حامي ال جي تنها نمايندگي مجاز تعمير ماشين لباس شويي ال جي در اصفهان

ترديدي نيست كه ماشين لباس شويي يكي از مهم ترين وسايل در بين لوازم خانگي است.
بنابراين با بروز هر گونه نقص فني يا كاركرد ناقص ماشين لباس شويي ، خانواده دچار مشكل مي شود.
تعمير ماشين لباس شويي از پردردسر ترين تعميرات به شمار مي رود.
هزينه هاي بالاي تعميرات ، جابجايي مشكل و پرهزينه ماشين لباس شويي  ، دغدغه يافتن يك تعميركار يا شركت معتبر كه كار تعمير را با كيفيت مناسب و در اسرع وقت انجام دهد و … از چالش هايي هستند كه براي تعمير ماشين لباس شويي با آن ها مواجه مي شويم.
از سوي ديگر افزايش روز افزون بهاي ارز و به تبع آن قيمت لوازم خانگي از جمله ماشين لباس شويي ، خود دليل مهمي است براي اين كه لباس شويي خود را براي تعمير به افرادي حاذق و كارآزموده بسپاريم.
ماشين لباس شويي علي رغم اين كه از لحاظ فني دستگاه چندان پيچيده اي نيست اما با عيوب و مشكلات بسياري مواجه مي شود كه بسياري از آن ها با چند راهنمايي ساده توسط خود شما قابل حل خواهند بود اما براي مشكلات جدي تر بايد دستگاه را به مركز تعميرات ماشين لباس شويي برده و يا از متخصص اين كار بخواهيد اين كار را در منزل يا محل كار انجام دهد.

نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي ال جي در اصفهان

از جمله اشكالات فني كه ماشين هاي لباس شويي با آن ها مواجه مي شوند عبارتند از :
روشن نشدن دستگاه ، آبگيري نكردن ، شستشوي ناقص و كف آلود ، نشت آب به بيرون دستگاه ، سر و صداي زياد دستگاه در حين كاركردن ، لرزش شديد لباسشويي ، حركت زياد دستگاه در هنگام خشك كردن لباس ، خرابي برد لباس شويي ، خرابي لاستيك دور دريچه و خرابي موتور لباسشويي و  ده ها مشكل ديگر.
خوشبختانه ما براي همه اين دغدغه ها براي ساكنين محترم اصفهان و خميني شهر راه حلي داريم.
شركت حامي سرويس تنها نماينده مجاز خدمات پس از فروش لوازم خانگي ال جي در اصفهان است كه در زمينه تعمير انواع لوازم خانگي از جمله انواع يخچال فريزر ، يخچال هاي سايد ، تعمير ماشين هاي لباسشويي ال جي در اصفهان ، ظرفشويي ، اتو ، جارو برقي و … فعاليت مي كند.
اين شركت سال ها است كه تحت مديريت آقاي سيد احمد حامي اداره مي شود.
ما به تجربه به مردم محترم اصفهان و خميني شهر ثابت كرده ايم كه در زمينه تخصص خود يد طولايي داريم.
در شركت حامي ال جي خدمات نصب ، چك آپ و تعميرات با حداقل هزينه ، با بهترين كيفيت و در كم ترين زمان ممكن انجام مي شوند. از آن جايي كه ما به توانمندي هاي كارشناسان خود اطمينان داريم تعميرات ما هر كدام تا مدتي معقول شامل گارانتي مي شوند.

در صورت امكان تعمير ماشين لباس شويي در محل انجام مي شود تا از ايجاد هزينه هاي اضافي حمل و نقل و دردسر جابجايي براي مشتريان كاسته شود.
با توجه به اين كه حامي ال جي تنها نماينده مجاز ال جي در اصفهان است در اين شركت از بهترين قطعات و با كيفيت ترين آن ها براي تعمير استفاده مي شود.
براي تعمير دستگاه خود كافي است در ساعات اداري با دفتر نمايندگي ما تماس گرفته و مشكل خود را با كارشناسان خبره حامي ال جي در ميان بگذاريد.
گاهي مشكل با چند راهنمايي ساده و فني برطرف خواهد شد. در اين صورت كارشناسان ما بدون هيچ گونه چشمداشتي شما را راهنمايي خواهند نمود. اگر مشكل برطرف نشد در صورت لزوم به محل مراجعه مي كنند و  در غير اين صورت شما را راهنمايي خواهند كرد كه دستگاه را براي تعمير به مركز بياوريد.

منبع : نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي  ال جي در اصفهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.