آب نمک بعد از ایمپلنت دندان

آب نمک بعد از ایمپلنت دندان

آب نمک بعد از ایمپلنت دندان جزء مراقبت هایی است که باید برای افزایش ماندگاری و حفاظت از ایمپلنت دندان آن را انجام داد. معمولا پزشکان توصیه می کنند برای جلوگیری از عفونت  به صورت روزانه قرقره کردن آب نمک بعد از ایمپلنت دندان را فراموش نکنید.

آب نمک بعد از ایمپلنت دندان

در صورتی که موارد بهداشتی را رعایت نکنید پلاک‌هایی در اطراف دندان ایمپلنت شده و دیگر دندان ها تجمع می کنند که به مرور موجب از بین رفتن دندان و پوسیده شدن آن می شوند. البته ایمپلنت دندان هرگز پوسیده نمی شود زیرا از مشتقات فلزی ساخته شده است. دندانی که از ریشه طبیعی خود باشد در معرض پوسیدگی دندانی هست اما دندان ایمپلنت شده هرگز دچار پوسیدگی نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ایمپلنت و هزینه آن به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت دندان

آب نمک بعد از ایمپلنت دندان

طبیعی است که همه افراد پس از درمان و جراحی های دندان پزشکی کمی احساس خشکی دهان و ناراحتی داشته باشند و آن هم به دلیل طولانی باز ماندن دهان و خشکی مخاط آن است. البته این علامت ها موقتی است و بدون آن که نیازی به دارو یا مسکن باشد بهبود میابد. گاهی نیز ممکن است بعد از پایان جراحی دندان پزشکی بیمار خونریزی متوقف نشود و مجبور به استفاده از گاز استریل باشد. در این صورت باید تقریبا هر 45 دقیقه تا یک ساعت گاز استریل خود را تعویض کنید و زمانی که در دهان شما قرار دارد با کمی فشار ملایم آن را نگهدارید تا باعث متوقف شدن خونریزی جراحی شوید. تعویض پی در پی گاز استریل باعث می شود خونریزی متوقف نشده و خطرات احتمالی بیشتر شود به همین علت توصیه می شود بین 45 دقیقه تا یک ساعت یک بار گاز استریل خود را عوض کنید.

آب نمک بعد از ایمپلنت دندان

به مدت 24 ساعت پس از انجام جراحی مهم ترین زمان برای مراقبت از دندان ایمپلنت شده است.  و باید از انجام برخی موارد به شدت پزهیز کنید. مواردی که بهتر است در 24 ساعت اولیه انجام نپذیرد عبارتند از:

  • عدم استعمال انواع دخانیات پس از جراحی
  • عدم استفاده از نی برای نوشیدنی ها زیرا باعث افزایش خونریزی می شود.
  • عدم استفاده از نوشیدنی و مشروبات الکلی تا بهبودی کامل بیمار
  • عدم استفاده از هر گونه نوشیدنی گاز دار مانند نوشابه، دلستر یا دوغ گاز دار
  • عدم مصرف نوشیدنی های داغ و لب سوز، زیرا موجب افزایش خونریزی در نواحی ایمپلنت شده می شود.
  • عدم انجام اموری مانند تخلیه شدید محتویات دهان یا بینی. این فشار شدید می تواند آسیب جدی به ایمپلنت تازه نصب شده برساند.

 مواردی که بهتر است بلافاصله بعد از جراحی آن ها را انجام دهید تا پروسه درمان و بهبودی شما به خوبی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود عبارتند از:

  • استفاده از مواد غذایی نرم و ولرم بدون استفاده از نی و امثال آن
  • استفاده از موادغذایی دارای کلسیم مانند بستنی، دوغ و شیر برای سرعت بخشیدن به رشد استخوان اطراف ایمپلنت دندان.
  • شست و شوی مناسب دهان و ناحیه ایمپلنت شده با استفاده از محلول کلرهگزیدین به صورت 3 الی 4 مرتبه در طول روز
  • مسواک و نخ دندان زدن بسیار ملایم ناحیه ایمپلنت شده
  • استفاده از کمپرس آب یخ برای ناحیه ایمپلنت شده
  • استفاده از آب نمک بعد از ایمپلنت به صورتی که آب نمک کاملا رقیق شده باشد ( استفاده از 1 الی 2 قاشق شربت خوری نمک در یک لیوان) که تقریبا 2 مرتبه در روز از آن استفاده کنید.
  • استفاده از ژل های ضد عفونی کننده دهان و دندان ها برای جلوگیری از عفونت کردن بخیه های دندانی
  • آب نمک بعد از ایمپلنت دندان

مزیت ایمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعی و روکش دندان چیست؟

مزیت های انواع ایمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعی ، روکش دندان  و بریج باعث شده است امروزه اغلب افراد به دنبال استفاده از این روش باشند. برای آن که بتوانید گزینه مناسبی برای کاشت ایمپلنت دندان باشید بهتر است بلافاصله بعد از کشیدن دندان خراب شده یا شکسته اقدام به کاشت ایمپلنت نمائید. زیرا لثه و استخوان فک در صورتی که ریشه دندان را درون خود نداشته باشند به مرور در هم فرو رفته و به شدت تحلیل می روند. تحلیل استخوان فک  باعث می شود امتیاز کاشت یک ایمپلنت خوب را از دست بدهید.

اما جای نگرانی نیست  زیرا برای کاشت ایمپلنت دندان دو جراحی تکمیلی به نام پیوند استخوان و لیفت سینوس وجود دارد که می تواند مشکل تحلیل استخوان فک را به خوبی درمان کند. و بیمار را برای انجام کاشت ایمپلنت دندان آماده کند.  دلیل این دو جراحی این است که ایمپلنت برای جوش خوردن و استحکام کافی نیاز به تراکم و کیفیت خوبی از استخوان فک دارد. به صورت که تراکم استخوان فک موفقیت یا عدم موفقیت کاشت ایمپلنت دندان را تضمین می کند.

آیا ایمپلنت باعث سرطان می شود؟

دندانی که ایمپلنت می شود نیازی به پشتیبانی و تکیه کردن به دندان های اطراف خود ندارد و همین باعث می شود سلامت دندان هایی که در اطراف ایمپلنت هستند با وجود آن تضمین شود. ضمنا استخوان فک برای سلامت دندان های خود و عدم حرکت آن ها  نیاز به  ریشه همه دندان ها دارد. در غیر این صورت ممکن است دندان ها به سمت ناحیه ای که دارای ریشه دندان نیست حرکت کرده و ترتیب خود را از دست بدهند. اما ایمپلنت مانند ریشه درون استخوان فک قرار می گیرد و باعث می شود دندان ها هر یک در مکان خود باقی بماند و دچار حرکت نشود. این در صورتی است که دندان مصنوعی یا بریج دندان دارای ریشه نیستند و همین باعث می شود به مرور زمان دندان های طبیعی حرکت کرده و ترتیب و نظم خود را از دست بدهند.  همچنین برای بریج دندان نیاز به حمایت دندان مجاور داریم.

بدین صورت که باید دندان های مجاور به صورت پایه برای بریج قرار بگیرند برای پایه  قرار گرفتن باید بخشی از دندان تراشیده شود  و ساختار دندان دچار تغییر شود. اما در ایمپلنت دندان های مجاور دچار تغییر ساختار نمی شوند بلکه سلامت آن ها به خوبی حفظ می شود. زمانی که ایمپلنت درون استخوان فک قرار می گیرد و جوش می خورد دیگر امکان لثه شدن و جا به جایی آن وجود ندارد اما ممکن است در استفاده از از بریج یا دندان مصنوعی لق شدن و جا به جایی آن ها را تجربه کنید.

۰ ۰

معرفی سایت دانلود رایانه کمک

s6_xa3j.jpg

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بیشتر کارهای روزمره ما با کامپیوتر و تلفن های هوشمند انجام میشود و برای بهره وری بیشتر از دیوایس خود لازم است از برنامه و اپلیکیشن های مخصوصی استفاده کنیم. خوشبختانه به دلیل فراگیر شدن اینترنت در کشور ما وبسایت های بسیاری وجود دارند که در زمینه دانلود نرم افزار کامپیوتر و گوشی فعالیت میکنند. اما زمان استفاده از این وبسایت ها ممکن است این سوال در ذهن شما پیش بیآید که کدام یکی از آنها بهترین نرم افزار ها را به کاربران خود ارائه می‌دهند؟

کدام یک بروزترین نرم افزار های کامپیوتر و تلفن همراه را دارند؟

از کدام سایت میتوان نرم افزار های سالم و بدون مشکل را دریافت کرد؟

سایت دانلود رایانه کمک، یکی از بهترین سایت های دانلود برنامه کامپیوتر و گوشی است که همیشه بهترین نرم افزار ها را به کاربران ارائه میدهد. در این سایت دسته بندی های مختلفی نظیر (دانلود درایور، دانلود ویندوز ، دانلود برنامه بکاپ گیری، دانلود آفیس و...) قرار داده شده است که در هر کدام بهترین و بروزترین نرم افزار های قرار داده شده تا کاربران بتوانند در کمترن زمان به آنها دسترسی داشته باشند.

 

معرفی کامل نرم افزار های ضروری کامپیوتر

امروزه بیشتر استفاده ما از کامپیوتر محدود به نرم افزار های میشود که بر روی دیوایس خود آنها را  نصب کرده ایم. به همین دلیل برای بهره مند شدن از امکانات درون کامپیوتر خود نیاز به دانلود نرم افزار های کامپیوتری هستیم که امکان نصب آنها بر روی دستگاه ما وجود دارد.

سایت دانلود رایانه کمک با محوریت جمع آوری تمام برنامه های پرکاربرد کامپیوتر و تلفن همراه در آنچه که نصب آن بر روی دیوایس ضروری است، کاربران در یک سایت به هر نرم افزاری و اپلیکیشن که برای کارکرد بهتر دیوایس خود لازم دارند دسترسی داشته و بتوانند در کمترین زمان ممکن برنامه را دانلود و نصب کنند.

بنابراین می‌توانید با سایت رایانه کمک به دانلود نرم افزارهای پرکاربرد کامپیوتر و تلفن همراه اقدام کرده و بر روی دیوایس خود نصب کنید.

 

دانلود درایور کامپیوتر و پرینتر

همچین می‌توانید درایور های کامپیوتر و پرینتر خود را از سایت دانلود رایانه کمک دریافت کنید.

همانطور که می‌دانید قطعات سخت افزای برای کارایی درست نیاز به دایور دارند تا بتوانند اطلاعات را به درستی از سایر قطعات دریافت کرده و به قطعه دیگری منتقل کنند. به همین دلیل هر قطعه سخت افزاری نیاز به درایور دارد. از طرف دیگر هر قطعه درایور مخصوص به خود را دارد، مثلا درایور کارت گرافیک با درایور مادربرود یا درایور کارت صدا متفاوت است. همچنین این موضوع در دانلود درایور های پرینتر هم صدق میکند و هر پرینتر نیازمند درایور مخصوص به خود است.

در سایت دانلود رایانه کمک نرمافزار درایور کامپیوتر و انواع داریور پرینتر های مختلف قرار داده شده است تا کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن به دانلود و نصب درایور کامپیوتر یا پرینتر خود اقدام کنند.

تیم کارشناسان فنی رایانه کمک برای راحتی کار کاربران نرم افزارهای نصب درایور به صورت آنلاین و حتی آفلاین را در سایت رایانه دانلود قرار داده اند تا بتوانید متناسب با دیوایس خود به دانلود درایور لپ تاپ  و پرینتر خود اقدام کنید.

برای دانلود درایور کامپیوتر و لپ تاپ نرم افزار های مختلفی مانند (driverpack solution و... ) در دسته بندی بهترین برنامه های دانلود درایور کامپیوتر  و برای دریافت درایور های پرینتر دسته بندی دیگری به نام "دانلود درایور های پرینتر" در سایت 71398 رایانه کمک قرار گرفته که میتوانید از آنها استفاده کنید.

 

دانلود بازی کامپیوتری و گوشی

یکی دیگر از خدمات سایت دانلود رایانه کمک میتوان به دانلود جدید ترین بازی های کامپیوتری و تلفن همراه اشاره کرد. تیم فنی رایانه کمک همیشه سعی میکند بازی های کامپیوتری و گوشی را برای کاربران قرار دهند تا کاربرانی که گیمر هستند امکان دانلود بازی با لینک مستقیم را داشته باشند.

بنابراین در صورتی که به بازی های ویدیویی علاقه دارید پیشنهاد ما این است که وارد درسته بندی بازی سایت دانلود رایانه کمک شده و بازی مورد نظر خود را دانلود و به نصب آن اقدام کنید.

بازی های نظیر death stranding و pes 2022 که از پرطرفدارترین بازی های ویدیویی محسوب می شوند هم اکنون در سایت دانلود به صورت رایگان و به روز در اختیار کاربران رایانه کمک قرار داده شده استخوشبختانه تمام نسخه بازی های قرار داده شده، همراه با راهنمای نصب بوده و ورژن جدید آن بر روی سایت قرار داده شده است.

 

 

 

رفع ایرادات بازی کامپیوتری به صورت آنلاین

علاوه بر دانلود بازی از سایت دانلود رایانه کمک این امکان وجود دارد تا مشکلات بازی های ویدیویی خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و ایرادادت آنها را رفع کنید.

یکی از مشکلات هر گیمری پس از دانلود چند ده گیگ فایل پس از نصب با مشکلاتی مانند (اجرا نشدن بازی، بیرون پریدن از بازی، لگ و افت فریم و...) روبرو شود در چنین مواقعی بهترین کار این است که یک فردی که تسلط بالایی در رفع اورر های بازی دارد سریع بازی را بررسی کرده و مشکل آن را رفع کند.

خوشبختانه شرکت رایانه کمک بخش مخصوصی برای رفع مشکلات و ارور های شایع راه اندازی کرده که گیمر ها میتوانند ایرادات بازی خود را با کارشناسان رایانه کمک در میان گذاشته و مشاوره کامپیوتری رایگان دریافت کنند. برای این کار میتوانید از بخش "رفع تمام ارور های بازی" با ما در ارتباط باشید.

 

رفع مشکلات بازی با مشاوره کامپیوتری

علاوه بر بخش رفع مشکلات بازی کامپیوتری که در قسمت بالا گفته شد کاربران میتوانند برای رفع ایردات و مشکلات بازی ویدیویی خود مشاوره تخصصی از کارشناسان رایانه کمک دریافت کنند.

فرایند حل مشکل بازی یک فرایند تخصصی است و لازم است فردی که به رفع ارور بازی اقدام میکند به صورت تخصصی با انواع ارور و کد خطا بازی ها ویدیویی آشنا بوده و بتوانند در کمترین زمان ممکن مشکل را شناسایی و به رفع آن اقدام کند.

البته توجه داشته باشید که خدمات مشاوره تلفنی رایانه کمک فقط برای حل ارور های بازی نیست بلکه رایانه کمک کارشناسان متخصص در زمینه (رفع مشکلات کامپیوتر، گوشی، پرینتر، شبکه، اینترنت و...) دارا است که با فرایند رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آشنا بوده و میتوانند در کمترین زمان مشکل را شناسایی و به رفع آن اقدام کنند.

برای بهره مند شدن کاربران از این خدمات تنها کافی است با شماره های 9099071540 و 0217129 تماس گرفته تا به کارشناسان حرفه ای کامپیوتر و گوشی متصل شده و مشکل خود را با آنها در میان بگذارند.

 

 

 

مطالب آموزشی کامپیوتری و موبایل در وبلاگ رایانه کمک

و در آخر لازم است به مقالات آموزشی سایت دانلود رایانه کمک اشاره کنیم که تیم محتوایی آنها هر روزه تلاش میکند تا متناسب با مشکلات روز کاربران، محتوا تصویری و متنی تولید کنند.

در سایت دانلود نرم افزار رایانه کمک بیش از 200 مقاله آموزش در موضوعات (مطالب بازی، مطالب سخت افزار کامپیوتر، مقالات ارز دیجیتال و...) به صورت روزانه قرار داده شده است که کاربران با توجه آنها میتوانند فرایند رفع مشکلات کامپیوتری خودشان را رفع کنند.

بنابراین پیشنهاد میشود در صورتی که به موضوعات علم کامپیوتر علاقه دارید و میخواهید هر روزه روش های رفع ارور های کامپیوتری و مشکلات تلفن همراه را فرا بگیرید، نگاهی به بخش مقالات سایت 71398 داشته باشید.

 

جمع بندی

به طور کلی رایانه کمک همیشه سعی دارد که با ارائه خدمات مختلف در حوزه تکنولوژی، مجموعه را فراهم آورد تا اگر کاربران ایرانی با مشکلی در کامپیوتر و تلفن همراه روبرو شدند بتوانند از خدمات مختلف وب سایت دانلود رایانه کمک استفاده کرده و ایرادات خود را رفع کنند.

بنابراین میتوانید از تمام خدماتی که در این مقاله از سایت رایانه کمک گفته شد استفاده کرده و از آنها بهره مند شوید.

منبع : www.rayanehkomak.com

۰ ۰

سریال Black Mirror و ارتباط آن با دنیای متاورس

سریال Black Mirror و ارتباط آن با دنیای متاورس

سریال Black Mirror، سریالی بریتانیایی است که در سال 2011 به نمایش درآمد. در این سریال دنیایی تخیلی را به نمایش گذاشته است که در آن انسان‌ها از طریق واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با یکدیگر تعامل دارند. درواقع زندگی واقعی، مجازی است؛ همه با یک سیستم کار می‌کردند. اما داستانی که در سال 2011 به شکل یک سریال به تصویر کشیده شد؛ اکنون به واقعیت تبدیل شده است.

این موضوع برای افرادی که این سریال را دیده‌اند هم ترسناک و در عین حال هیجان انگیز است.

نگاهی به سریال Black Mirror

s6_zd7.jpg

 

در سریال آینه سیاه به ارتباط بین افراد و فناوری می‌پردازد. در طول فصل اول این سریال صرفا به چگونگی تاثیر فناوری بر زندگی افراد بدون توجه به وضعیت آن‌ها اشاره شده است.

در فصل اول، قسمتی با عنوان The Entire History of You وجود دارد. این فناوری به بررسی لنزهای هوشمند می‌پردازد که معمولاً انسان ها باید هر چیزی را که می بینند و تجربه می کنند ضبط کنند. در این تنظیمات، افراد بر خاطرات خود کنترل دارند. به نظر جذاب می رسد، مخصوصاً زمانی که می‌توانید هر زمان که بخواهید، در ذهن خود جلسه کاری خود را مرور کنید. حتی می‌توانید لحظه ای را که خیلی دوست دارید دوباره زنده کنید.

اگر شما این اثر چارلز بروکر را دیده باشید، شباهت‌های بین دیدگاه زاکربرگ از آینده و آنچه در این سریال به نمایش درآمده است را به خوبی درک می‌کنید. دنیایی را تصور کنید که در آن مردم شما را براساس میزان رتبه شما در شبکه‌های اجتماعی قضاوت کنند. حتی ممکن است به قضاوت مردم درباره اعتبار یک فرد با تعداد فالوورهایی که دارد نزدیک باشد، اما در این قسمت، حتی نحوه زندگی شما نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

داستان شخصیتی را دنبال می‌کند که می‌خواهد رتبه بالایی دریافت کند تا درخواست وام مسکن خود را تایید کند. او تقریباً هر کاری می کند تا رتبه خود را بالا ببرد تا اینکه در پایان همه چیز را از دست می‌دهد. امیدواریم که جهان به نقطه‌ای نرسد که برای زندگی به رتبه‌بندی رسانه‌های اجتماعی نیاز باشد.

کاری که چارلز بروکر شروع کرد به نمادی برای آگاهی انسان تبدیل شد و به ما این امکان را داد که اگر کارت‌هایمان را درست بازی نکنیم، می‌توانیم در مخمصه‌های تکنولوژی محور نیز قرار بگیریم. در نهایت، متای زاکربرگ مانند همیشه امیدوارکننده و نوآورانه است، اما نحوه استفاده از آن به کاربران بستگی دارد.

آینده‌ای متحول با متاورس

تصور کنید که ایجاد یک دنیای مجازی فراگیرتر که در آن مردم می‌توانند کار کنند، بازی کنند، خرید کنند و تعامل بیشتری با مردم سراسر جهان داشته باشند؛ چگونه خواهد بود.

به گفته زاکربرگ، مدیر عامل متا، متاورس یک محیط مجازی است که در آن می‌توانید با مردم در فضاهای دیجیتالی حضور داشته باشید. می‌توانید آن را به عنوان یک اینترنت تجسم یافته در نظر بگیرید که در درون آن هستید نه اینکه فقط به آن نگاه کنید. ما معتقدیم که جانشین اینترنت موبایل خواهد بود.

گام‌های اساسی در حال انجام است و ثابت می‌کند که رویای متاورس به تدریج آشکار می‌شود. تماشای وقایع در دهه‌های آینده جالب خواهد بود.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم همچنین از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

۰ ۰

کاربرد و تاثیرات اخبار فارکس در بازار فارکس

کاربرد و تاثیرات اخبار فارکس در بازار فارکس

 

یکی از تحلیل هایی که بسیاری از تریدرها استفاده می کنند تحلیل تکنیکال است. اما صرفا دانستن این تحلیل کافی نیست و باید از نیرویی با خبر بود که سبب حرکت این بازار می شود. نام این نیرو اخبار است و هر بازار مالی، اخبار مختص خود را دارد. اهمیت این اخبار به قدری بالاست که بسیاری از اقداماتی که توسط سهامداران و سرمایه گذاران انجام می شود، تحت تاثیر همین خبرها است. اخبار بیشترین تاثیر را بر ذهن و عملکردمان در تصمیم گیریها ایفا می کند. در اینجا تمرکز ما بر اثرات اخبار فارکس در این بازار است.

اخبار فارکس فارسی

اهمیت اخبار فارکس

 

اهمیت اخبار بر کسی پوشیده نیست و همه ما میدانیم برای کسب پول بیشتر است. زیرا اخبار بخشی بسیارمهم در بازار و پتانسیل حرکت بازار را دارد. با انتشار اخبار بخصوص اخبار مهم، تقریبا انتظار مشاهده حرکات بزرگ را داریم. هدف ما بعنوان معامله گر این است که به سمت درست حرکت کنیم.

 

واقعیتی که می دانیم این است که بازار به احتمال زیاد به چه سمتی حرکت می کند و این حرکت، فرصتی ایجاد می کند که ارزش دارد آن را بررسی کنید. البته خطرات معامله اخبار همچون هر استراتژی معامله ای همواره وجود دارد و باید از آن آگاهی داشته باشیم. مثلا درطول رخدادهای خبری مهم، بازار بسیار فرار است و بسیاری از کارگزاران در این زمان ها درحال گسترش اسپرد معاملاتی هستند و این امر، هزینه های معامله را افزایش می دهد.

 

ممکن است نوسانات قیمت را تجربه کنید و این زمانی اتفاق می افتد که میخواهید با قیمتی خاص وارد بازار شوید اما بدلیل نوسانات شدید درحین رویدادها، قیمت بسیار متفاوتی را خواهید دید. حرکات بزرگ بازار که توسط رویدادهای خبری رخ می دهند معمولا در یک جهت درحرکت نیستند. اغلب مواقع ممکن است بازار در یک جهت شروع به حرکت کند صرفا برای اینکه در جهتی دیگر بازگردد و تلاش برای یافتن مسیر صحیح بسیارمشکل شود.

 

بنابراین هرچند اخبار فارکس می تواند سودآور باشد اما تحلیل آن چندان ساده نیست و نیازمند تحلیل بسیارزیاد است. مهمتر از همه، همیشه باید با یک برنامه جامع پیش رفت.

چه گزارشات خبری ارزش معامله دارند؟

 

پیش از بررسی استراتژی ها به منظور معامله رویدادهای خبری، باید دید کدام رویدادهای خبری ارزش معامله کردن دارند. نکته مهم این است که اخبار توانایی افزایش نوسانات در کوتاه مدت را داراست، بنابراین بطور طبیعی مایل به معامله اخباری هستیم که بهترین پتانسیل حرکت بازار را دارند. بازار به اقتصادی ترین اخبار از کشورهای مختلف واکنش نشان می دهد و پرمخاطب ترین و بزرگترین اخبار متعلق به آمریکا است. زیرا این کشور بزرگترین اقتصاد جهان است و دلار آمریکا ارز جهانی است. یعنی ارز این کشور دربرگیرنده حدودا 90 درصد تمام معاملات فارکس است. به همین دلیل، داده ها و اخبار امریکا بسیارمهم است.

 

درکنار گزارشات تورم و مذاکرات مربوط به بانک مرکزی، باید به اخبار جغرافیای سیاسی نیز دقت کنیم، ازجمله اخبار جنگ، بلایای طبیعی، نا آرامی های سیاسی و انتخابات. هرچند اینها ممکن است به اندازه سایر اخبار تاثیر نداشته باشند اما بازهم ارزش توجه دارند.

http://ict-edu.uk/user/kendrasykes1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=bb5b5244-796c-4dc3-951a-928cc02b7fbf

http://entrance-exam.net/forum/members/kendrasykes1.html

https://www.pubpub.org/user/sharna-meyer-68

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:KendraSykes1

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://nikotahlil.com/

http://acva2010.cs.drexel.edu/forum/index.php?u=/topic/33898/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%20%D9%81%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B3

https://git.isis.vanderbilt.edu/KendraSykes1

http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=881263

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User_talk:KendraSykes1

 

   https://bit.ly/3KamWqY.

۰ ۰