مشاوره تلفني | مشاوره تلفني فردي چيست؟

مشاوره تلفني | مشاوره تلفني فردي چيست؟

 

همه انسان ها در طول زندگي خود دچار مشكلات و بحران هايي مي شوند. اين موضوع درباره انسان هاي قوي و با اراده نيز صادق است. به عبارت ديگر مي توان همه افراد را محتاج كمك ديگران در طول زندگي دانست و كسي قادر نيست تا به تنهايي برابر مشكلات فائق آيد. در چنين اوضاعي وجود يك روانشناس، اميدبخش افراد براي حل مشكل است. علاوه بر اين مشاوره تلفني باعث مي شود تا جريان حل مشكل شما سريعتر طي شود. مشاوره فردي تلفني نگرش عميقي به شما نشان مي دهد و مشكلات و بحران هاي پيش روي شما را حل مي كند.

 

مشاوره فردي تلفني چه كمكي مي تواند به افراد بكند؟

مشاوره تلفني در وهله اول ريشه و منبع مشكلات را شناسايي كرده و در صورت امكان زمينه نابودسازي آنها را فراهم مي كند. همانند مشاوره حضوري، مشاوره تلفني هم اثربخشي داشته و در برخي مواد موثرتر نيز واقع مي شود به اين دليل كه مشاوران متعددي براي كمك به شما وجود دارند. مشاوره فردي به شما كمك مي كند تا به تنهايي به جنگ با مشكلات نرويد و از طريق شخصي كه همراه شما است روش هاي اصولي حل مشكلات را اجرا كنيد. مشاوره فردي همچنين شما را نسبت به راهي كه مي رويد مطمئن مي سازد و بدين شكل از بيراهه رفتن شما جلوگيري مي كند.

 

مباحث مورد بررسي در مشاوره تلفني فردي

مشكلات فردي كه افراد با آنها سروكار دارند بسيار هستند و دامنه گسترده اي دارند. مشاوره تلفني به شما كمك مي كند تا درگيري هاي ذهني خود را بيان كرده و روش مقابله با آن را بياموزيد. بعضي از اصلي ترين مشكلات فردي كه در مشاوره تلفني به آنها پرداخته مي شود در زير ذكر شده اند.

 

مشاوره تلفني افسردگي

افسردگي نوعي اختلال رواني است كه طي آن شخص احساس بي ارزشي، نااميدي و غم و اندوه دارد. چنانچه اكنون نسبت به كارهايي كه در گذشته علاقه  داشته ايد، علاقه اي نداريد، مي بايست با يك روانشناس اين مشكل را مطرح كنيد. افراد زيادي هستند كه به افسردگي مبتلا هستند كه البته اين مشكل نيز حل شدني است. افسردگي انواع مختلفي دارد مثل افسردگي بعد از زايمان، افسردگي پس از ترك كار، افسردگي پس از ترك سيگار و... مشاوره تلفني در اين راه به شما كمك مي كند تا ريشه اين افسردگي را پيدا كرده و راه حل هاي اصولي براي درمان آن را به كار ببنديد.

 

مشاوره تلفني اضطراب

استرس نوع ديگري از مشكلات رواني است كه همه افراد در طول زندگي خود حداقل چند بار آن را تجربه مي كنند. استرس تا حدي مي تواند به عنوان زمينه ساز رشد افراد تلقي گردد اما زماني كه اين استرس و اضطراب مكررا وجود داشته باشد، ديگر به عنوان يك مشكل در نظر گرفته مي شود. اول بايد ريشه اين استرس را جست و جو كرد. در مشاوره تلفني مي توانيد نگراني، ترس و دلهره خود را برطرف كنيد. علاوه بر اينكه روش هاي مقابله با استرس نيز به شما ياد داده مي شود.

 

مشاوره تلفني وسواس فكري

اشخاصي كه با اين بيماري درگير هستند، بيش از حد به تميزي و نظافت مي پردازند. آنها هميشه فكر مي كنند كه افراد در مورد آنها سخن مي گويند و در مورد همراه شدن كارهايشان با نظم و انضباط هميشه نگران هستند. افراد وسواسي هميشه يك چيز را چند بار كنترل مي كنند تا نقصي نداشته باشد. وسواس بسيار محدودكننده است و به همين خاطر بر زندگي افراد تاثيرات فراواني مي گذارد. اين وسواس ممكن است به قيمت از دست رفتن موقعيت شغلي و تحصيلي و... او تمام شود. اين مشكل نيز از طريق ريشه يابي توسط مشاوره تلفني قابل حل و درمان مي باشد.

 

مشاوره تلفني مشكلات تغذيه

عدم وجود رضايت كافي از تناسب بدن، تبليغات رسانه ها در مورد اندام زيبا و مواردي از اين قبيل مشكلات عديده اي مانند بي اشتهايي عصبي و پرخوري عصبي را در دختران و پسران به وجود مي آورد. اين مشكل هم از لحاظ جسمي و هم از لحاظ رواني بر افراد درگير اثرگذار است. در پرخوري عصبي شخص مبتلا غذاي زيادي مي خورد و بلافاصله با انجام روش هايي مانند داروهاي مسهل سعي در دفع زودهنگام غذا دارد. اين كار بدن او را با كم آبي مواجه مي كند. اما در طرف مقابل يعني بي اشتهايي عصبي، شخص درگير مدت زيادي را غذا نمي خورد و همين باعث لاغري بيش از اندازه و در برخي مواد مرگ مي شود. اين مشكلات نشات گرفته از درگيري هاي رواني افراد هستند به همين خاطر مشاوره تلفني قادر است تا اين مشكل را از طريق اصلاح ديدگاه هاي نادرست و آگاه سازي اطرافيان شخص بيمار در مورد چگونه برخورد با مشكل او، درمان كند.

 

مشاوره تلفني مشكلات شخصيتي

همه انسان ها شخصيت منحصر به فردي دارند كه در اين بين شخصيت برخي از آنها ناهنجار است و ممكن است براي خود و اطرافيانش مشكل ساز شود. اين اختلالات مانند شخصيت مرزي، ضد اجتماع، خودشيفتگي، اسكيزوئيد و... هستند كه مي بايست آنها را در صورت مشاهده در اطرافيان براي حل مشكل به جد پيگيري كرد. اين اختلالات حتما لازم است از طريق يك مشاور درمان شوند چرا كه افراد به تنهايي موفق به انجام اين كار نمي شوند. اگر در پيرامون خود افرادي را مي شناسيد كه به اين بيماري مبتلا هستند و از طرفي نمي دانيد كه چگونه بايد با او برخورد كرد، مشاوران تلفني راه چگونگي انجام اين كار و يا ازدواج با اينگونه افراد را به شما نشان مي دهد.

 

مشاوره تلفني مشكلات احساسي و عاطفي

شكست در يك رابطه عاطفي و مشكلات ناشي از آن، مشكلات ديگري نظير افسردگي، تنهايي، ازدواج ناموفق و... را به وجود مي آورد. مشكلات عاطفي  به سبب عوامل زيادي مانند دوران كودكي، عوامل محيطي به وجود مي آيند. اگر همواره نسبت به روابط خود و به يك شكل شكست مي خوريد، به دنبال يك مشاور معتمد باشيد. مشاوره فردي بر حل اين مشكل جوانب متعددي را مورد سنجش قرار مي دهد و شيوه هاي موثر در حل اين مشكل را به شما آموزش مي دهد.

 

مزيت مشاوره تلفني

مواردي چون پيدا كردن روانشناس باتجربه، متخصص و معتمد، صرف هزينه و زمان زياد، مشكلات رفت و آمد و ترافيك از عواملي هستند كه انسان را از مراجعه به روانشناس منصرف مي كند. به همين خاطر مشاوره تلفني بسيار مفيد و سودمند واقع خواهد شد. اين قابليت وجود دارد كه در هر كجا و در هر زمان تنها با برقراري يك تماس تلفني مشكل خود را مطرح و حل كنيد. اين نوع مشاوره هزينه رفت و آمدي نداشته و براي افرادي هم مناسب است كه در مواجه با روانشناس خجالت زده مي شوند. تنها كافي است تلفن را برداشته و با يك متخصص، مشكل خود را در ميان بگذاريد.

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر و ارتباط با كارشناسان  گپچه  با ما در تماس باشيد.

 

منبع: مركز مشاوره آنلاين گپچه

راهنماي خريد پرده

راهنماي خريد پرده :

 

 

nx8x_z1.jpg

 

 

پرده اداري

مسلما براي كساني كه در محيط اداري مشغول به كار هستند زيبايي و مرتب بودن محل كار تاثير به سزايي در روحيه آنها مي گذارد چرا كه بيشتر وقت روزمره آنها در محل كار سپري ميشود. اگر چنانچه محيط براي تجارت نيز در نظر گرفته شده باشد براي جذب و ورود مشتري بايد از امكانات ويژه تري برخوردار باشد. مبلمان، صندليها، ملزومات اداري و پرده اداري

يكي از مهمترين عناصر زيبايي يك محيط اداري پوشش پنجره توسط يك پرده مناسب اداري و زيبا ميباشد براي انتخاب يك پرده اداري به نكاتي اعم از رنگ دكوراسيون رنگ دكوراسيون و چگونگي استفاده از پرده پرده كه براي چه منظوري ميخواهد استفاده قرار گيرد بايد توجه داشت.

براي انتخاب رنگ پرده چنانچه رنگ دكوراسيون از رنگهاي روشن استفاده شده بهتر است رنگ پرده يك پرده از از لوازمي كه در محيط استفاده شده تيره تر باشد اين امر باعث زيبايي محيط و نمايان تر شدن بيشتر پرده در محيط ميشود.

نكته ديگر و حائذ اهميت براي انتخاب يك اداري نوع استفاده از آن ميباشد كه ميخواهيم براي چه منظوري از اين پرده استفاده نماييم آيا ميخواهيم نو از آن عبور كند يا خير كه براي رد نشدن نور به داخل اتاق بايد از پرده هاي ضد نور استفاده نمود و براي تنظيم حركت پرده و كنترل نور بايد از پرده هاي كركره اي استفاده نمود.

از پرده كركره هاي چاپي نيز ميتوان براي متمايزتر شدن محيط اداري بهره برد با چاپ لوگو و يا عكسهايي مرتبط با حيطه شغلي بر روي پرده علاوه بر پوشش پنجره، تبليغ شغل را نيز در آن به همراه دارد.

يك پرده اداري همانطور كه از نامش پيداست بايد ظاهري اداري و ساده داشته باشد نظافت و نصب اين پرده ها نيز بايد به سهولت انجام شود.

از نمونه پرده هايي كه در ادارات بيشتر استفاده ميشود پرده هاي كركره اي و پرده زبرا ميباشد اين پرده ها علاوه بر ظاهر اداري و شيك داراي رنگ بندي متنوعي ميباشند كه ميتوان با هر محيطي آن را هماهنگ نمود تنظيم نور، حركت و نظافت اين پرده ها به راحتي قابل انجام ميباشد.

پرده پذيرايي

 

اتاق پذيرايي بخش مهمي از منزل ميباشد كه به دليل جمع خانوادگي و دعوت ميهمان بايد نسبت به ساير اتاقها بيشتر مورد توجه قرار گيرد. داشتن يك پرده پذيرايي مناسب ميتواند جلوه خاصي به اتاق دهد كه انتخاب آن كار چندان دشواري نميباشد. پرده پذيرايي داراي مدلها و اجناس مختلفي ميباشد كه با توجه به سليقه، هزينه، ابعاد پنجره و نوع دكوراسيون اتاق پذيرايي اين مدلها انتخاب و اجرا ميشوند.

با يك سبك ساده و برگزيده ميتوان اتاق پذيرايي را بسيار شيك و برگزيده نمود. با توجه به مدل، نوع پارچه پنجره پذيرايي ميتواند به عنوان مركز كانوني رمانتيك قرار بگيرد و يك زمينه ظريف و لطيف ايجاد كند و در منزل مورد توجه همگان قرار گيرد.

براي انتخاب رنگ پذيرايي بهتر است از رنگهاي رسمي استفاده نمود رنگهايي مانند كرم، طلايي،سرمه اي، قهوه اي، سياه و به تازگي رنگهايي مانند طوسي و زرد خردلي كه به عنوان رنگ دكوريهاي كنار پرده بيشتر استفاده ميشوند و تكميل كننده رنگ دكوراسيون پذيرايي ميباشند.

براي اتاقهاي پذيرايي بزرگ كه دكوراسيونشان به صورت سلطنتي ميباشد بهتر است ازپرده هاي والان دار همراه دكوري با پارچه هاي براق و نيمه براق كه ظاهري جذاب دارند و با محيط مطابقت دارند استفاده نمود.

براي منازل متوسط و كوچك بهتر است از لوازم دكوراسيون كلاسيك و اسپرت استفاده نمود كه حجم كمتري نسبت به لوازم سلطنتي را اشغال ميكند با يك پرده پذيرايي اسپرت يا كلاسيك با رنگ مناسب دكوراسيون ميتوان گرما و لطافت محيط را دو چندان نمود.

براي اينكه پرده پذيرايي نور اتاق را نگيرد ميتوان از تورهاي نازك استفاده نمود و از پرده آستري به عنوان پوشش زيرين براي كور كردن ديد، عايق حرارتي و زيبايي پرده بهره برد و در صورت استفاده از نور ميتوان پرده آستر را توسط چوب پرده هاي اتوماتيك پرده را به كنار كشيد و از نور بيرون به منظور روشنايي محيط استفاده نمود.

پرده اتاق خواب

 

اتاق خواب محيطي براي استراحت روز مره و شبانه ميباشد كه بايد امكاناتي براي استراحت در آنجا فراهم شود تا پس از يك خواب آسوده و راحت بتوان به كارهاي روزمره رسيدگي كرد.

يكي از اين عناصر مهم انتخاب يك پرده اتاق خواب مناسب ميباشد رنگ پرده نشان دهنده شخصيت، جنسيت و سن افراد استفاده كننده از اتاق خواب ميتوان رنگ و مدل پرده را انتخاب نمود.

براي انتخاب پارچه به عنوان پرده اتاق خواب  بهتر است از پارچه هاي ضخيم اتفاده كه موقع استفاده بتوان مانع عبور نور به اتاق خواب شود تا خواب خوب و لذت بخش را داشته باشيم. اگر چنانچه اتاق داراي نور طبيعي مطلوبي نباشد ميتوان از پارچه هاي روشن و نازك نيز استفاده كرد.

از نمونه پرده هاي اتاق خواب ميتوان به مدل پرده هاي پانچي و پليسه اي اشاره نمود كه ظاهر ساده تري نسبت به ساير مدلها را دارد و از نظر زيباي و قيمت بسيار مناسب هستند.

از اجناس پرده اتاق خواب ميتوان به پارچه هاي گوني بافت، هازانهاي چاپي، مخمل و شانل اشاره نمود كه ضخامت و تناسب بيشتري نسبت به ساير پارچه ها را دارا ميباشد و بسيار شيك و مناسب به عنوان پوشش پنجره ميباشد.

مدل پرده هاي پانچي پانچي در عين سادگي و زيبايي در حركت نيز بسيار روان هستند و در هنگام حركت باز يا بسته جمع نمودن پرده به راحتي قابل انجام ميبشد به علت همين امر پرده هاي پانچي بيشر به عنوان پرده اتاق خواب استفاده ميشود. براي اتاق خواب كودكان بهتر است از پرده هايي با رنگ شاد و روشن انتخاب نمود كه تاثير شاد و رحيه بخشي در آنها ميگذارد.

از نمونه پرده هاي اتاق خواب ميتوان به پرده زبرا نيز اشاره نمود كه در مدلها و رنگهاي مختلف براي هر سنيني يافت ميشود و ميتوان به راحتي اين نمونه ها را با اتاق ست نمود.

 

منبع شفقنا

دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي


معرفي دستگاه كوره زغال صنعتي و انواع آن

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

    دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي

اين دستگاه كه معروف به دستگاه توليد زغال كبابي است، به منظور توليد زغال مخصوص كباب به كار گرفته مي شود. در صورتي كه تصميم به توليد زغال كبابي گرفتيد و جهت راه اندازي خط توليد آن با استفاده از اين نوع كوره اقدام كرديد، به دليل فروش مناسب و با توجه به افزايش تقاضايي كه زغال كبابي در بازار دارد، يكي از كسب و كارهاي موفق به شمار مي آيد.

    دستگاه كوره زغال صنعتي G+

دستگاه زغال G+ از نسل جديد كوره هاي بدون كف بوده و داراي ويژگي هاي زير مي باشد:

1- برخورداري از دماي كاملاً يكنواخت از كف تا سقف

2- اين كوره تنها كوره بدون كف و بدون حفاظ حرارتي است.

3- داراي طراحي كاملاٌ صنعتي و مهندسي شده مي باشد.

4- به دليل داشتن فضاي زياد، در همه نقاط بارگير كوره، گردش گرما از تناسب لازم برخوردار مي باشد.

5- بكارگيري علوم متالوژي در طراحي و ساخت آن

6- حرارت دهي به چوب ها به شكلي پيوسته و بي وقفه، جهت توليد زغال صورت مي گيرد.

7- براي اين نوع كوره ها عدم شكستگي زغال توليدي را مي توان تا 100 درصد در نظر گرفت.

8- برخورداري از عملكرد پرتابي گرما، براي چوب هاي قرار گرفته در لابه لاي چوب هاي ديگر به منظور حرارت دهي مناسب به آنها

9- دارا بودن سيستم كنترل فشار، در مواقع افزايش فشار كوره يكي از خصوصيات اين دستگاه مي باشد.

10- داراي كارايي 100 درصدي در فرايند گازگيري كامل زغال هاي توليدي

11- برخورداري از اجراي آتشكده حرارتي، و بدون نياز به چيدمان براي آن مي باشد.

12- در صورت خاموشي مشعل ها، به دليل دارا بودن منبع ذخيره حرارت، به شكلي يكنواخت به چوب ها حرارت دهي مي شود.

13- زغال توليد شده توسط اين كوره كاملاً بدون خامي بوده و در اين زمينه از كارايي 100 درصدي برخوردار است.

14- اين دستگاه، امكان پخت چوب در اندازه هاي مختلف را به صورت همزمان و در كنار هم فراهم كرده به گونه اي كه مي توان از چوب كبريت يا برگ درخت همراه با تنه درخت، بدون ايجاد كمترين افتي در كيفيت و بدون كوچكترين ترك و شكستگي، زغال توليد نمود.

 
 منبع : دستگاه كوره زغال صنعتي جدارهاي

نيسان جوك و نبرد با رقباي رنگارنگ

تب سوار شدن بر خودروي كراس‌اوور و استقبال از آن، خودروسازان مطرح دنيا را وادار كرده كه همه ساله در سبد خودروهاي توليدي خودشان، نمونه‌اي از اين كلاس خودروي پرطرفدار داشته باشند.

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام ديوار، پيش از اين كراس‌اوورها بيشتر براي سفرهاي جاده‌اي پرهيجان و آفرود استفاده مي‌شد، ولي امروزه با توليد انواع لوكس و متفاوت آن‌ها، اغلب جوانان براي رانندگي درون‌شهري اين خودروها را به سدان‌ها ترجيح مي‌دهند. كمپاني‌هاي بزرگ خودروسازي در چند سال اخير با طراحي‌هاي متفاوت و ساختارشكنانه سعي در جذب مشتري دارند. نيسان با توليد جوك، پايه‌گذار سگمنت جديدي در صنعت خودروسازي شد. ظاهر نامتعارف و متفاوت اين خودرو و استقبال از آن، ديگر خودروسازان را هم به سمت طراحي‌هايي اين‌چنيني سوق داد. از ميان آنها چند خودرو بيش از بقيه مطرح شدند؛ تويوتا با مدل CHR، رنو با كپچر، پژو با ???? و سانگ‌يانگ با تيوولي از جمله خودروهايي هستند كه در كشور ما از رقباي نام آشنا و قدرتمند نيسان جوك به حساب مي‌آيند.

نيسان جوك در رقابت با آسيايي‌هاي پرآوازه!

آن چيزي كه در ابتدا در مورد نيسان جوك به چشم مي‌آيد، ظاهر فانتزي و متفاوت آن است كه هم طرفدار دارد و هم منتقد. البته كه كفه طرفداران اين خودرو با توجه به فروش بسيار خوب آن قطعا سنگين‌تر است. شركت نيسان، جوك را در ? تيپ اسكاي پك، اسپرت و پلاتينيوم معرفي كرده كه اختلاف آنها در قدرت موتور و آپشن‌هاست. نيسان جوك كيفيت ساخت بسيار بالايي دارد.

نيسان جوك و نبرد با رقباي رنگارنگ

كابين اسپرت اين خودرو با شباهت بسيار به موتورهاي رالي، لبريز از حس هيجان و سرعت است. نيسان تقريبا بيشتر آپشن‌هاي خودروهاي لوكس مانند كروز كنترل، دوربين عقب و سنسورهاي مختلف هشدار نقطه كور، حركت ميان خطوط و سقف پاناروما را براي جوك در نظر گرفته است. از نظر ايمني نيسان جوك ? ستاره از موسسه Euro NCAP دريافت كرده كه نشان دهنده ايمني بالاي آن است.

جوك در تيپ‌هاي اسكاي پك و پلاتينيوم موتوري ?.? ليتري با قدرت ??? اسب بخار دارد و در نسخه اسپرت با موتور ?.? ليتري قدرت ??? اسب بخار را تأمين مي‌كند كه بي‌نظير است. اگر بحث طراحي ظاهري را سليقه‌اي بدانيم، قيمت بالا و خدمات پس از فروش محدود اين خودرو در ايران را مي‌توان نقاط ضعف آن دانست. در مقابل، تويوتا، خودروساز مطرح ژاپني با CHR وارد رقابت با نيسان جوك شده است. تويوتا CHR با وجود شباهت‌هاي زياد به فرم طراحي نيسان جوك، خودروي زيباتري به نظر مي‌آيد. مانند ديگر محصولات تويوتا، كيفيت متريال و عملكرد فني نكته قابل توجه و مثبت تويوتا CHR است.

ليست كاملي از آپشن‌هاي متنوع و سنسورهاي مختلف براي اين خودرو رديف شده كه از ميان آنها سيستم پيشگيري از تصادف به همراه رادار موج كوتاه، سيستم تشخيص تابلوهاي راهنمايي و رانندگي و سيستم كنترل اتومات در سرپاييني‌ها و سربالايي‌ها نمونه‌هايي هستند كه در نيسان جوك وجود ندارند. قلب تپنده تويوتا CHR يك موتور ?.? ليتري با قدرت ??? اسب بخار و يك موتور هيبريدي با قدرت ??? اسب بخار است كه شايد موتور بنزيني نسبت به موتور نيسان جوك ضعيف‌تر باشد، اما تويوتا با ارائه نمونه هيبريدي اين خودرو برگ برنده رو كرده است.

 

نقطه ضعف تويوتا CHR قيمت بسيار بالاي اين خودرو است كه نسبت به نيسان جوك هم گران‌تر خواهد بود. اما در كنار اين ? پرآوازه آسيايي، خودروساز كره‌اي را داريم كه با كراس‌اوور هاچبك خود حريفي قابل تأمل براي آنها محسوب مي‌شود. سانگ يانگ تيوولي خودروي جمع و جور و خوش چهره‌اي است كه شايد طراحي متفاوت و خاص CHR و نيسان جوك را نداشته باشد، اما در كلاس خودش خودروي زيبا و متفاوتي است. تقريبا بيشتر آپشن‌هاي رفاهي مربوط به خودروهاي لوكس در تيوولي هم ديده مي‌شوند و از اين نظر خيلي نسبت به رقبا كم نمي‌آورد. موتور ?.? ليتري با قدرت ??? اسب بخار و شتاب خوب نسبت به جثه تيوولي نويد خودرويي پرقدرت و تند و تيز را مي‌دهد. تنها نكته منفي در مورد سانگ يانگ تيوولي را مي‌توان ارتفاع كم خودرو از سطح زمين دانست. اما برگ برنده اين خودرو قيمت مناسب آن است كه در بازار خريد ماشين و رقابت با نيسان جوك و تويوتا CHR كه قيمت‌هايي نجومي دارند، خريد و فروش اين خودرو را پررونق كرده است.

رقابت با اروپايي‌هاي نام آشنا

در ادامه بررسي رقبا وقتي نمونه‌هاي مختلف خودرو نيسان جوك را در ديوار تهران و ديگر سايت‌هاي خريد و فروش خودرو بررسي مي‌كنيم، به نام‌هاي اروپايي هم در اين كلاس خودرو برمي‌خوريم. رنو كپچر و پژو ???? از جمله رقباي اروپايي و خوشنام نيسان جوك هستند. در بحث طراحي ظاهري قطعا اين ? خودرو در برابر ظرافت و طراحي خاص نيسان جوك حرفي براي گفتن ندارند. رنو كپچر از نظر آپشن‌هاي رفاهي چيزي كم ندارد و بيشتر آپشن‌هاي اين كلاس خودرو براي آن در نظر گرفته شده است.

اما نكته قابل توجه اين خودرو مصرف سوخت بسيار مناسب و كيفيت ساخت آن است. موتور پيشرفته اين خودرو با حجم ?.? ليتر قدرتي برابر با ??? اسب بخار دارد. نقطه ضعف رنو كپچر استفاده از مواد كم كيفيت در داخل كابين است كه در برابر كيفيت متريال نيسان جوك ضعف بزرگي به حساب مي‌آيد. در مقابل پژو ???? ديگر رقيب فرانسوي نيسان جوك با طراحي زيبا و همه پسندش مي‌توانست رقيبي قدرتمند براي نيسان جوك باشد؛ اگر كه پژو در تجهيز آپشن‌هاي رفاهي اين خودرو كمي بيشتر دست و دل بازي مي‌كرد. پژو ???? مجهز به موتوري ?.? ليتري با قدرت ??? اسب بخار است كه نكته قابل توجهي است. نقطه قوت پژو ????، قيمت مناسب آن در مقايسه با نيسان جوك، مصرف سوخت پايين اين خودرو و شتاب بسيار خوب آن است ولي اين خودروي زيبا در بحث آپشن‌هاي رفاهي در برابر نيسان جوك هيچ حرفي براي گفتن ندارد.

منبع :نيسان جوك و نبرد با رقباي رنگارنگ

حامي ال جي تنها نمايندگي مجاز تعمير ماشين لباس شويي ال جي در اصفهان

ترديدي نيست كه ماشين لباس شويي يكي از مهم ترين وسايل در بين لوازم خانگي است.
بنابراين با بروز هر گونه نقص فني يا كاركرد ناقص ماشين لباس شويي ، خانواده دچار مشكل مي شود.
تعمير ماشين لباس شويي از پردردسر ترين تعميرات به شمار مي رود.
هزينه هاي بالاي تعميرات ، جابجايي مشكل و پرهزينه ماشين لباس شويي  ، دغدغه يافتن يك تعميركار يا شركت معتبر كه كار تعمير را با كيفيت مناسب و در اسرع وقت انجام دهد و … از چالش هايي هستند كه براي تعمير ماشين لباس شويي با آن ها مواجه مي شويم.
از سوي ديگر افزايش روز افزون بهاي ارز و به تبع آن قيمت لوازم خانگي از جمله ماشين لباس شويي ، خود دليل مهمي است براي اين كه لباس شويي خود را براي تعمير به افرادي حاذق و كارآزموده بسپاريم.
ماشين لباس شويي علي رغم اين كه از لحاظ فني دستگاه چندان پيچيده اي نيست اما با عيوب و مشكلات بسياري مواجه مي شود كه بسياري از آن ها با چند راهنمايي ساده توسط خود شما قابل حل خواهند بود اما براي مشكلات جدي تر بايد دستگاه را به مركز تعميرات ماشين لباس شويي برده و يا از متخصص اين كار بخواهيد اين كار را در منزل يا محل كار انجام دهد.

نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي ال جي در اصفهان

از جمله اشكالات فني كه ماشين هاي لباس شويي با آن ها مواجه مي شوند عبارتند از :
روشن نشدن دستگاه ، آبگيري نكردن ، شستشوي ناقص و كف آلود ، نشت آب به بيرون دستگاه ، سر و صداي زياد دستگاه در حين كاركردن ، لرزش شديد لباسشويي ، حركت زياد دستگاه در هنگام خشك كردن لباس ، خرابي برد لباس شويي ، خرابي لاستيك دور دريچه و خرابي موتور لباسشويي و  ده ها مشكل ديگر.
خوشبختانه ما براي همه اين دغدغه ها براي ساكنين محترم اصفهان و خميني شهر راه حلي داريم.
شركت حامي سرويس تنها نماينده مجاز خدمات پس از فروش لوازم خانگي ال جي در اصفهان است كه در زمينه تعمير انواع لوازم خانگي از جمله انواع يخچال فريزر ، يخچال هاي سايد ، تعمير ماشين هاي لباسشويي ال جي در اصفهان ، ظرفشويي ، اتو ، جارو برقي و … فعاليت مي كند.
اين شركت سال ها است كه تحت مديريت آقاي سيد احمد حامي اداره مي شود.
ما به تجربه به مردم محترم اصفهان و خميني شهر ثابت كرده ايم كه در زمينه تخصص خود يد طولايي داريم.
در شركت حامي ال جي خدمات نصب ، چك آپ و تعميرات با حداقل هزينه ، با بهترين كيفيت و در كم ترين زمان ممكن انجام مي شوند. از آن جايي كه ما به توانمندي هاي كارشناسان خود اطمينان داريم تعميرات ما هر كدام تا مدتي معقول شامل گارانتي مي شوند.

در صورت امكان تعمير ماشين لباس شويي در محل انجام مي شود تا از ايجاد هزينه هاي اضافي حمل و نقل و دردسر جابجايي براي مشتريان كاسته شود.
با توجه به اين كه حامي ال جي تنها نماينده مجاز ال جي در اصفهان است در اين شركت از بهترين قطعات و با كيفيت ترين آن ها براي تعمير استفاده مي شود.
براي تعمير دستگاه خود كافي است در ساعات اداري با دفتر نمايندگي ما تماس گرفته و مشكل خود را با كارشناسان خبره حامي ال جي در ميان بگذاريد.
گاهي مشكل با چند راهنمايي ساده و فني برطرف خواهد شد. در اين صورت كارشناسان ما بدون هيچ گونه چشمداشتي شما را راهنمايي خواهند نمود. اگر مشكل برطرف نشد در صورت لزوم به محل مراجعه مي كنند و  در غير اين صورت شما را راهنمايي خواهند كرد كه دستگاه را براي تعمير به مركز بياوريد.

منبع : نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي  ال جي در اصفهان

ISO 9001 يك استاندارد مديريت كيفيت

 

ISO 9001 يك استاندارد مديريت كيفيت است. اين براي همه سازمانها صرف نظر از اندازه آن‌ها يا آنچه كه انجام مي‌دهند اعمال مي‌شود. اين مي‌تواند به سازمانهاي توليد و خدمات كمك كند تا استانداردهاي كيفي را كه در سراسر جهان شناخته‌شده و مورد احترام است ، بدست آورند.

 

خط مشي كيفيت بيانيه‌اي رسمي از مديريت است كه با طرح تجاري ، بازاريابي و نيازهاي مشتري ارتباط نزديك دارد. خط مشي كيفيت در همه سطوح و توسط همه كارمندان قابل درك و دنبال است. به هر كارمندي اهداف قابل اندازه گيري داده مي‌شود تا در جهت رسيدن به آن تلاش كند.

 

تصميمات مربوط به سيستم كيفيت بر اساس داده‌هاي ثبت شده گرفته مي‌شود و سيستم مرتباً ازنظر انطباق و اثربخشي كنترل و ارزيابي مي‌شود.

 

سوابق بايد چگونگي و محل پردازش مواد اوليه و محصولات را نشان دهند تا بتوان محصولات و مشكلات را از طريق منبع جستجو كرد.

 

شما بايد نيازهاي مشتري را تعريف كنيد و سيستم‌هايي براي برقراري ارتباط با مشتريان در مورد اطلاعات محصول ، سؤالات ، قراردادها ، سفارشات ، نظرات و شكايات ايجاد كنيد.

 

هنگام توليد محصولات جديد ، بايد مراحل توليد را با آزمايش مناسب در هر مرحله برنامه ريزي كنيد. شما بايد تست و مستند كنيد كه آيا اين محصول الزامات طراحي ، الزامات نظارتي و نيازهاي كاربر را برآورده مي‌كند.

 

شما بايد مرتباً از طريق مميزي‌ها و جلسات داخلي عملكرد را مرور كنيد. مشخص كنيد آيا سيستم كيفيت كار مي‌كند و چه پيشرفت‌هايي مي‌تواند انجام شود. با مشكلات گذشته و مشكلات بالقوه كنار بياييد. اين فعاليتها و تصميمات حاصل را ثبت كرده و اثربخشي آن‌ها را كنترل كنيد (توجه داشته باشيد: براي مميزي‌هاي داخلي به روش مستند نياز داريد).

 

براي رسيدگي به ناسازگاري واقعي و بالقوه (مسائل تأمين كننده يا مشتري يا مسائل داخلي) به روشهاي مستند نياز داريد. اطمينان حاصل كنيد كه هيچ كس از محصول بد استفاده نمي‌كند ، تعيين اينكه با محصول بد چه كاري بايد انجام شود ، با دليل اصلي مشكل برخورد كرده و سوابق را براي استفاده به‌عنوان ابزاري براي بهبود سيستم ثبت كرده است.

نسخه‌اي از استاندارد ISO 9001: 2015 را خريداري كنيد

اگر قبلاً اين كار را نكرده‌ايد ، توصيه مي‌كنيم با خريد پيش نويس نسخه يا بازنگري‌هاي نهايي استاندارد ، هم اكنون آماده شويد.

به‌طور گسترده‌اي شناخته‌شده است كه مديريت كيفيت مناسب ، تجارت را بهبود مي‌بخشد ، كه اغلب تأثير مثبتي بر سرمايه گذاري ، سهم بازار ، رشد فروش ، حاشيه فروش ، مزيت رقابتي و جلوگيري از طرح دعوا دارد. به گفته ويد و بارنز ، اصول كيفيت در ISO 9001: 2015 نيز صحيح است ، كه اظهار داشتند: "دستورالعمل‌هاي ISO 9000 مدل جامعي از دستگاه‌هاي مديريت كيفيت را ارائه مي‌دهند كه مي‌تواند باعث شود هر شركتي كه ISO را اجرا مي‌كند ، اغلب مزاياي زير را بدست آورد:

 

يك روند كارآمدتر و موثرتر ايجاد كنيد

افزايش رضايت و حفظ مشتري

كاهش مميزي‌ها

ارتقا Marketing بازاريابي

انگيزه ، آگاهي و روحيه كارمندان را بهبود ببخشيد

تجارت بين‌المللي را ارتقا دهيد

سود افزايش مي‌يابد

كاهش ضايعات و افزايش بهره وري

https://telegra.ph/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%88-03-03