam
  • شناسه كالا: 2220136130006

ماشين لباسشويي 8 كيلويي ال جي مدل WM-843

  • ظرفيت 8 كيلوگرم 1400 دور
  • كشور سازنده: كره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • شناسه كالا: 2900317800752
  • قابليت: موتور اينورتر دايركت درايو (Direct Drive) بدون تسمه، رتبه انرژي A+++، ميزان صدا در حالت شستشو 56 دسي بل در حالت خشك كن 75 دسي بل، داراي 14 برنامه شستشو، سنسور تشخيص وزن لباس، خار شور، قابليت اضافه كردن لباس حين كار

ماشين لباسشويي 7 كيلويي ال جي مدل WM-721NS

  • ظرفيت 7 كيلوگرم 1200 دور
  • كشور سازنده: كره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • شناسه كالا: 2900317800837
  • قابليت: موتور Direct Drive (بدون تسمه)، سيستم تشخيص وزن لباس، 14 برنامه شستشو، مجهز به 6 حركت شستشو، قابليت ضد چروك - Crease care، رده مصرف انرژي A+++، سيستم عيب يابي هوشمند - Smart Diagnosis، سيستم NFC، مجهز به برنامه شستشوي بي‌صدا - Silent Wash