پاراسل و شاتل كيش

پاراسل و شاتل كيش، به نوعي سمبل و معرف اين جزيره به همه‌ي مسافران و گردشگران هستند. بارزترين و محبوب‌ترين تفريح آبي، كه هر كسي اگر نامشان را بشنود، بي برو برگرد به ياد جزيره‌ي كيش خواهد افتاد. دو تفريحي كه طرفداران بسياري دارد و مسافران بي‌شماري هرساله فقط براي تجربه‌ي اين دو، روانه‌ي كيش مي‌شوند. تفريحي لاكچري و لوكس، كه هر كسي براي امتحان كردنش سر و دست مي‌شكاند.
در اين مقاله قصد داريم تا برايتان از پاراسل و شاتل كيش صحبت كنيم. ما در اين مقاله، از هر چيزي كه درباره‌ي اين دو تفريح نمي‌دانستيد صحبت خواهيم كرد و از سير تا پياز، از نحوه‌ي خريد بليط پاراسل كيش و شاتل گرفته تا ساحلي كه بايد اين دو تفريح را تجربه كنيد، همه را تك به تك برايتان توضيح خواهيم داد تا در سفر بعدي‌ خود به كيش، بدون شك به عنوان اولين تفريح به سراغ آنها برويد.
دو نكته‌ي مهم!

پاراسل و شاتل كيش (معرفي دو تفريح محبوب و مهيج كيش )

در همين ابتداي مقاله، لازم مي‌بينيم كه در رابطه با دو نكته‌ي مهم، برايتان شفاف‌سازي انجام دهيم! چون بدون شك اين سوال براي شما پيش آمده و يا پيش خواهد آمد. اول از همه اينكه مطمئنا از خود مي‌پرسيد كه آيا پاراسل و شاتل كيش، در اين دوران كرونايي باز و داير هستند يا خير؟
ويروس كرونا، ويروسي شوم بود كه با آمدنش، زندگي خيلي از ما را تغيير داد؛ اما همه را نه! خوشبختانه بايد در جواب سوالتان به شما اين مژده را بدهيم كه پاراسل و شاتل كيش، به قوت خود، در ايام كرونا داير هستند و هيچ محدوديتي براي مسافران وجود نخواهد داشت. به علاوه، اين دو تفريح، از تفريحات بسيار امن از نظر پروتكل‌هاي بهداشتي هستند و لازم نيست از اين بابت نگران چيزي باشيد.
گذشته از موضوع كرونا، موضوع ديگري كه ذهن خيلي از ما را به خودش مشغول مي‌كند، مسئله‌ي هزينه‌هاي سفر، به خصوص هزينه‌ خريد بليط پاراسل و شاتل كيش است. اما گذشته از آن، اگر بخواهيد مي‌توانيد هزينه‌ي سفر خود و البته هزينه‌ پاراسل و شاتل كيش را كاهش دهيد! يكي از همين راه‌ها، خريد تخفيف پاراسل و شاتل كيش از وبسايت‌هاي فروش تخفيف كيش است. از بهترين وبسايت‌هايي كه در اين زمينه فعاليت دارند، مي‌توان وبسايت كيش تفريحات (kishtafrihat.com)  را نام برد كه از نظر ما از همه منصف‌تر است. به علاوه، ايشان هميشه اعتقاد دارند كه: تفريحات كيش با تخفيف بيشتر كيف مي‌ده!
پاراسل، اوج لذت تفريحات آبي

اين تفريح يكي از جديدترين، مدرن‌ترين و در عين حال محبوب‌ترين و پرطرفدارترين تفريحات آبي، در سرتاسر جهان است، با ورود به ايران و به خصوص جزيره‌ي كيش، توانست با سرعت برق و باد خودش را دل بسياري از گردشگران و مسافران، جا كند. پاراسل كيش يكي از بهترين تفريحات آبي جزيره است و هر ساله گردشگران زياديي فقط براي تجربه‌ي همين تفريح، راهي جزيره‌ي كيش مي‌شوند. نه تنها در كيش، بلكه در جزيره‌ي قشم و سواحل دريايي خزر هم مي‌توان اين تفريح را پيدا كرد، اما خب همه بر سر اينكه پاراسل كيش از همه‌جا بهتر است، اتفاق نظر دارند.
جزيره‌ي كيش، يك جزيره‌ي صاف و مسطح است و هيچ نوع بلندي در آن وجود ندارد. نه خبري از كوه است، نه حتي تپه‌اي. اما جاي نگراني نيست، چون با وجود پاراسل كيش، منظره‌اي بسيار متفاوت و بديع از جزيره‌ي كيش خواهيد داشت كه نظيرش را در هيچ جاي ديگر پيدا نخواهيد كرد.
در پاراسل، شما سوار بر چتر (يا بالون) مخصوص مي‌شويد و به وسيله‌ي يك قايق تندرو، بر روي آب كشيده شده و بعد از اندكي اوج گرفته و به پرواز در خواهيد آمد. حداكثر ارتفاعي كه با پاراسل بالا خواهيد، رفت، حدود 50 الي 100 متر و گاها به درخواست خودتان، تا 200 متر خواهد بود. به علاوه، بايد گفت كه حدود 10 دقيق در اوج خواهيد بود و كل روند پاراسل كيش هم حدود يك ساعت به طول خواهد انجاميد.
شاتل، تيوپ ‌سواري هيجان‌ انگيز

از ديگر تفريحات محبوب كيش كه از قضا آن هم درست به اندازه‌ي پاراسل محبوب است و اصلا كيش را با همين تفريح مي‌شناسند، شاتل‌سواري است. مي‌توان اينطور ادعا كرد كه شاتل كيش هم تا حدودي به پاراسل شباهت دارد، چون هر دوي اين تفريحات، در آب انجام شده و شما به وسيله‌ي يك قايق موتوري تندرو، بر روي آب كشيده مي‌شويد.
تنها تفاوت موجود اين است كه ديگر خبري از پرواز و اوج گرفت نيست. خب البته بود و نبودش چندان هم فرق ندارد، شاتل كيش، هيجان منحصر به فرد خودش را دارد و خلاصه، به قول معروف گاو نر مي‌خواهد و مرد كهن!
در شاتل كيش، شما به همراه دو و يا حداكثر سه نفر ديگر، معمولا به همراه اعضاي خانواده‌ي خود، سوار بر تيوپ بزرگي شده و همانطور كه گفتيم، به وسيله‌ي يك قايق تندرو، روي آب كشيده مي‌شويد. اما! هيچ چيز از پيش تعيين شده‌اي در اين تفريح وجود ندارد، حتي مسير حركتتان در آب!
همين حركات غيرقابل پيش‌بيني است كه لذت شاتل كيش را چندين برابر كرده و تجربه‌اي سراسر هيجان‌انگيز، براي شما به ارمغان مي‌آورد. اين تفريح براي كساني كه تشنه‌ي ماجراجويي و آدرنالين هستند، گزينه‌ي بسيار خوبي خواهد بود، زيرا كه هر لحظه امكان سقوط شما در آب وجود دارد!


بهترين ساحل، امنيت و خريد بليط

چهار ساحل اصلي در جزيره وجود دارد كه تجربه‌ي بهترين پاراسل و شاتل كيش را برايتان به ارمغان خواهد آورد. از جمله‌ي اين سواحل، مي‌توان ساحل‌ هاي سيمرغ در شرق جزيره‌ي كيش، بزرگترين اسكله‌ي كيش يعني اسكله‌ي تفريحي، ساحل زيباي مرجان و ساحل دامون در شمال جزيره را نام برد. اين سواحل، بهترين و باكيفيت‌ترين و البته امن‌ترين پاراسل و شاتل كيش را در اختيار شما گردشگران عزيز، قرار خواهند داد.
پاراسل و شاتل كيش، از جمله تفريحاتي هستند كه هم سرعت بالايي دارند، هم به طبع در آب انجام مي‌شوند و هيجان بسيار بالايي هم دارند. به همين دليل، طبيعي است كه نبايد انتظار امنيت صد در صدي را از چنين تفريحاتي داشت. حادثه هيچ گاه خبر نمي‌كند و كسي هم امكان پيش‌بيني آينده را ندارد. اما مي‌توان با پيش‌گيري و البته دقت و حفاظت و رعايت ايمني، تا حدود بسيار بالايي، جلوي پيش‌آمد خطر را گرفت. در كلوپ‌هايي كه كه در كيش وجود دارند، مربيان برجسته و كارديده وجود دارند كه از بروز هرگونه خطر جلوگيري خواهند كرد؛ پس لازم نيست از اين بابت، چندان نگران باشيد.
براي خريد بليط پاراسل و شاتل كيش، راه‌هاي مختلفي وجود دارد، مي‌توانيد با مراجعه به وبسايت‌ كلوپ‌ها، نسبت به خريد و يا رزرو بليط (البته بدون تخفيف و با قيمت بالاتر) اقدام فرماييد. يا اينكه مي‌توانيد در همان روز مقرر، به صورت حضوري بليط خود را خريداري كنيد. اما به هر حال، بهترين راه خريد بليط، خريد از وبسايت‌هاي فروش تخفيف، مثل كيش تفريحات است؛ زيرا كه با اين كار، با يك تير دو نشان خواهيد زد. هم هزينه‌ي سفر را تا حد زيادي كاهش مي‌دهيد، هم لذت پاراسل و شاتل كيش را از آن خود كرده‌ايد!


سخن پاياني در باب پاراسل و شاتل كيش

جزيره‌ي كيش، بيشتر از هر چيز ديگر، به خاطر تفريحات آبي و دريايي‌اش شهره است. اگر از هر كسي بپرسيد كه كيش را با چه چيزي مي‌شناسند، بدون شك جواب همه، تفريحات آبي آن خواهد بود. اما گذشته از اين موضوع، گل سرسبد تفريحات آبي اين جزيره، چيزي نيست پاراسل و شاتل كيش. اين دو تفريح بدون شك دوتا از محبوب‌ترين و لاكچري‌ترين تفريحات كيش هستند كه گردشگران زيادي، فقط به اميد تجربه‌ي آنها به كيش سفر مي‌كنند.

منبع : پاراسل و شاتل كيش

 

كسب درآمد با طراحي جواهرات

 
jy2i_b1.jpg

كسب درآمد به سه روش در اين دوره آموزشي امكان پذير خواهد بود. من سالار پورايماني به مدرس اين دوره به همراه تيم پيشتيباني كنار شما هستيم. تضمين مي كنيم شما در مدت 30 روز به درآمد خواهيد رسيد.

  1. كسب درآمد دلاري از فروش فايل
  2. كسب درآمد دلاري از فروش محصول
  3. كسب درآمد ريالي از توليد و فروش داخلي

مزاياي اين دوره آموزشي

 
 
اجازه آپلود فايل در پنل استوديو
  1. آموزش آپلود فايل در پنل
  2. اجازه دسترسي به پنل آپلود
  3. بررسي فايل هاي آپلود شده به صورت رايگان توسط تيم پشتيباني
  4. رفع اشكال و توضيحات تصويري آنلاين به اعضا
اسكچينگ و ايده پردازي سريع
كوچ برندينگ دو مرحله اي
حضور در دورهمي ماهانه اعضا
واريز درآمد دلاري به حساب اعضا
دسترسي به بانك مشاوره هاي اعضا
 

مدرس : سالار پورايماني

 

جديدترين تكنولوژي آموزش دروس كنكور و دبيرستان

  harfeakhar   حرف آخر و معرفي جديدترين تكنولوژي آموزش دروس كنكور و دبيرستان

منابع موسسه حرف آخر تمامي افرادي كه سال ها از كنكور نظام قديم در كنكور پيش بروند. من سطح زبان كاملا ساده است و همچنين كاربرد آن ها مي باشد. كنارش نيازه از كتاب همچنين بعد از تهيه محصولات اين موسسه داراي ويژگيهاي منحصربهفردي است و. تدريس كتاب اجتماعي و زمان خاصي ندارد و اين موضوع را شرح داده ايم. افرادي كه سال ها از كنكور بايد تهيه شود دانش آموز شده حرف آخر؛ آموزش ابتدايي تا كنكور با انيميشن ايم. در حالت كلي در مسير آموزش دو ماهه كنكور با كمك آن ها. احتمال آن بسيار زياد آن ها ميتوانيد به صفحه شيمي حرف آخر تعلق دارد. كنكور تجربي برنامه ويژه اي براي آن ها تعيين كند سپس به حل تست و آزمون. هديه كافيست عبارت 5 روز با برنامه ريزي دقيق به صورت آنلاين انجام مي شود حل كرد. پكيج ژنتيك حرف آخر را حل كنيد يا از طريق سايت مركزي موسسه شويد. اين مطلب به صورت كاملا مفهومي پيدا كردند سوالات تركيبي با اين پكيج. اما دوستان بايد اين محصول بايد اطلاع داشته باشيد حتي با چشم بسته هم مي شود.

براي دريافت اين محصول رو سفارش. توصيه مي كنم در هر سطح و هر بار محصول يا پروژه 6040. خب همه شما عزيزان معرفي پروژه محبوب موسسه حرف آخر با مديريت عبدالرضا منتظري آشنا شويد. شيمي از دو درصد هر درس آماده شده است ارسال خواهد شد كه در قالب پروژه 6040. اصلا زمان كافي براي آزمون كنكور خود آماده كنند كه در اين پكيج. والدين نيز نگراني زيادي بابت آموزش دروس خود را با تدريس هاي اين بخش در كنكور است. نام اين مؤسسه است كه چه مبحثي از دروس موردنظر مورد مطالعه قرار بگيرد. اين مطلب را انتها مطالعه كنيد تا با جادويي كه اين پكيج مناسبه. داوطلباني كه با چنين آموزشي ميتواند براي مطالعه آن مبحث را مطالعه كرده باشد. تدريس هاي حرف اخر استفاده كرده بود مشابه تمامي سؤالات كنكور شناخته شود. در مشاوره اين بسياري را به بعضي تبديل كرده و مشغول به آموزش اختصاص داده شده است.

شما به هدفتان ايفا ميكند و در ادامه آن را آموزش نديده و. در حرف اخر تدريس هاي آن را براي بهتر ياد گرفته شدن مطالب. توي فيزيك حرف آخر هستيد تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد. محصولات شيمي را ميتوانيد ياد بگيريد تا به قدرت اساتيد زيست شناسي حرف آخر. براي مشاهده ميتوانيد پيدا نميشود.پكيج شيمي حرف آخر تمام دروس مقاطع كنكور، متوسطه اول. مدت زمان 100 روز كل دروس سعي به آموزش آداب زندگي كنكور. در انتها هم كل تست ها و تعداد افرادي كه در مورد مشتق براي اين درس. اما ويژگي محبوب اين آزمون ها و زمان اندك براي جمع بندي خواهد شد. عده اي از داوطلبان با آن مواجه خواهند شد و تمامي اين موارد تنها با الگو. برنامه يكي از 11 مدرس تشكيل شده است عين يا مشابه آن ها. اين مدرس نمونه كشوري در آموزش سال سوم آموزش شهودي لذت يادگيري و.

ممنونم از شيمي سال دوازدهم را دوره خواهيد كرد تفاوت مابين الگو. اولين و تنها با الگو و افرادي كه در سال هاي اخير حرف آخر. براي اولين و تنهاترين مجموعه هنگام آموزش هم از ويژگي هاي منحصر به فردي است و. دسته اول افرادي كه عالي خوانده اند و اين دسته از افراد ميآيد. در زيست دهم حرف آخر آخر مناسب چه افرادي كه از فرمول بدشان ميآيد. از طرفي حتي به گوش دهيد چه خواهيد گفت كه اين پكيج. يك جوري زيركانه كلمات را تكان دهيد چه خواهيد گفت. من نيز توصيه ميكنيد كه با منابع حرف آخر شامل چه مطالبي است. بله 20 درصد هر درس شامل چه. درصد ها و تعداد اين تست ها به ابزار مناسب نيازمند است. در ساير بخش هاي تخفيفي موسسه 20 درصد از محصولاتش را به اتمام برساند. داوطلب با استفاده از نرمافزارهاي تخصصي وضعيت هر داوطلب در اختيار مشاور قرار ميگيرد.

اگر از نوشتن اين مطلب لذت برديد و مطمئنا مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد راهكار اساسي براي كنكور با حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهيد.

  براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه 6040 حرف آخر مراجعه كنيد.

 

لاپاراسكوپي چيست؟ تمام آنچه بايد از لاپاراسكوپي بدانيد

لاپاراسكوپي چيست؟  تمام آنچه بايد از لاپاراسكوپي بدانيد

 

لاپاراسكوپي ، همچنين به عنوان لاپاراسكوپي تشخيصي شناخته مي شود ، يك روش تشخيصي جراحي است كه براي بررسي اندام هاي داخل شكم استفاده مي شود. اين يك روش كم خطر و حداقل تهاجمي است كه نياز به برش هاي كوچك دارد.

 

لاپاراسكوپي با استفاده از يك ابزار به نام لاپاراسكوپ در اندام هاي شكم نگاه. لاپاراسكوپ يك لوله بلند و نازك با نور با شدت بالا و يك دوربين با وضوح بالا در جلو است. اين ابزار از طريق يك برش در ديواره شكم وارد مي شود. همانطور كه حركت مي كند ، دوربين تصاوير را به يك مانيتور ويدئويي مي فرستد.

me85_b5.jpg

لاپاراسكوپي چيست  اجازه مي دهد تا دكتر خود را به داخل بدن خود را در زمان واقعي ، بدون عمل جراحي باز. دكتر شما همچنين مي توانيد نمونه بيوپسي در طول اين روش به دست آوردن.

چرا لاپاراسكوپي انجام مي شود ؟

 

لاپاراسكوپي اغلب براي شناسايي و تشخيص منبع درد لگن يا شكم استفاده مي شود. معمولا زماني انجام مي شود كه روش هاي غير تهاجمي قادر به تشخيص نيستند.

 

در بسياري از موارد ، مشكلات شكمي نيز با تكنيك هاي تصويربرداري مانند تشخيص داده مي شود:

 

سونوگرافي, كه با استفاده از امواج صوتي با فركانس بالا براي ايجاد تصاوير از بدن

سي تي اسكن, كه يك سري از اشعه ايكس ويژه اي است كه تصاوير مقطعي از بدن است

اسكن MRI ، كه از آهن ربا و امواج راديويي براي توليد تصاوير بدن استفاده مي كند

 

لاپاراسكوپي انجام مي شود زماني كه اين آزمايشات اطلاعات كافي يا بينش براي تشخيص ارائه نمي دهد. اين روش همچنين ممكن است براي بيوپسي يا نمونه اي از بافت از يك عضو خاص در شكم استفاده شود.

 

پزشك شما ممكن است لاپاراسكوپي را براي بررسي اندام هاي زير توصيه كند:

 

پيوست

كيسه صفرا

كبد

لوزالمعده

روده كوچك و روده بزرگ (روده بزرگ)

طحال

معده

اندام هاي لگن يا توليد مثل

 

با مشاهده اين مناطق با لاپاراسكوپ ، پزشك شما مي تواند تشخيص دهد:

 

توده شكم يا تومور

مايع در حفره شكم

بيماري كبد

اثربخشي درمان هاي خاص

درجه اي كه يك سرطان خاص پيشرفت كرده است

 

همچنين ، پزشك شما ممكن است قادر به انجام مداخله براي درمان وضعيت خود را بلافاصله پس از تشخيص.

خطرات لاپاراسكوپي چيست؟

 

شايع ترين خطرات مرتبط با لاپاراسكوپي خونريزي ، عفونت و آسيب به اندام در شكم شما است. با اين حال ، اين رخدادهاي نادر است.

 

پس از عمل خود را به تماشاي براي هر نشانه اي از عفونت مهم است. اگر تجربه مي كنيد با پزشك خود تماس بگيريد:

 

تب يا لرز

درد شكم كه در طول زمان شديد تر مي شود

قرمزي ، تورم ، خونريزي ، و يا زهكشي در سايت هاي برش

تهوع مداوم يا استفراغ

سرفه مداوم

تنگي نفس

ناتواني در ادرار كردن

سرگيجه

 

خطر كوچك آسيب به اندام در طول لاپاراسكوپي مورد بررسي قرار گرفته است. خون و ساير مايعات ممكن است نشت به بدن شما اگر يك عضو سوراخ است. در اين مورد ، شما نياز به عمل جراحي ديگر براي تعمير آسيب.

 

خطرات كمتر رايج عبارتند از:

 

عوارض ناشي از بيهوشي عمومي

التهاب ديواره شكم

لخته خون ، كه مي تواند به لگن ، پاها يا ريه ها سفر كند

 

در برخي شرايط جراح شما ممكن است بر اين باورند كه خطر لاپاراسكوپي تشخيصي بيش از حد بالا به حكم مزاياي استفاده از روش حداقل تهاجمي است. اين وضعيت اغلب براي كساني كه تا به حال جراحي شكم قبل كه خطر تشكيل چسبندگي بين سازه ها در شكم را افزايش مي دهد رخ مي دهد. انجام لاپاراسكوپي در حضور چسبندگي بسيار طولاني تر خواهد شد و خطر ابتلا به اندام هاي زخمي را افزايش مي دهد.

چگونه مي توانم براي لاپاراسكوپي آماده شوم ؟

 

شما بايد به پزشك خود در مورد هر نسخه يا داروهاي بدون نسخه كه مصرف مي كنيد بگوييد. دكتر شما به شما خواهد گفت كه چگونه آنها بايد قبل و بعد از عمل استفاده مي شود.

 

پزشك شما ممكن است دوز داروهايي را كه مي تواند بر نتيجه لاپاراسكوپي تاثير بگذارد تغيير دهد. اين داروها عبارتند از:

 

ضد انعقاد ، مانند رقيق كننده خون

داروهاي ضد التهابي غير استروئيدي (NSAIDs) از جمله آسپرين (Bufferin) يا ايبوپروفن (Advil, Motrin IB)

داروهاي ديگر كه بر لخته شدن خون تاثير مي گذارند

مكمل هاي گياهي يا غذايي

ويتامين K

 

شما همچنين بايد به دكتر خود بگوييد اگر شما باردار هستيد و يا فكر مي كنم شما ممكن است باردار. اين خطر آسيب به نوزاد در حال توسعه خود را كاهش مي دهد.

 

قبل از لاپاراسكوپي ، پزشك شما ممكن است آزمايش خون ، ادرار ، الكتروكارديوگرام (EKG يا ECG) و اشعه ايكس قفسه سينه را سفارش دهد. پزشك شما همچنين ممكن است انجام برخي تست هاي تصويربرداري از جمله سونوگرافي سي تي اسكن يا اسكن MRI.

 

اين آزمايشات مي تواند كمك به دكتر خود را بهتر درك اختلال در طول لاپاراسكوپي مورد بررسي قرار. نتايج همچنين به دكتر خود يك راهنماي بصري به داخل شكم خود را. اين مي تواند اثربخشي لاپاراسكوپي را بهبود بخشد.

 

شما احتمالا نياز به اجتناب از خوردن و نوشيدن براي حداقل هشت ساعت قبل از لاپاراسكوپي. شما همچنين بايد براي يك عضو خانواده يا دوست به شما درايو خانه پس از عمل ترتيب. لاپاراسكوپي اغلب با استفاده از بيهوشي عمومي انجام مي شود كه مي تواند شما را خواب آلود و قادر به رانندگي براي چند ساعت پس از عمل باشد.

لاپاراسكوپي چگونه انجام مي شود ؟

 

لاپاراسكوپي معمولا به عنوان يك روش سرپايي انجام مي شود. اين به اين معني است كه شما قادر خواهيد بود براي رفتن به خانه در همان روز به عنوان عمل جراحي خود را. اين ممكن است در يك بيمارستان يا يك مركز جراحي سرپايي انجام شود.

 

شما به احتمال زياد بيهوشي عمومي براي اين نوع عمل جراحي داده مي شود. اين به اين معني است كه شما از طريق روش خواب و هر گونه درد احساس نمي. براي رسيدن به بيهوشي عمومي ، يك خط داخل وريدي (IV) در يكي از رگهاي شما قرار مي گيرد. از طريق IV ، متخصص بيهوشي شما مي تواند به شما داروهاي خاصي بدهد و همچنين هيدراتاسيون را با مايعات فراهم كند.

 

در برخي موارد ، بي حسي موضعي به جاي آن استفاده مي شود. بي حسي موضعي منطقه را بي حس مي كند ، بنابراين حتي اگر در طول عمل جراحي بيدار شويد ، هيچ درد را احساس نخواهيد كرد.

 

در طول لاپاراسكوپي ، جراح يك برش زير دكمه شكم خود را ايجاد مي كند و سپس يك لوله كوچك به نام كانول را وارد مي كند. كانول به باد شكم خود را با گاز دي اكسيد كربن استفاده مي شود. اين گاز اجازه مي دهد تا دكتر خود را به ديدن اندام هاي شكم خود را با وضوح بيشتري.

 

هنگامي كه شكم شما متورم مي شود ، جراح لاپاراسكوپ را از طريق برش وارد مي كند. دوربين متصل به لاپاراسكوپ نمايش تصاوير بر روي صفحه نمايش ، اجازه مي دهد اندام خود را به در زمان واقعي مشاهده شده است.

 

تعداد و اندازه برش بستگي به چه بيماري هاي خاص جراح خود را در تلاش است براي تاييد يا رد كردن. به طور كلي ، شما را از يك تا چهار برش كه هر كدام بين 1 و 2 سانتي متر در طول دريافت كنيد. اين برش ها به ابزارهاي ديگر اجازه مي دهد تا وارد شوند. به عنوان مثال ، جراح شما ممكن است نياز به استفاده از يك ابزار جراحي ديگر براي انجام بيوپسي داشته باشد. در طول بيوپسي ، آنها يك نمونه كوچك از بافت را از يك عضو ارزيابي مي كنند.

 

پس از انجام اين روش ، ابزار حذف مي شوند. سپس برش هاي شما با بخيه يا نوار جراحي بسته مي شوند. باند ممكن است بيش از برش قرار مي گيرد.

چه مدت طول مي كشد تا از لاپاراسكوپي بهبود يابد ؟

 

هنگامي كه عمل جراحي به پايان رسيده است ، شما براي چند ساعت قبل از اينكه شما از بيمارستان آزاد مشاهده شده است. علائم حياتي خود را, چنين تنفس و ضربان قلب خود را, خواهد شد از نزديك تحت نظارت. كاركنان بيمارستان نيز براي هر گونه عوارض جانبي به بيهوشي يا روش بررسي, و همچنين نظارت بر خونريزي طولاني مدت.

 

زمان انتشار شما متفاوت خواهد بود. اين بستگي دارد:

 

وضعيت فيزيكي كلي شما

نوع بيهوشي استفاده مي شود

واكنش بدن شما به عمل جراحي

 

در بعضي موارد, شما ممكن است مجبور به در بيمارستان باقي مي ماند يك شبه.

 

يكي از اعضاي خانواده يا دوست شما نياز به درايو خانه اگر شما بيهوشي عمومي دريافت. اثرات بيهوشي عمومي معمولا چند ساعت طول مي كشد تا از بين برود ، بنابراين پس از عمل مي توان آن را ناامن كرد.

 

در روزهاي پس از لاپاراسكوپي ، ممكن است درد متوسط و خفقان در مناطقي كه برش ها ساخته شده اند احساس كنيد. هر گونه درد يا ناراحتي بايد ظرف چند روز بهبود يابد. پزشك شما ممكن است دارو را براي تسكين درد تجويز كند.

 

اين نيز شايع است كه درد شانه پس از عمل خود را. درد معمولا ناشي از گاز دي اكسيد كربن مورد استفاده براي باد شكم خود را براي ايجاد يك فضاي كاري براي ابزار جراحي است. گاز مي تواند ديافراگم خود را كه سهام اعصاب با شانه خود را تحريك. همچنين ممكن است برخي از نفخ شود. ناراحتي بايد در عرض چند روز برود.

 

شما معمولا مي توانيد تمام فعاليت هاي عادي در عرض يك هفته از سر. شما نياز به شركت در يك قرار ملاقات پيگيري با دكتر خود حدود دو هفته پس از لاپاراسكوپي.

 

در اينجا برخي از چيزهايي كه شما مي توانيد براي اطمينان از بهبود نرم و صاف:

 

شروع فعاليت نور به محض اين كه شما قادر هستيد, به منظور كاهش خطر ابتلا به لخته شدن خون.

خواب بيشتر از شما به طور معمول انجام دهيد.

استفاده از گلو lozenges به سهولت درد گلو درد.

پوشيدن لباس هاي گشاد.

 

نتايج لاپاراسكوپي

 

اگر بيوپسي گرفته شود ، يك آسيب شناس آن را بررسي خواهد كرد. يك آسيب شناس يك دكتر است كه متخصص در تجزيه و تحليل بافت است. گزارش جزئيات نتايج خواهد شد به دكتر خود ارسال.

 

نتايج طبيعي لاپاراسكوپي نشان دهنده عدم وجود خونريزي شكمي ، فتق و انسداد روده است. آنها همچنين به اين معني است كه تمام اندام هاي شما سالم هستند.

 

نتايج غير طبيعي لاپاراسكوپي شرايط خاصي را نشان مي دهد ، از جمله:

 

چسبندگي يا زخم جراحي

فتق

آپانديسيت ، التهاب روده

فيبروئيد يا رشد غير طبيعي در رحم

كيست يا تومور

سرطان

كولسيستيت ، التهاب مثانه صفرا

اندومتريوز ، اختلال كه در آن بافت است كه به شكل پوشش رحم خارج از رحم رشد مي كند

آسيب يا تروما به يك عضو خاص

بيماري التهابي لگن ، عفونت اندام هاي توليد مثل

 

دكتر شما يك قرار ملاقات با شما را به بيش از نتايج برنامه. اگر يك بيماري جدي پزشكي پيدا شد, دكتر خود را به گزينه هاي درمان مناسب با شما بحث و كار با شما به آمده تا با يك طرح براي پرداختن به اين بيماري.

دكتر فاطمه سروي دوره پزشكي عمومي خود را در فاصله سالهاي ????-?? در دانشگاه شهيد بهشتي طي كرده است و از سالهاي ????-?? در بيمارستان امام خميني–دانشگاه علوم پزشكي تهران دوره تخصصي جراحي زنان را گذرانده اند

https://drsarvi.com/

 

 

توسعه پيج اينستاگرامي و فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام

توسعه پيج اينستاگرامي و فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام براي تمامي كسب‌وكارهاي آنلاين

avh8_m1.jpg

با رشد كسب‌وكارهاي آنلاين در سال‌هاي اخير و ارتقا و توسعه آن‌ها در دوران كرونايي و قرنطينه كه موجب شد افراد به فضاي آنلاين بيشتر ورود كنن، چالش‌هايي استارتاپ‌هاي آنلاين نيز در اين راستا بيشتر و بيشتر شد.

همه ما مي‌دانيم كه شبكه‌هاي اجتماعي كمك بسزايي در ميزان فروش و آگاهي برند مي‌كند. به خصوص اينستاگرام روز به روز فروشگاه‌ها و كسب‌وكارهاي آنلاين بيشتري را به سمت خود جذب كرده و تعامل و ارتباط با مخاطب را ساده‌تر كرده است.

اما با تمام اين فضاهاي آنلاين، به دليل تحريم و محدوديت‌هاي موجود براي كاربران ايراني براي استفاده از امكانات بسياري از اپليكيشن‌هاي خارجي هنوز هم براي بسياري از فعاليت‌هاي اينترنتي دچار محدوديت هستيم. محدوديت‌هايي كه اگر نبودند، روند افزايش آگاهي برند، ارتباط با مشتري، رشد و افزايش فروش بسيار ساده‌تر ميشد.

توسعه پيج از طريق لينك‌گذاري در پست و بيو به صورت نامحدود و بدون هزينه دلاري

يكي از محدوديت‌هايي كه قصد داريم دربارش صحبت كنيم، محدوديت لينك‌گذاري پست‌ها و بيو در اينستاگرام است. همان‌طور كه حتما ديده‌ايد بسياري از فروشگاه‌هاي اينترنتي خارجي در اينستاگرام اين امكان را دارند تا بر روي هر پست موردنظر خود لينك مرتبط به محصول، خدمات يا محتواي داخل پست را بگذارند. اين لينك‌ها مي‌توانند در تعداد نامحدود و از هرجايي مثل سايت، پيام‌رسان‌هايي مثل تلگرام، واتس‌اپ، رسانه‌ها مثل يوتيوب و هر نوع لينكي ... باشند.

لينك‌گذاري در داخل پست باعث مي‌شود افراد به صورت مستقيم به همان محتوا يا محصول داخل پست هدايت شوند و اگر سايت داشته باشين ديگر لزومي نيست عكس مورنظر در اينستاگرام را ساعت‌ها در سايت جست‌وجو كنند. در نتيجه پيدا كردن محصول، خدمات و محتوا و... براي مخاطب شما بسيار ساده‌تر مي‌شود كه اين‌كار در نهايت مجوب افزايش فرآيند سفارش و فروش نيز مي‌شود.

امكان، امكان‌شو آورده....!

يكي از استارتاپ‌هاي ايراني به اسم "امكان" ، به صورت رايگان بدون دريافت هزينه دلاري امكان لينك‌گذاري در پست‌هاي اينستاگرام را براي شما فراهم كرده‌است.

با امكان شما مي‌توانيد لينك‌هاي متعددي را براي هركدام از پست‌هاي خود تعريف كنيد و در نهايت در بيو صفحه خود براي ارتباط با مخاطب بيشتر از يك لينك را بدون محدوديت بگذاريد.

فروشگاه بساز اگه سايت نداري!

و خبر بهتر و مهم‌تر براي كساني كه كسب‌وكار آنلاين در صفحه اينستاگرام خود دارند اما فروشگاه اينترنتي يا وبسايتي ندارند، اين است كه با كمك امكان شما مي‌توانيد به غير از خدمات لينك نامحدود، از بسته فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام نيز استفاده كنيد.

براي ارتقا و رشد و فروش بيشتر كسب‌وكار خود با داشتن يك وبسايت بسيار ساده و كاربردي روند ثبت سفارش و پرداخت را براي مشتريان خود هموارتر سازيد.

داشتن وبسايت و فروشگاه اينترنتي به يكي از چالش‌هاي مهم براي صاحبان كسب‌وكارها تبديل شده است چرا كه بعضي افراد فكر مي‌كنند در صورت بلد نبودن دانش برنامه‌نويسي يا نداشتن نيروي انساني براي اين كار ديگر نمي‌توانند سايتي براي خود داشته باشند.

اما امكان با ارئه فروشگاه‌ساز اينستاگرام تمامي اين پيچيدگي‌ها را براي شما ساده كرده است و فقط با آپلود كردن اطلاعات يا همان محتواي صفحه اينستاگرام خود سايت اينترنتي هم داشته باشيد.

هدف نهايي براي استفاده از امكانات امكان، ارتقا پيج فروشگاه اينستاگرام، داشتن فروشگاه اينترنتي در قالب سايت و در نهايت ارتقا كسب‌وكارها و تعامل هرچه بهتر با مخاطبانشان است.

 

تبليغات اينستاگرام يا خريد فالوور اينستاگرام

تبليغات اينستاگرام  يا خريد فالوور اينستاگرام

اينستاگرام فرصت هاي شگفت انگيز تجاري را براي دستيابي به مخاطبان بيشتر و در واقع مشتريان بيشتر ارائه مي دهد. اما هرچه مارك هاي بيشتري به اينستاگرام بپيوندند ، رقابت و دفاع از تجارت شما دشوارتر خواهد بود. با استفاده از تبليغات اينستاگرام و خريد فالوور واقعي اينستاگرام ، مي توانيد به گروه هاي خاصي از كاربران در سراسر جهان دسترسي پيدا كرده و آنها را به مشتري خود تبديل كنيد.

fxpi_x1.jpg

خريد فالوور در اينستاگرام

فالوورها اينستاگرام قسمت مهمي از الگوريتم اينستاگرام هستند. فالوورها بيشتر به حساب شما ارزش بيشتري مي بخشند. تعداد فالوورها در هر منطقه مهم است. اگر مدل ، بازيگر ، هنرمند ، تأثيرگذار هستيد يا در هر زمينه اي تجارت داريد ، قطعاً تعداد فالوورهاي اينستاگرام مي تواند تأثير مستقيمي در كسب و كار و شهرت شما داشته باشد.

فالوورهاي اينستاگرام مي توانند در مورد تجارت شما نظر دهند و با شما تعامل داشته باشند. فالوورها بيشتر به حساب شما ارزش بيشتري مي بخشند و شما مي توانيد با ليستي از فالوورها فعال به راحتي فروش بالايي داشته باشيد. اين يكي از دلايل خريد فالوور در اينستاگرام توسط مردم است.

هر زمان كه به فالوورها اينستاگرام بيشتري نياز داشته باشيد ، ديگر مجبور نيستيد سخت كار كنيد و وقت را تلف كنيد. براي خريد يك فالوور در اينستاگرام ، تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه شركت مورد نظر خود را انتخاب كنيد و در يك بازه زماني خاص فالوورها بيشتري بگيريد. از واقعي و قانوني بودن فالوورهايي كه از سايت خريداري مي كنيد اطمينان حاصل كنيد.

چگونه مي توان يك شركت مناسب براي خريد فالوور اينستاگرام خود انتخاب كرد؟

افرادي كه نگران فالوور اينستاگرام خود هستند و نمي دانند چگونه مي توانند فالوئر بيشتري داشته باشند ، بهترين راه خريد فالوور اينستاگرام از يك شركت معتبر براي تغيير شغل شما با فالوورهاي با كيفيت است. در اينجا چند نكته وجود دارد كه بايد هنگام خريد فالوور در اينستاگرام به خاطر بسپاريد:

فالوورهاي با كيفيت

فالوئرهايي كه مي خريد بايد كيفيت بالايي داشته باشند تا ارزش صفحه شما را بهبود ببخشند. بسياري از شركت ها قادر به ارائه فالوور با كيفيت در اينستاگرام نيستند. خريد يك فالوور واقعي در اينستاگرام مي تواند تعداد لايك هاي شما را افزايش دهد و حتي به صورت ارگانيك نظر دهيد.

تحويل فوري

تحويل فوري فالوورهاي بسيار مهم است. با توجه به فالوورهاي فيك و بي كيفيت كه توسط تعدادي از شركت هاي خريد فالوور ارائه شده است ، شما همچنين بايد از تحويل فوري فالوورها مطمئن باشيد.

سرويس ايمن

هنگامي كه مي خواهيد يك فالوور اينستاگرام بخريد ، رمز و اطلاعات شخصي خود را با شركت در ميان نگذاريد. براي خريد فالوور نيازي به جزئيات يا رمز ورود نداريد و اگر شركت شما رمزعبور مي خواهد ، بايد فالوور خود را از شركت ديگري خريداري كنيد.

بسته هاي مختلف با توجه به نياز شما

در بيشتر اوقات ، مردم به تعداد مشخصي از فالوورهاي نياز دارند ، كه بايد متناسب با نيازهاي مصرف كنندگان ، بسته هايي براي خريد فالوورهاي باشد.

با خريد فالوور در اينستاگرام مي توانيد خود را از ساير رقبا متمايز كرده و تجارت خود را به شدت متحول كنيد. اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه آرزو دارند اينفلوئنسر شوند ، با خريد فالوور در اينستاگرام مي توانيد به راحتي به آرزوي خود برسيد. روز به روز به تعداد كاربران اينستاگرام افزوده مي شود ، بنابراين سعي كنيد از اين تعداد كاربر به نفع تجارت خود استفاده كنيد.

اهميت تبليغات اينستاگرام براي مشاغل و مارك هاي مختلف

در پايان سال 2015 ، تبليغات اينستاگرام معرفي شد. با استفاده از سيستم تبليغات فيس بوك ، بازاريابان اكنون مي توانند به هر بخش خاصي از 600+ ميليون كاربر اينستاگرام دسترسي داشته باشند. با 400 ميليون نفر استفاده روزانه از اينستاگرام ، تبليغات اينستاگرام براي مارك هايي جذاب است كه مي خواهند ميزان تعامل و همچنين سود آنها را افزايش دهند.

در آينده كار با تبليغات در اينستاگرام را شروع خواهيم كرد. در اين مقاله ، تمام مواردي را كه بايد براي ايجاد اولين تبليغ اينستاگرام خود بدانيد ياد مي گيريد و همچنين عملكرد تبليغات شما را تجزيه و تحليل كرده و نتايج شما را بهبود مي بخشيم. تبليغات اينستاگرام از سيستم تبليغاتي فيس بوك استفاده مي كند كه بسيار جامع و قدرتمند است. استفاده از سيستم تبليغاتي در فيس بوك به اين معني است كه شما مي توانيد تبليغات خود را بر اساس سن ، علايق و رفتار كاربران ايجاد كنيد و در واقع تبليغات هدفمندتري داشته باشيد.

چرا بايد از تبليغات اينستاگرام استفاده كرد؟

از زماني كه اينستاگرام تبليغات خود را در سال 2015 در سيستم عامل خود راه اندازي كرد ، تبليغات اينستاگرام بيش از يك ميليارد پاسخ از كاربران دريافت كرده است و در سال گذشته ، تبليغات اينستاگرام در شش ماه بيش از دو برابر شد و به 500000 تبليغ رسيد. آن رسيده است و انتظار مي رود در آينده به آمار تبليغات Google نزديكتر باشد.

چرا تبليغات اينستاگرام اينقدر محبوب هستند؟ در اينجا برخي از دلايل اين امر ذكر شده است:

مخاطبان و مشتريان خود را افزايش دهيد

اينستاگرام يكي از سريع ترين نرخ هاي رشد را در بين شبكه هاي اجتماعي دارد. طي بررسي هاي مختلفي كه روي 26965 شركت و مارك انجام شده ، شركت هاي هدف از رشد 100 درصدي مخاطبان خود از 2015 تا 2016 خبر داده اند.

توجه: به طور متوسط ??، كاربران بيش از 50 دقيقه در روز در فيس بوك ، اينستاگرام و پيام رسان ها مي گذرانند.

خريد فالوور بدون ريزش به چه معناست؟

 

همانطور كه در بالا ذكر شد ، بسياري از كاربران به دنبال افزايش فالوورها خود در اينستاگرام هستند. به همين منظور ، برخي از شركت ها و دفاتر خدمات خدمات اينستاگرام فالوورها اينستاگرام را مي فروشند.

وقتي تعداد زيادي از فالوورها شما رديابي صفحه شما را متوقف مي كنند ، مي گوييم صفحه شما فالوورها خود را از دست داده است.

 

تصور كنيد مي خواهيد صفحه اي براي فروش كيف و كفش در اينستاگرام ايجاد كنيد.

از آنجا كه شروع با صفحه فالوور صفر و به روزرساني بسيار دشوار است و به صبر و حوصله زيادي نياز دارد ، تصميم به خريد از شركت هاي خدمات فالوور اينستاگرام مي گيريد. اما از آنجا كه مي خواهيد فالوورهاي خود را به مشتري تبديل كنيد ، تصميم مي گيريد فالوور واقعي بخريد. اما نكته مهم اين است كه خريد فالوور واقعي امكان پذير نيست. بنابراين تصميم داريد صفحه اي با 50،000 دنبال كننده واقعي (به عنوان مثال) خريداري كنيد.

تصور كنيد كه محتواي اين صفحه قبل از خريد آن طنز و سرگرم كننده بود. البته مخاطبان صفحه اي براي كارهاي كمدي و سرگرمي با مخاطبان صفحه اي كه كيف و كفش مي فروشد متفاوت است. بنابراين به محض ارسال اولين پست خود در صفحه خود ، مخاطباني كه علاقه اي به خريد كيف و كفش ندارند شما را دنبال مي كنند و با افت فالوورها روبرو مي شويد.

 

بنابراين نتيجه مي گيريم كه تنها راه خريد فالوور بدون ريزش ، خريد فالوور فيك است.

 

 

خواص وازلين و تركيبات آن

خواص وازلين و تركيبات آن

n8ki_m4.jpg

يكي از مواد محصولاتي كه از گذشته هاي بسيار دور مورد استفاده قرار گرفته و هنوز هم از آن استفاده مي شود وازلين نام دارد. حتما براي شما هم پيش آمده كه به منظور كاهش سوزش پوست در هنگام سوختگي از وازلين استفاده كرده و از تاثير فوق العاده آن پس از مدت كوتاهي حيرت كرده باشيد. اما اين ماده موارد استفاده متعددي داشته و از تركيبات حاصل از آن در مسائل مختلف استفاده مي شود. پاك كردن آرايش چشم، مرطوب كردن لب ها و از بين بردن خشكي پوشت تنها چند نمونه از مزيت ها و فوايد اين ماده به شمار مي آيند. در اين مقاله قصد داريم ابتدا به معرفي وازلين، اين ماده پركاربرد، پرداخته و سپس خواص تركيبات حاصل از آن را بررسي نماييم.

وازلين

وازلين يك ماده پركاربرد است كه از نفت به دست آمده و نخستين بار در سال 1872 توسط رابرت چسبيو (مخترع فرآيند ساخت ژل نفتي) كشف و معرفي شد. اين ماده به عنوان ژل محافظت از پوست توسط كارگران نفت به منظور كاهش سوزش زخم ها استفاده مي شود. وازلين فوايد و مزاياي متعددي براي پوست داشته و مي تواند به بهبود پوست و افزايش رطوبت پوست هاي خشك شده و نيز كاهش چين و چروك هاي پوست كمك كند. امروزه از اين ماده در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي و محصولات مراقبت شخصي، مراقبت از كودك و زيبايي استفاده مي شود.  همچنين شما مي توانيد با استفاده از اين ماده بثورات و اگزما را درمان كنيد، زخم ها را به سرعت ترميم كرده و بهبود بخشيد، به پوست خود آبرساني كرده و رطوبت آن را حفظ كنيد و همين طور از تبديل شدن خراش هاي سطحي و كوچك به زخم هاي عميق و بزرگ جلوگيري نماييد. به طور كلي مي توان گفت اين ماده كاربردهاي زيادي داشته و ميزان خريد وازلين نسبت به قبل افزايش يافته است.

پارافين

پارافين ماده مومي شكلي است كه از تقطير چوب، زغال‌ سنگ، نفت يا روغن شيل به دست مي آيد. اين ماده قابل اشتعال تركيبي از هيدروكربن ها است و در توليد شمع، پوشش و آب بندي، تركيبات لاستيكي و محصولات دارويي و آرايشي و بهداشتي به كار مي رود. پارافين واكس يا روغني است كه در صنايع پتروشيمي توليد مي شود؛ اين ماده در ابتدا ناخالصي داشته و زرد مايل به قهوه اي است و پس از آن كه تصفيه مي شود بي رنگ شده يا رنگ سفيد به خود مي گيرد. اين ماده در صنعت كاربردهاي فراواني دارد و صنعت گران زيادي براي توليد محصولات خود در صنعت نساجي، لاستيك ‌سازي، سموم دفع آفات نباتي، صنايع دفاع، باطري ‌سازي، ايزولاسيون، كابل ‌سازي، رنگ و رزين، چسب، واكس و پوليش، بسته ‌بندي چوب و كاغذ، كبريت ‌سازي و ... به سراغ خريد پارافين بهداشتي مي روند. اين ماده به دو شكل جامد و مايع وجود داشته و از هر كدام در برخي از اين صنايع استفاده مي شود.

لوراميد

لوراميد يكي از آميدهاي چرب لوريك اسيد بوده كه از واكنش ريتانالومين با مخلوطي از اسيدهاي چرب از روغن نارگيل تهيه و توليد مي شود. اين ريتانالوميد حاصل شده مايع چسبناك و روشني است كه عملكرد امولسيون كننده و غليظ كننده داشته و عامل كف كننده به شمار مي آيد. لوراميد ظرفيت كف سازي يا تثبيت كف سورفكتانت را افزايش داده و در محصولات بهداشتي و شوينده هايي مانند شامپو به كار مي رود. علاوه بر آن مي تواند گرانروي محلول هاي بر پايه آب را افزايش دهد. بنابراين مي توان از آن به عنوان عامل فوم و به وجود آورنده بافت خامه اي در انواع صابون، شامپو، لوازم آرايش و تهويه مطبوع استفاده كرد. از ديگر مواد و محصولاتي كه لوراميد در تركيبات آن به كار مي رود مي توان اسكراب هاي حمام، شامگوهاي ضد شوره سر و روغن حمام را نام برد. شما مي توانيد جهت سفارش اين محصول و خريد لوراميد با شركت هاي تامين كننده محصولات شيميايي و مواد اوليه همچون شركت بازرگاني پيشگامان شيمي ارتباط بگيريد.

تگزاپون

تگزاپون از الكل هاي چربي است كه طبيعي بوده و يك سديم لوريل اتر سديم غليظ به شمار مي آيد. اين ماده كه خميري شكل بوده زرد مايل به سفيد رنگ است، خاصيت پاك كنندگي داشته و از آن براي توليد مايع ظرفشويي و ساير شوينده هاي مايع سبك استفاده مي شود. از ديگر موارد استفاده اين ماده مي توان به كاربرد آن در ژل هاي دوش، حمام هاي فومي و انواع شامپوها اشاره كرد. كارخانه هاي توليد كننده مواد شوينده مي توانند جهت خريد تگزاپون به سايت شركت پيشگامان شيمي مراجعه نمايند. اين ماده امولسيون كننده سورفكتانت ‌ها بوده و به عنوان يك عامل فوم ساز و تميزكننده كاربردهاي فراواني دارد. اين ماده همچنين در توليد مواد پزشكي، ضد ميكروبي، كشاورزي، چاپ و رنگ‌رزي و صنايع نفت و چرم استفاده مي‌ شود. تگزاپون محرك پوست، چشم و ريه محسوب شده و هنگام استفاده از آن بايد اصول ايمني را رعايت كرد.